poniedziałek, 16 września 2013

Jesienne małe zmiany dekoracji

Tak mam,że nie mogę długo wytrzymać bez zmieniania czegoś w moim domowym otoczeniu. Nawet najmniejsza zmiana cieszy oczy i duszę. Mój mężul mówi,że nie nadąża już za tymi ciągłymi  metamorfozami dekoracji-jeszcze nie zdoła przyzwyczaić się do nowej a tu już kolejna :)
Jeszcze do niedawna w pokoju stały turkusowe dodatki ale już mnie chyba zmęczył ten kolor. Dlatego teraz królują bardziej spokojne,stonowane barwy.Barwy jesieni.
Może i tak na prawdę niewiele się  zmieniło,bo to tylko kilka drobiazgów ale ja z każdego drobiazgu się cieszę jak dziecko ;)

Zaczynamy od piórek.Wszyscy je mają-mam i ja ;)
                              

 Teraz świecznik z żołędziami.Wyjęłam szklaną część z pepcowego lampionu,którego zdjęcia zobaczycie niżej :)




 Od rodziców przytachałam wczoraj butlę po winku.Bardzo mi się spodobała więc z chęcią ją przygarnęłam do siebie.



 W pustą część pepcowego lampionu włożyłam na razie szpulę ze sznurkiem :) A obok podkładka korkowa,wyklejona własnoręcznie owym sznurkiem i korkowe serduszka,także mój wytwór :)
Mają zrobione dziurki,jak widać,bo wcześniej wisiały sobie na sznureczku.


Mam jeszcze pomysł na jesienny napis do ramki ale na razie jest tylko w planach.Mam nadzieję,że uda mi się go szybko wykonać.
No to na dzisiaj już chyba tyle.
Do następnego :)

6 komentarzy:

  1. Jesień u Ciebie w domku bardzo miła.Butelka po winie,super wygląda jako wazon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie butelkowe wazony :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fajnie:))) Aż miło popatrzeć...hmm...musze i do siebie zaprosić jesień:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba czas najwyższy ;) Poza tym aura już bardziej jesienna niż letnia.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. uwielbiam częste zmiany takich bibelotów, choć ostatnio nie mogę sobie na to pozwolić:) Butelka świetna, też lubię takie znaleziska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ci faceci... oni nigdy nie nadążają ;)))
    fajne jest to, że zmieniając kilka drobiazgów można odmienić całkowicie charakter wnętrza. Te naturalne barwy są idealne na jesień.

    OdpowiedzUsuń