poniedziałek, 16 września 2013

Jesienne małe zmiany dekoracji

Tak mam,że nie mogę długo wytrzymać bez zmieniania czegoś w moim domowym otoczeniu. Nawet najmniejsza zmiana cieszy oczy i duszę. Mój mężul mówi,że nie nadąża już za tymi ciągłymi  metamorfozami dekoracji-jeszcze nie zdoła przyzwyczaić się do nowej a tu już kolejna :)
Jeszcze do niedawna w pokoju stały turkusowe dodatki ale już mnie chyba zmęczył ten kolor. Dlatego teraz królują bardziej spokojne,stonowane barwy.Barwy jesieni.
Może i tak na prawdę niewiele się  zmieniło,bo to tylko kilka drobiazgów ale ja z każdego drobiazgu się cieszę jak dziecko ;)

Zaczynamy od piórek.Wszyscy je mają-mam i ja ;)
                              

 Teraz świecznik z żołędziami.Wyjęłam szklaną część z pepcowego lampionu,którego zdjęcia zobaczycie niżej :)




 Od rodziców przytachałam wczoraj butlę po winku.Bardzo mi się spodobała więc z chęcią ją przygarnęłam do siebie.



 W pustą część pepcowego lampionu włożyłam na razie szpulę ze sznurkiem :) A obok podkładka korkowa,wyklejona własnoręcznie owym sznurkiem i korkowe serduszka,także mój wytwór :)
Mają zrobione dziurki,jak widać,bo wcześniej wisiały sobie na sznureczku.


Mam jeszcze pomysł na jesienny napis do ramki ale na razie jest tylko w planach.Mam nadzieję,że uda mi się go szybko wykonać.
No to na dzisiaj już chyba tyle.
Do następnego :)

7 komentarzy:

  1. Jesień u Ciebie w domku bardzo miła.Butelka po winie,super wygląda jako wazon:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie:))) Aż miło popatrzeć...hmm...musze i do siebie zaprosić jesień:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba czas najwyższy ;) Poza tym aura już bardziej jesienna niż letnia.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. uwielbiam częste zmiany takich bibelotów, choć ostatnio nie mogę sobie na to pozwolić:) Butelka świetna, też lubię takie znaleziska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ci faceci... oni nigdy nie nadążają ;)))
    fajne jest to, że zmieniając kilka drobiazgów można odmienić całkowicie charakter wnętrza. Te naturalne barwy są idealne na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne barwy jesieni, myślę że dużego uroku nadały tu kwiaty. Sama często staram się odmieniać swoje wnętrze,kwiaty kupuję zazwyczaj na www.KrzewyOzdobne.Net

    OdpowiedzUsuń