środa, 4 lutego 2015

Temat przewodni

Takim tematem moich szyjątek są girlandy,które ostatnio szyję częściej niż poszewki ;p
Niby luty to miesiąc zimowy ale u mnie panują iście letnie klimaty :) A to za sprawą szytych ostatnimi czasy girland i zawieszek w stylu marynistycznym. Jak na razie wszystkie moje twory szyciowe w takim stylu były w kolorach typowych ,czyli biel,czerwień i granat. A mi podobają się także wersje marynistycznych klimatów w wersji szaro białej oraz b&w ale jak dotąd nikt się na takie nie pokusił ;p

Same tego chciałyście,no to dziś macie- szyjątka :)

Ale na początek zacznę zdjęciami czegoś 
słodkiego,pastelowego,taki oto komplecik :

                                                     


Zdjęcia udostępnione dzięki uprzejmości pani Ireny.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję :)


                                                      



Ale nie samym szyciem człowiek żyje.

Wiadomość z ostatniej chwili-jeśli któraś z was poszukuje ładnych gałek ceramicznych do mebli, to koniecznie odwiedźcie sklep o nazwie KIK.Mówię wam,gałeczki przecudne a i cena taka,że od razu zakupicie gałki do wszystkich mebli w waszym mieszkaniu ;p
Ja zamierzałam już jakiś czas temu zmienić gałki w szafce łazienkowej ale albo nie było takich jak bym chciałam,albo kasa potrzebna była bardziej na coś innego.
Tej okazji jednak nie mogłam przegapić-cena jednej gałki-4zł !!! 
Co prawda większość jest w odcieniu podchodzącym bardziej pod krem.ecru ale udało mi się wybrać te najbardziej białe :)
Nie obeszło się jednak bez zakupowej wpadki,ja już tak mam ;p
Nie pomyślałam,że długość wkrętów może nie pasować a tak się właśnie okazało w przypadku szuflad ;p
Jednak mam męża "złotą rączkę",który jakoś temu zaradził :))



Musiałam jednak przymocować gałki bez tych srebrnych podkładek ;/



Moja łazienka w odcieniu mint i plastikowe wieszaki ;p
Jest plan-już od dawna- żeby w ich miejscu zawisła półeczka drewniana z wieszaczkami a na niej już widzę koszyki ,np.wiklinowe :)
Ale to kiedyś...



Podsumowując,wczorajszy dzień uważam za udany zakupowo,pomimo tej wpadki z gałkami.
 Podczas krótkiego wypadu do Lublina udało mi się czmychnąć do H&M'u i zakupić tą bluzkę,na którą już wcześniej miałam chrapkę .
Z gwiazdką,a jakże by inaczej ;p

Na żywo wygląda o wiele ładniej!



Jakby co,to na dziale dziecięcym są takie cuda ;p





Jak zauważyłyście na początkowych zdjęciach ,materiał w chmurki jest już u mnie dostępny,
a zatem polecam swoje usługi-jeśli ktoś miałby ochotę na poszewkę chmurkową lub organizer na łóżeczko.
A i podusię chmurkę też mogę wyczarować ;p

Oto nowinki w Karmelowej komodzie:




Pozdrawiam wszystkich gorąco!

Do następnego!







                                                 

29 komentarzy:

  1. Ale fajne te gałki! Dawno nie byłam w KIKu - czas odwiedzić sklep :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie sliczne szyjatka :)
    Z uchwytami mialam ten sam problem i tez bez tych podkladek zamontowalam.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny jest ten pastelowy komplecik.
    Gałeczki także cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna planuję taką girlandę. Muszę wreszcie zabrać się do roboty ;)
    Twoje wyszły świetnie - we wszystkich zestawach kolorystycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne : ). Uwielbiam girlandy : ). Gałki cudne : ). Pozdrawiam ciepło : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to nadziwić się nie mogę tym szyjątkom :) Są cudne!, ale buzka też :)
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieję się u Ciebie tyle, że nie nadążam !!!!!!
    Szyjesz, zmieniasz, dekorujesz , a ja mam jakiegoś doła.
    Gałki tez zakupiłam ale takich jak Twoje nie było u mnie, Twoje są fajniejsze !!! Podobnie miałam z gałkami, które zakupiłam w Zara Home do ławki w wejściu/ o matko jeszcze nie pokazywałam/ , podwójna płyta, na szczęście jakoś dałam radę i się trzymają.
    W Pepco dzisiaj dużo fajnych rzeczy b&w, poduszki, pudełeczka ramki, łał, oniemiałam, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali, Ty masz doła! Ja mam ospę, tak ją przechodzę, że jakby ktoś mi powiedział, że to trąd, to też bym uwierzyła. Dopieszczaj kuchnię, ciesz się zdrowiem i relacjonuj! Leżę w łóżku i czytam i czekam!

      Usuń
  8. Kochana, przepiękne te twoje szyjatka:) Uwielbiam wszystko co tworzysz jest tak perfekcyjne i dopracowane!
    Także PODZIWIAM!!!!
    ściskam cieplutko i mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne te gałki zakupiłaś! No a girlandy, organizery... Napatrzeć się nie mogę... Ta girlanda marynistyczna granat biel czerwień :) Cudo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wierzę, takie gałeczki za tyle złotóweczek? Aż dziw, bo piękne. Żałuję, że moje dziewczynki powyrastały z małych łóżeczek, bo pasowałyby im te chmurki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pastelowe girlandy są takie słodkie jak cukiereczki :) gałki wypasione szafka ma teraz zupełnie inne oblicze, pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. idziesz jak burza z tym szyciem :-)
    zakupy udane a bluzeczka czadowa nie ma jak dział dziecięcy:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Girlandy i serduszka urocze... takie słodziutkie :)
    Gałki pięknie udekorowały szafkę , niby drobna zmiana a jak bardzo może zmienić mebel :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w odwiedziny , Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te girlandy! A gałeczki super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda tworzysz, jak ja bym chciała mieć taki talent! Ten organizer na łóżeczko jest cudny i ta girlanda też :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze te girlandy :) Marynistyczne kolory są zdecydowanie bliskie mojemu sercu :)
    A gałki - świetna sprawa!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę koniecznie spróbować uszyć te girlandy , bo Twoje są przepiękne ! I fajne te tkaninki w Karmelowej Komodzie :-) Będzie na pewno dużo chętnych na nie :-) Miłego dnia :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz talent kobieto! Piękne rzeczy szyjesz. A gałeczki bardzo fajowe. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. wow wow i jeszcze raz wow!
    za każdym razem jak tu wchodzę nie mogę się nadziwić :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena rzeczywiście korzystna :) Ehh żebym przemalowała swoje meble na biało... Śliczne gałki wybrałaś. Szyjątka dla dzieci też najbardziej w pastelach mi się podobają :) choć mam słabość też do marynistycznych. Materiały w chmurki również urocze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny organizer do łóżeczka. Piękne materiały wybrałaś .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka girlanda marzy mi się do pokoju bliźniaków :) A gałeczki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne szyjątka. Też bym nie pomyślała o długości wkrętów, kupowałabym te gałki, które by mi się spodobały. Dobrze, że jednak dało się je jakoś przymocować.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ah ależ mnie wciągnął ten twój post :) Najpierw piękna girlanda, a zaraz potem organizer na łóżeczko.... potem zaś cudne gałeczki i bluzeczka :) Ahhh cieszę się, że z postu wypływa tyle radości i energii ;) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne girlandy, a po gałeczki to i ja muszę wyskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam, czy szyje Pani takie girlandy na zamówienie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Tak,zgadza się,szyję takie girlandy w zasadzie tylko na zamówienie :))
      Pozdrawiam i zapraszam na mejla w razie zainteresowania :)

      Usuń