środa, 18 marca 2015

Mój mały biały domek-a nawet dwa!

Kochane moje,wczorajszy dzień przyniósł mi wiele radości ! A to za sprawą pewnej paczki,której zawartością były one...

                                                                                   
                                                                             

Cudne białe metalowe domki,o których marzyłam już jakiś czas!

Ale moja radość nie miałaby miejsca gdyby nie pomoc pewnej osoby- to dzięki Iwonce z bloga Dekormaniaczka mogę cieszyć się tymi wspaniałymi domkami :)
Kochana,jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI !!!!
Tak się podjarałam,że od razu przystąpiłam do dzieła,czyli ustawiania,przestawiania, dekorowania ;p
Możliwości jest mnóstwo,co mnie bardzo cieszy.
Początkowo myślałam o tym,żeby obydwa domki zawisły na ścianie u córy w pokoju ale nic z tego-jeden wędruje do mnie !


Byłam jak w transie .
Dopiero na zdjęciach zobaczyłam,że nie obcięłam metki ;p





Ostateczna(na razie) wersja jest taka,że jeden z kwiatkiem stoi w naszym pokoju,czyli w "salonie":



...a drugi zawisł u córy na ścianie-na razie w takiej wersji :



                                                                            
W końcu zmieniłam dywan u Werki.Poprzedni był,uwaga,pomarańczowy ;p Okropność! Miałam chęć na taki młodzieżowy z napisami lub gwiazdką ale stwierdziłam,że te z napisami mogą nieco przytłoczyć pokój.Z resztą i tak jest w nim dużo różnej typografii więc dowalić kolejne napisy- może powstać lekki przesyt. Postawiłam więc na coś skromnego,klasykę rzec by można ;p Zwykły szaraczek-szary melanż. Kupiłam go na allegro.Na zdjęciach aukcji był dużo jaśniejszy więc znowu nie jestem w 100% zadowolona z zakupów internetowych ;/ Ale dywan został nieco przerobiony przeze mnie ;p Namalowałam na środku białą gwiazdkę.Zużyłam 1,5 słoiczka farby do tkanin ale to za mało,gwiazdka wymaga potraktowania kolejną porcją farby.

                                                                         



Ale powiem wam jedno- dużym plusem takiego dywanu jest to,że nie widać na nim żadnych nitek z moich szyjątek,ani paprochów wszelakich ,ani psich kłaczorów. Ma się wrażenie,że ciągle jest czysto ;p

No a poza tym dokupiłam kolejne pepcowe pudełko ale obiecuję,że to już ostatnie.
Chyba ;p



Niebawem zakwitną moje gałązki mirabelkowe :))



Na dziś to tyle-
dziękuję za uwagę :)

Do następnego!





69 komentarzy:

  1. kolejne łupy widzę :P
    dywan wygląda fajnie i młodzieżowo. Gwiazdki chyba mają taką moc robienia z rzeczy zwykłych niezwykłe :D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak :) A poza tym z motywem gwiazdki nie rozstaję się przez caluśki rok ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piekne są te domki, tym bardziej, że można je ciekawie i wszędzie aranżować :)))
    Milutkiego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i mnie chwyciły za serce już jakiś czas temu :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  3. ach, te domki, zazdroszczę!
    ślicznie wygląda dywanik z gwiazdką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      W sumie zastanawiałam się nad kupnem dywanu z gwiazdką a w ten sposób zaoszczędziłam trochę kasy ;p
      Ściskam!

      Usuń
  4. ooo widzisz nic nie piszesz, a ja miałam jechać do Tigera... cieszę się że już masz upragnione domki:D
    Bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ja się cieszę :))
      Pozdrowionka!

      Usuń
  5. Cieszę się że pomogłam:) podoba mi się ten dywan! z gwiazdą dużo bardziej. Myślę o nowym takim nabytku dla siebie, ale w sumie w ciąz jestem na etapie inspiracji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo zastanawiałam się nad wyborem dywanu ale tak jak napisałam,w końcu stwierdziłam,że taki "delikatniejszy" będzie lepszy ;p
      Kochana,jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!!!
      Uściski!!

      Usuń
  6. Fajne nowe przydasie, a co tam , ich nigdy dość, hi hi hi. Patrz , ze dywan tak chłonie farbę ? Ale wygląda fajnie, super star !!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z tymi przydasiami to jakoś nie mogę się opamiętać i opanować ;p Ale chyba na razie już mam to co chciałam ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Wszystko super...domki, dywan ekstra przerobiony, a pudełka...kupuj następne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,tylko gdzie to wszystko poustawiać ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Nie mam w pobliżu tego sklepu .. a szkoda bo domki są urocze ! Też rozglądam się za jakimś dywanem do sypialni .. ale nie mogę się jeszcze zdecydować jaki kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam w pobliżu ale od czego się ma blogowe koleżanki :))

      Usuń
  9. Te domki są takie wspaniałe! Minimalistyczne, a tyle uroku w sobie. Oczywiście chce i ja i także na nie poluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się,same w sobie stanowią świetną dekorację :)
      Pozdrawiam i życzę udanych łowów :)

      Usuń
  10. U mnie w Pepco sa te pudełka, ale tylko w czerwonym kolorze, a on nijak ma się do mojego wystroju ;-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście są dostępne takie,które mi pasują :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. fajne domki
    a dywanik super :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Domki fantastyczne! A i dywanik stał się ciekawy przez tą gwiazdę - fajnie pomyślane!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na te domki chorowałam -dosłownie ;p No i się udało!
      Dziękuję,pozdrawiam!

      Usuń
  13. Kochana, cudowne te domki:) Świetnie wyglądają!!!!!
    wiosenne uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same w sobie są fajne,prawda :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Domki sa rewelacyjne, bardzo lubie takie ozdoby.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw myślałam nad zwykłymi metalowymi prostokątami ale w końcu domki mnie zauroczyły :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Fajne te domki… super, że Iwonka Ci je kupiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bardzo cieszę :))
      Pozdrowionka!

      Usuń
  16. świetne te "druciaki":-)....domki to fajny akcent....tak samo jak gwiazdki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdki od dawna uwielbiam a teraz domki to moja nowa miłość ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Świetne te domki. Ciekawe jak by wyglądały poprzeplatane bluszczem?

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja trzymam domki dla Ciebie, aż się zastanowisz, ale widzę niepotrzebnie :(.
    Tigger mnie pokonał :))). Dywan prezentuje się uroczo!
    Pozdrawiam, M. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A jednak udało się zdobyć domki ;) Widzę,że i Tobie dużo radości sprawiły. Muszę zajrzeć za tymi pepcowymi pudełkami, ale wiecznie zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, taka drobnostka może tyle radochy sprawić :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. zazdroszczę domków:) oczywiście tak pozytywnie zazdroszczę:) cudne są i takie dekoracyjne:) tyle możliwości na dekorowanie.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)) Będzie wymyślanie i aranżowanie z domkami w roli głównej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Świetne domki,fajne zdjęcia. I ten dywan z gwiazdą,super:))

    OdpowiedzUsuń
  22. one są piękne, wprost rewelacyjne! no i dywan... zrobił na mnie ogromne wrażenie, kocham gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdki i ja uwielbiam i nie mogę się rozstać z tym motywem :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. U Panny Matki
    Jest taki turksowy także z Tigera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam czarne ale nie było .Ale cieszę się,że Iwonce udało się zdobyć 2 białe :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Super te domki! A dywanik... Gwiazdka nadałam mu trochę charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Domki sa super, gwiazdka na dywanie daje mu niesamowitego uroku, maźnij ją jeszcze raz, nie daj się skusić na 3 warstwy bo będzie pękać i sią kruszyć :) sprawdziłam osobiście bo też jestem na etapie używania białej farby :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu za radę. I tak muszę ją jeszcze dokończyć bo do połowy jest dwa razy maźnięta a do połowy raz ;p
      Buźka!

      Usuń
  26. Jak niewiele kobiecie potrzeba do szczęścia:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! :))
      Oj no bo fajne są i już ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Cudnie wygląda ten dywan z gwiazdą.... drobna zmiana, a dywan jak nie ten sam. Jestem pod wrażeniem :)
    Śliczne druciane domki, fajnie, że sprawiły Ci tyle radości :) To prawdziwa sztuka umieć cieszyć się z drobnych rzeczy :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :)
      Ja lubię takie pierdółki dekoracyjne więc jak dostanę to co chcę,to cieszę się jak dzieciak ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Wcale się nie dziwię że wczorajszy dzień sprawił Ci wiele radości. ...klatki są przeurocze i pomysłów na ich wykorzystanie może być na prawdę wiele !!! Dywanik i pudełka super, no cóż już wiadomo jak łatwo poprawić sobie humor i sprawić aby dzień był miły:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Klatki są cudnej urody:)
    dywan - świetny pomysł:)
    A gałązki to powiew wiosny i tak oto parę rzeczy zmieniło Twoje życie na lepsze... Jesteś niesamowita:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Klatki są cudnej urody:)
    dywan - świetny pomysł:)
    A gałązki to powiew wiosny i tak oto parę rzeczy zmieniło Twoje życie na lepsze... Jesteś niesamowita:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Domki sa boskie.widzialam je wdycham ze nigdzie blisko nie mam tego sklepu:(brawo dla Iwonki za taki prezent! Dywan swietnie sie z gwiazda rezentuje.co do pepco mam tak samo....i identyczne pudelka:)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne domki, ile możliwości z ich wykorzystaniem. Dywan ma mnóstwo zalet.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dywan dzięki gwiazdce dostał drugie życie :) Piękne te Twoje domowe nnowości!

    OdpowiedzUsuń
  34. Dawno mnie u Ciebie nie było. Nadrabiam zaległości i napatrzeć się nie mogę na te wiosenne cudeńka ;) Kwiatki, bratki i stokrotki, a do tego jakie piękne szyjątka - zajączki. Bombowe są! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń