wtorek, 4 lipca 2017

Green czyli zielono mi !

Pozmieniało się troszeczkę.
Zazieleniło się znacznie.
Moje roślinki nadal żyją i mają się dobrze ;))
Cieszy mnie to ogromnie ponieważ raczej nie mam ręki do roślin(w zeszłym roku uśmierciłam moją piękną mulenbekię  ).
A tu nowe odnóżki pilei  się pojawiły!!!
Trzymajcie więc kciuki za moją domową uprawę zielonych ;p

 



Pojawiło się kilka nowinek zielonych:






Prześliczny łapacz z makramą od Ani z A.D.Home.Wnętrza  dumnie wisi na salonach i wciąż nie mogę się na niego napatrzeć :) 
















Do następnego kochani!

24 komentarze:

  1. Piękne zielone roślinki :) Też miałam kiedyś dużo kwiatuszków , ale ich pielęgnacja jest czasem bardzo czasochłonna więc pewnego pięknego dnia pozbyłam się wszystkich , zostawiłam tylko bluszcze i tyle :) łapacz od Ani przepiękny , idealnie pasuje do Twego domku , Ania ma rękę do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania robi prześliczne makramy a o serwetkach szydełkowych nie wspomnę :)
      Buziaczki!

      Usuń
  2. Świetny łapacz, a zielonym o góry! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Roślinki, zwłaszcza żywe wprowadzają w domu cudowny nastrój.
    Uściski kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda-od razu robi się jakoś przytulniej :)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  4. Pilea jest piękna. Też mam w domu, tak pięknie rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jest możliwość odkupienia od Pani jednej pilei? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mamusiek" nie oddam :))
      Młode odnóżki są jeszcze za małe żeby je oderwać,trzeba poczekać :)

      Usuń
  6. kwiatki ktore masz sa cięzkie do ukatrupienia lepiej przesuszyc niz zalac :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zielone roślinki. Twoje są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny zbiór. Mój też już się powiększa. Teraz w Biedrze pojawiają się kaktusy i sukkulenty i ciężko się powstrzymać, trzeba kupić :) Zaintrygowała mnie ta patyczakowata roślinka, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patyczaka mam od mamy. Jej jest już spory!
      Jedną roślinkę mam właśnie z biedry :))

      Usuń
  9. Zieleń w domu wprowadza taaakie życie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niech mi się mnożą-zwłaszcza "pieniążki" ;p

      Usuń
  10. Faktycznie się zazieleniło :) Ja nie lubię roślin pokojowych, a one nie lubią mnie. Wiecznie zapominam o podlewaniu, a że w mieszkaniu deszcze nie pada, biednych nawet deszcz nie ratuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne roślinki ;) A nazwy roślin doniczkowych zawsze mnie rozbrajają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Łapacz jest mega cudny. A Twoja roślinność robi wrażenie. Piękna zieleń :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. With passion and prayer I am sure will get happiness and success in the future. Thank you hopefully useful and inspiring each other

    vitamin penambah berat badan
    obat stroke pembuluh darah pecah
    obat batuk darah
    cara mengatasi telinga berdengung sebelah

    OdpowiedzUsuń