niedziela, 17 lipca 2022

Spuncotton ornaments

 Dzień dobry wszystkim!!

Po długiej przerwie znowu odkurzam pajęczyny blogowe ;p 

 Na początku tego roku spróbowałam nowej techniki rękodzielniczej.

Zafascynowana figurkami w tym stylu,

postanowiłam sama spróbować.

Są to dekoracje wykonywane z...waty!!!

Musi to być jednak wata 100% bawełniana lub watolina.

Takie figurki wyglądają bardzo realistycznie!

Po uformowaniu figurki trzeba jeszcze nadać im charakteru,czyli ozdobić i pomalować.

Zachęcam was do wyszukania na Pinterest bądź Instagramie

zdjęć takich cudeniek ,

pod nazwą 

spuncotton/spuncotton ornaments.

Na YouTube można też znaleźć filmiki

jak krok po kroku powstaje taka figurka.

A tymczasem zobaczcie co mi wyszło:)

 





 
Do ozdobienia grzybkowych nóżek użyłam także gazy zakupionej w aptece,usztywnionej klejem wikol :)


 
Ta technika bardzo przypadła mi do gustu.
Zaczęłam dalej zagłębiać się w temat modelowania
aż spróbowałam także metody papier marche :))
 
Rękodzieło to temat rzeka!
Można całe życie uczyć się czegoś nowego i poznawać kolejne nieodkryte jeszcze przez nas metody rękodzieła :)
 
Do następnego!
:)

 

 

1 komentarz:

  1. moja córka uwielbia grzyby musze jej podsunąć temat wykonania takich muchomorków bo wygladaja cudnie <3

    OdpowiedzUsuń