czwartek, 7 marca 2019

No probLama!

Mogę znów odhaczyć kolejną pozycję na mojej liście szydełkowych Must to do ;p
Tym punktem była lama.
W ostatnim tygodniu powstało ich już kilka sztuk .Bardzo przyjemnie się je robi a ta puchata włóczka idealnie nadaje się na maskotki i przytulanki. Uwielbiam ją!!! )
Szukałam w internecie gotowego wzoru na szydełkową lamę ale żaden dostępny  do końca mnie nie zadowalał. Trzeba było więc troszkę poprzerabiać i tak powstała moja wersja tych maskotek :)
Lamy mają 25cm wysokości ale w planach jest dużo większa ich wersja!
Miłego oglądania!







I jeszcze golasek ;p



A do lamy idealnie będzie pasować taka oto dekoracja:





Dziękuję za uwagę i do następnego!!!

13 komentarzy:

  1. Słodka wyszła. A czemu akurat lama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lama była na mojej liście do zrobienia już w zeszłym roku-albo i wcześniej. Bo to takie słodkie i urocze zwierzaki,idealne na maskotki :))

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje prace
    Jestes najlepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu,bardzo ci dziękuję!!!!!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Przesympatyczne i słodkie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zwierzątka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! urocze! od zawsze zachwycam się Twoimi pracami:) Ta biała w czapeczce skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lamy są dokładnie takie, jak mają być. Zgadzam się, że niektóre postaci są słabo pokazane , tu i ówdzie... Twoja praca jest idealna. I lamy są takie dumne!
    Super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te lamy!

    Prowadzę stronę o lamach i alpakach. Chętnie zrobię post o twoich pluszako-dekoracjach.
    Proszę o kontakt: alpama.alpama@gmail.com
    Strona: https://alpama-alpama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Są takie urocze, rozkoszniutkie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne lamy, mojej córce bardzo się podobają. Blog ciekawy, inspirujący, także zostaję na dłużej. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności! Masz talent i bardzo dobrze go wykorzystujesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pięknie wyszły ci te lamy. Zazdroszczę takiego talentu. Czekam na kolejny twój genialny post :)

    OdpowiedzUsuń