środa, 11 września 2013

Zimowe klimaty jesienią?!

A no tak.Jesień jeszcze na dobre się nie zaczęła a ja już wyskakuję z zimową dekoracją ;) Ale nie mogłam się oprzeć. Po ostatniej wizycie w ciuchlandzie stałam się posiadaczką bieżnika w norweskie wzorki.Kosztował całe 2 zł a jest jak nówka nieśmigana! Ale że jest bardzo długi i wąski zastanawiam się nad jego przeróbką,dzięki której powstałaby poszewka i mały kawowy obrusik.


                                  


A to dzisiejszy zakup,też trochę zimowy a trochę jesienny.
Dłuższy ciepły sweter z kieszeniami.
Taki jak chciałam :)



No,to po tych przymiarkach zapraszam na herbatkę rumiankową z kwiatem lipy-własnoręcznie zerwanym.
Tak dla zdrowotności :)

6 komentarzy:

  1. Cudeńka zakupiłaś,zazdroszczę.A takiej herbatki bym się napiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem coś się trafi na prawdę fajnego,a najczęściej jak się wcale nie planuje zakupów :) Tak było i w tym przypadku.

      Usuń
  2. fajne jesienne zakupki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten materiał!!! Miałaś szczęście:) Fantastyczny komplet stworzyłaś i herbatka zachęca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał ,a raczej bieżnik,mi się udał ;) a komplet to dopiero w planach,na razie były przymiarki :)
      Pozdrawiam!

      Usuń