piątek, 20 czerwca 2014

Szyje się...

A no,jak w tytule :) Szyją się różne rzeczy.Nie żeby jakieś wymyślne, ambitne i zapierające dech w piersiach.Zwykłe poszewki i woreczki. Na okulary. Mogą być dobrym pomysłem na zbliżający się Dzień Ojca :) Jak myślicie?

                                




Podusie dla pani Edytki :) W turkusach.


I dla mnie kolejna do składziku marynistycznego ;p




Miał być jeszcze obrusik w gwiazdeczki ,może dziś dołączy do reszty :)

Kto ma ochotę a jeszcze się nie zapisał na moje roczkowe candy, zapraszam Tu :)

Miłego i słonecznego weekendu wam życzę!



23 komentarze:

  1. Fajne szyjątka ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę "szyciowego" talentu, nawet nie wiesz jak bardzo :)) piękne rzeczy poszyłaś, mnie urzekła czerwona podusia w gwiazdeczki :)) pozdrawiam, :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pokrowiec na okularki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajniutkie te woreczki :) Bardzo mi się podobają :) A poduchy jak zwykle cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na okularki , zwłaszcza na wakacje :) , a podusie ... dla mnie to poduszkowy raj ... bardzo mi się podobają :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw kolorów cudny a woreczki faktycznie iście wakacyjne:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio tez chwyciłam za maszynę, chyba dlatego, ze pogoda zupełnie nie rozpieszcza.
    Świetne etui na okulary - super!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy się szyją... a moja maszyna stoi i ... "patrzy ";)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne podusie i super pomysł z woreczkami na okulary.
    Pozdrowienia
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Woreczki na okulary śliczne. bardzo fajny pomysł!!!!
    A podusie śliczne... bardzo podobają mi się materiały! I Twoje tez bardzooooo mi się podobaja!!!!
    Wszystko cudowne!
    ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Woreczki na okulary super! Mnie się zawsze okulary przeciwsłoneczne walają po torebce, a potem niemiła niespodzianka, że porysowane.
    Cudne poduchy, szczególnie podobają mi się te w klimacie marine :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne te woreczki na okulary :) ja już nie jedną parę załatwiłam wrzucając luzem do torebki :P
    dobry pomysł (nie tylko na dzień tatusia :)
    Buziaki :*B.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie uszyte "drobiazgi" nie zajmują dużo czasu, ale dużo radości dają - zawsze mi się zęby suszą jak mam coś nowego w domu :) Fajny pomysł z etui na okulary, choć ja akurat przeciwsłonecznych nie noszę :) Piękne poduchy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, kolorowe optymistyczne :) bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne są :) Zdolne masz rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace:) Zachwyciły mnie te turkusowe poduszki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby zwykłe, ale jak cieszą. Pięknie idzie Ci szycie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby nic, a jest pięknie!! Te poszewki super i jak fajnie się uzupełniają:) I też muszę coś sobie sprawić na okulary... Choć już się obawiam, że zapomnę je chować...

    OdpowiedzUsuń
  19. Turkusowe podusie przecudne, pozostałe też, ale te urzekły mnie najbardziej ...pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń