poniedziałek, 10 czerwca 2019

Nowe sploty!!!

Cześć wszystkim!!!
Dziś chciałam wam pokazać nowość - makramę zupełnie inną niż wszystkie!!! ;p

Kompletnie inny rodzaj splotu,inna forma oraz nowe możliwości związane z  tworzeniem wzorów i różnych kombinacji kolorystycznych.

Gdy znalazłam na Instagramie  makramę tego rodzaju,no to przepadłam i wiedziałam,że muszę zrobić chociaż jedną w tym stylu -z  takim wiązaniem i koniecznie ze wzorkiem etno/boho!!!
Przy takiej większej formie nie obyło się bez rozplątywania i poprawek -bo ja nigdy nie rozpisuję sobie wzoru na kartce tylko idę na żywioł ;p 
Powstało takie coś. Efekt mnie zadowala.
A wam jak się podoba tego typu makrama?





No to lecimy:

Etapy powstawania:



I gotowe!!!





To nie była moje pierwsza przygoda z takim rodzajem splotu!!!
Zanim  zabrałam się za makramę, spróbowałam swoich sił na nieco mniejszych formach -zrobiłam dwa kwietniki w tym stylu:






Jestem bardzo ciekawa waszych opinii na temat takiej formy makram i kwietników :)

Do następnego!!!


14 komentarzy:

  1. Jesteś najlepszą "pleciugą"na świecie😄jak zwykle zachwycasz🤩pozdrawiam gorąco 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję ci serdecznie!!!
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  2. Cudowna:-)) Bardzo mi się podoba:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wykonane. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam makramy od jakiegoś czasu. Twoje są wyjątkowe. Piękne sploty.
    Cały czas przymierzam się do mojej pierwszej, ale na razie niestety na takie przyjemności czasu brak :(
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana no i bardzo cię zachęcam żebyś w końcu spróbowała :)
      Ściskam!!!

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy post. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piekne! Jesteś bardzo utalentowana!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również tworzę makramy, kocham to robić. :) Ten splot uwielbiam. Wspaniała makrama, bardzo mi się podoba. Widzę też dwie inne i też piękne. Cudna to pasja, tak niespodziewanie do mnie przyszła i cieszę się nią coraz to bardziej. Niech tworzy się nam wyśmienicie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te sploty :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń