sobota, 31 sierpnia 2013

Weekendowo-jeszcze letnio

Lato niby jeszcze trwa ale już od dłuższego czasu czuć powiew zbliżającej się jesieni. Powietrze miesza się z zapachem palonych ognisk, słońce niby grzeje ale to już nie to. Dlatego trzeba wykorzystać te ostatnie podrygi letniej słonecznej pogody.
Plan był prosty-robimy grilla na działce u babci :) Nie tylko my mieliśmy taki pomysł. Podczas wczorajszych zakupów w markecie większość klientów zaopatrywała się w obowiązkowy zestaw grillowy,czyli sześciopak i mięcha przeróżne.
Pogoda na szczęście dopisała.

                              
                                

                          Dereń- na nalewkę ;)








I mała pomocnica-moja chrześnica :)
A po powrocie pogoda się skiepściła i niestety mamy przymusowe siedzenie w domu :(
Ale trzeba jakoś dzień mile zakończyć:

  Moje ulubione kruche ciasto z owocami.Dziś z jabłkami i śliwkami.

Nie wiem jak wy ale ja nie mogę doczekać się jesieni.Tak,tak,dobrze przeczytaliście! Uwielbiam tę porę roku,o ile jest to złota,słoneczna,kolorowa jesień.Niesie ze sobą mnóstwo możliwości i pomysłów nie tylko w kwestii dekorowania wnętrza ale i ubioru :)
Już mam pełno pomysłów na jesienne dekoracje i całe mnóstwo inspiracji ale może jeszcze za wcześnie na ich upublicznianie?
Póki co cieszmy się ostatkiem lata :)


                      Have a nice weekend !

6 komentarzy:

  1. Tak jak rozpoczęcie tak i zakończenie sezonu być musi...oj pogrillowało by się;))
    I tak cieszmy się ostatkiem lata, choć jesień czeka na nas ze wspaniałymi darami;))
    Wspaniale u Was!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że na koniec lata pogoda jeszcze dopisze a jesienią będziemy rozkoszować się słońcem i cudownymi kolorami tej pory roku :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wolę jesień od zimy,ale nie od lata!zwłaszcza,że w tym roku było takie krótkie.czekam na Twoje jesienne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,w tym roku i dla mnie lato trwało jakoś krótko-za krótko!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. A ja tam każdą porę roku lubię:) Ogród babci piękny, i te kwiaty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda pora roku ma swój urok :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń