niedziela, 16 grudnia 2018

Gwiazdy papierowe

Gwiazdy ,gwiazdki,gwiazdeczki to dekoracje ponadczasowe, wykorzystywane we wnętrzach nie tylko zimą.
Choć przyznacie,że czas przedświąteczny to ten okres gdy gwiazdy w szczególności goszczą w naszych domach :)

Papierowe gwiazdy ,które widuję od kilku lat na zdjęciach wnętrz całkowicie skradły moje serce  ale te "trójwymiarowe" dopiero w tym roku zagościły w naszym mieszkaniu.
Dwie zakupiłam w sklepach a resztę zrobiłam sama,wykorzystując szablon i filmik z bloga Archistacja.
Zrobiłam też sobie gwiazdę z patyków - taka też "chodziła" za mną od kilku lat ;p
Jak widać,w tym roku zdecydowanie bardziej ciągnie mnie do czarnego koloru ;p







Ta dziewięcio ramienna  kupiona w sklepie internetowym :


A co u was jest hitem dekoracyjnym w tym roku?
:)

21 komentarzy:

  1. Gwiazdy są piękne:-))))
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne eleganckie
    U mnie Hihi bałwany

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie gwiazdy t bardzo ładna i szybka dekoracja.
    Zawsze pieknie sie prezentuja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka ponadczasowa dekoracja,co roku powracają :)
      Pozdrawiam cię Marysiu!!

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe :) Wygląda nietypowo ale fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :)
    Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownie😊pozdrawiam gwiazdkowo🤩

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne gwiazdy:-) A u nas jak co roku króluje choinka i wianki.
    *Wesołych i Pogodnych Świąt*
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają jak prawdziwe Betlejemskie Gwiazdy, świetna i piękna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje gwiazdy papierowe wyszły czadzik! Choć nie obchodzę tych świąt, myślę, że te gwiazdy mogłyby zdobić cały rok np.: okno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że gwiazdy to taka uniwersalna dekoracja,nie musi być związana ze świętami :) U mnie w domu drewniane gwiazdy stoją cały rok,non stop ;p

      Usuń
  10. Gwiazdy cudne, a moim hitem w tym roku jest motyw zimowych ptaków gili, w zeszłym były skrzaty a ten opanowały ptaki.

    OdpowiedzUsuń