piątek, 12 grudnia 2014

Coraz bliżej...

Ależ ten czas pędzi! Jeszcze niecałe dwa tygodnie i będziemy świętować!
Coraz bliżej święta,coraz więcej dekoracji w tym klimacie a śniegu nadal brak ;p Nie to żebym narzekała ale co to za zima i święta bez skrzypiącego śniegu pod butami!

                                                 

Tym dechowym tłem teraz będę was zamęczać często ;p




Czekałam,czekałam i się doczekałam-przecen w Jysku ;p
No i oczywiście pognałam po skrzata ;p



O kurcze-jakaś krecha mi się pojawia na zdjęciach! 
Chyba  aparat zaczyna mi  szwankować :(


Mimo,że w kuchni dodatki w odcieniach b&w ,to w pokoju tradycyjna świąteczna czerwień musi być  i już :)
W planach jest wianek zielony z gałązek jakiegoś iglaka a z kuchennych wyczynów pieczenie pierniczków.Jakoś nie mogę się za to zabrać ;/

Kochane,do jutra trwa konkurs w Skrzydlatej Chatce więc ja nadal żmędam o wasze głosiki-choć z tego co widziałam marne mam szanse załapać się na nagrodę ;p Ale dziękuję za te głosy ,które już mam!!!

Na dziś to tyle :)

Miłego weekendu!

65 komentarzy:

  1. A ja zbieram się i zbieram za zrobienie dekoracji typowo na choinkę i nadal nic... Skrzat świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, ja jakoś nawet nie myślę o ozdobach choinkowych ;p Nie wiem,jakoś w tym roku mocno ale to bardzo mocno ociągam się z tym wszystkim ;/ Ale pomalutku cokolwiek się pojawia :)
      Ściskam!

      Usuń
  2. Hi hi, moje dzieciaki rozniosłyby tego skrzata! A tych przygotowań bardzo Ci zazdroszczę, u mnie ciągle niedoczas. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, mój skrzacik na szczęście jest bezpieczny ;p
      Oj kochana,z tymi przygotowaniami to tak jakoś pomaluśku idzie ;/
      Buziaczki!

      Usuń
  3. Podobno śniegu na święta nie będzie, zazwyczaj mamy pecha :) a serduszka cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to -nie będzie?! O matko,no to lipa ;[
      Dziękuję i pozdrawiam!
      :)

      Usuń
  4. Nawet nie wiem kiedy minęły mi te dwa tygodnie grudnia, ale najważniejsze, że są już dwie dolne jedyneczki :-) i chwila oddechu..
    skrzacik jest słodziutki
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piekne te dekoracje :))) Czas leci, niestety, myślałam, że to tylko ja to tak odczuwam, ale coraz wiecej osób na blogu o tym mówi, wiec chyba nie tylko ja tak mam ;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Marysiu,jakoś ostatnio intensywniej odczuwalny jest ten upływ czasu.Nie wiem,starzejemy się czy co ;p
      Ściskam mocno!

      Usuń
  6. uwielbiam te jyskowe skrzaty:) muszę też po niego się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tak czaiłam od miesiąca ale powiedziałam sobie-jak cena zejdzie do 15 zł to dopiero kupię ;p No i jest! :D
      Pozdrowionka!

      Usuń
  7. No patrz!
    Skrzaty modne w tym roku! ;)))
    Twój trochę inny, bo bardziej wyrośnięte nózie ma, ale też patrząc na niego, człowiek sam do siebie się uśmiecha... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam rok temu chrapkę ale nie było takich u nas w sklepach ;p
      No,mój ma długie nóżęta ale właśnie takie ze zwisami mi się podobają ;p
      Buźka!

      Usuń
  8. czadowy!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny Skrzacik:) Pozdrawiam ...miłe Kobietki mam prośbę , prosze o głosy jak kto może w konkursie gazety na terenie Łodzi ale każdy może oddać głos , oto link do mojego skromnego M
    http://www.expressilustrowany.pl/plebiscyt/karta/moje-mieszkanie-elzbieta,24827,1343007,t,id,kid.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam niestety bloga ale chętnie wzięłabym udział, jestem oczarowana Twoim blogiem:) Pozdrawiam Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, przepraszam co do wypowiedzi wyżej, dziecko mnie zagadało i niechcący napisałam o udziale a przecież to nie konkurs:)) Przepraszam

      Usuń
    2. Elu już u mnie wygrałaś :)) Paczuszka już wędruje do ciebie :)

      Usuń
    3. wiem, jeszcze raz przepraszam , tak mnie maluch zagadał, że zrobiłam to przez pomyłkę....

      Usuń
    4. Hehe,ależ nie ma za co :))

      Usuń
  11. Skrzaty z JYSKA są cudne :). Świetnie dekoracje i klimat już taki świąteczny! Ja dziś u córci skrzaty wystawiłam :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają :) Szkoda,że te biało czerwone nie mają takich zwisających nóżek ;p
      Dekoracji tak pomalutku przybywa-bardzo pomalutku ;/
      Ściskam!

      Usuń
  12. Świetne serducha. Ja też mam w planie odszukać jutro ozdoby bożonarodzeniowe i zająć się dekorowaniem. Jeszcze żeby choć trochę śniegu popadało i będzie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i mi by się przydało wygrzebać jakieś zeszłoroczne ozdóbki!
      Let it snow!
      :)

      Usuń
  13. Przeceny w JYSK-u mówisz ? ;) Ten skrzat też mnie urzekł, u Ciebie prezentuje się świetnie ! Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no ;)
      Skrzat zapewne będzie takim akcentem wędrującym po całym mieszkaniu w różne jego zakamarki ;p Może powędruje na półeczkę kuchenna!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Fajny ten skrzat :) Ja właśnie wróciłam z Jyska z kolejną latarenką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,puścić kobietę do sklepu to zawsze coś przytaszczy do domu ;p
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. Skrzacik bajeczny po prostu:) Jakoś ostatnio omijam ten sklep, ale musze to zmienic:)
    Serduszka po prostu cudowne! i te drewniane to:) ekstra!
    Moja droga, milutkiego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ,warto tam czasem wstąpić ;p Fajnie,że u mnie w końcu jest taki sklep ;p
      To "drewniane" coś to poszewka :D
      Ściskam!

      Usuń
  16. u mnie tez co roku tradycyjnie troszkę czerwieni musi być :)
    piękne te szyciowe cuda :)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień to chyba w większości domów gości na święta.No ale jak tu się oprzeć skoro te wszystkie dekoracje takie cudne!
      Buziaczki!

      Usuń
  17. Mówisz, że przeceny, ja czaiłam w tamwtym roku i się nie udało, bo jak już prezcenili to nie było mojego. Ciekawa jestem jak w tym, ja czekam na mojego dużego stojącego , szarego, może w tym roku ?, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze są wszystkie możliwe skrzaty-jakoś nikt się na nie nie rzuciła,oprócz mnie ;p
      Pozdrowionka!

      Usuń
  18. Skrzaciki rewelacyjne, Twoje prace też...chciałam oddać na nie głosik, ale nie wiem jak, weszłam w linka którego podałaś i co dalej?
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! Niestety za późno odczytałam komentarz ;/
      Buziaczki posyłam!

      Usuń
  19. Fajny skrzacik! Serducha też urocze, no i to ich tło...rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ich tło to poszewka ;p
      Dzięki kochana,pozdrawiam!

      Usuń
  20. Serduszka są śliczne, a ten Mikołaj świetny, jak dostojnie siedzi z nogą na nodze hehe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,fajne ma te zwisy,prawda ;p
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  21. Śliczne te serduszka ci wyszły!!! a co do tła z desek to zdradzisz więcej:)? co to za dekoracja:)? na tego skrzacika czaiłam się już w tamtym roku też mi sie bardzo spodobał:) Muszę się wybrać do Jyska:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu!
      Te dechy to poszewka z Kika :))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  22. Skrzat z Jyska ? Muszę tam zajrzeć ? Te dechy w tle to byłam pewna , że to tapeta , a tu niespodzianka ! Chyba wyruszę dziś jeszcze do Kika ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,jak zobaczyłam tą poszewkę to od razu wiedziałam,że będzie mi służyć jako tło fotek a nie jako poszewka ;p Chociaż pewnie ją kiedyś założę na poduchę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Jaki cudaczny ten skrzacik :D Szkoda że nie udał sie z konkursem Diy, trzymałam mocno kciuki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne!!!! No trudno się mówi :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Ja właśnie mam zamiar się wybrać do Jysku, bo też się czaiłam na przeceny :)

    Zapraszam na świąteczne rozdanie!
    http://olivee-blog.blogspot.com/2014/12/swiateczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  25. Uroczy ten skrzacik - mnie od wyprawy do jyska powstrzymuje lenistwo- za daleko mam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest nisse są święta:) A drewniane tło piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Wiesz,to drewniane tło teraz nie daje mi spokoju-ciągle bym na nim coś obstrykiwała ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Skrzat bardzo fajny, ale jeszcze fajniejsze są Twoje serducha. Piękności. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na świąteczne słodkości. Są też ozdoby świąteczne i choinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziękuję za piękną poszewkę i drobiazgi. Już zadomowiły się u mnie i cieszą oczy. Buziaki ślę, Ela :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu,bardzo się cieszę,że mogłam sprawić ci choć odrobinę radości swoimi szyjątkami :))
      Ściskam mocno!

      Usuń
  29. Krasnal Mistrzostwo !!! A Twoje ozdoby - już pisałam, świetny pomysł, bardzo kreatywny i naprawdę fajny!!! Bardzo mi się podobają! Pozdrowienia M.

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam te skrzaty i w tym roku sobie takiego uszyłam :)

    OdpowiedzUsuń