piątek, 12 sierpnia 2016

Biało,bielusieńko!

W końcu jest- upragniona i wyczekiwana biel na ścianach w pokoju Wery!
Wcześniej ściany były w kolorze żółtym a to w znacznym stopniu ogranicza możliwości zmian dekoracyjnych . Biała ściana daje nam duże pole do manewrów i popisów -można zmieniać,wymieniać, dobierać różne dodatki kolorystyczne. Jestem więc bardzo zadowolona,że w końcu mam białe ściany ;p
Dziś parę fotek właśnie z pokoju córy . Coraz bardziej klaruje się obraz nowego wyglądu wnętrza. Jeszcze tylko brak nowych mebli i dywanu- ot,mały szczegół ;p
Bardzo mi się podoba połączenie mięty i różu z dodatkami b&w lub szarościami więc idę w tym kierunku :)
Poczyniłam także nieskomplikowane DIY - miętowy kwietnik ze sznurka bawełnianego,który fajnie wpasował się do reszty.



Miętowa blaszka od Anetki z bloga Wydziwianki Rudej -























Dla porównania-tu jeszcze z żółtą ścianą:


Pomalutku idziemy do przodu :)
To jeszcze nie koniec metamorfozy tego pomieszczenia więc spodziewajcie się kolejnych zdjęć :)

Do następnego !



35 komentarzy:

  1. Śliczny pokój! Można się zainspirować. Faktycznie, do białych ścian dużo łatwiej jest skomponować dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak-można wtedy szaleć bez zahamowań ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zapowiada się interesująco, czekam na więcej zdjęć :-) pozdrawiam P.S. zebra jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie, cudnie, kolorystyka przepiękna. Wprowadzasz tam ład, harmonię. A i tak jest energia..
    BRAWO karmelowa brawo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam reakcję ŁAŁ po przemalowaniu dzieciakom ścian z zielonych na biały i szary, doskonale Cię rozumiem :-) Zmiany bardzo mi się podobają!
    Czy to DIY jeśli chodzi o kwietnik masz w planach? I gdzie dorwałaś miętowy sznurek, bo też bym sobie chętnie coś takiego sprawiła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To DIY czyli kwietnik sznurkowy widoczny jest na zdjęciach :))
      Sznurki kupuję na allegro :)

      Usuń
  5. Ale zbieg okoliczności! Ja też właśnie aranżuję córeczce pokój a takich kolorach. Rozkochałam się w mięcie:) Pięknie teraz u Very, choć ten żółty też był ładny, pełen energii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i energia była ale mocno mnie ograniczała ;p
      Super! Ja bardzo lubię własnie to połączenie kolorystyczne,nie tylko w pokoju dziecięcym :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Jak romantycznie :) Sama bym tam z chęcią zamieszkała.
    I kwietnik piękny - może i ja od Ciebie zgapię ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biel wygląda krystalicznie z tymi dodatkami pastelowymi i czarnymi. Na + :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo biel jest taka uniwersalna a to daje dużo możliwości :))

      Usuń
  8. Pokój Wery pięknie się zmienia. Powinnaś zostać stylistką wnętrz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,dziękuję za te miłe słowa ale do stylistki mi baaardzo daleko ;p
      Buziaczki!

      Usuń
  9. Jaka odmiana! :) Ta biel naprawdę wygląda świetnie,a w połączeniu z moimi ulubionymi kolorami ( też bardzo lubię połączenie różu i mięty) pokoik prezentuję się ślicznie. Bardzo fajny wybór koloru, bardzo fajne dodatki - METAMORFOZA bardzo udana! :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana koloru ściany z żółtego na biały daję efekt Wow ;p Zrobiło się tak jasno i świeżo :)
      Dzięki!

      Usuń
  10. Ależ delikatnie i świeżo....córcia musi być zachwycona...Szydełkowa zebra zwróciła moją uwagę.Ostatnio robiłam podobną dla mojej bratanicy tyle ,że dodatkowo miała zółte spodenki i grzywę-miał to być bajkowy Zou.Pierwszy raz robiłam coś z czarnej włóczki i na tyle ten kolor utrudnił mi szydełkowanie(nie za bardzo widziałam oczka),że od tej pory doceniam szydełkowe prace o takiej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,jest tak jak piszesz- czarną włóczkę trochę trudniej przerabiać bo słabo widać oczka.
      Dzięki serdeczne!

      Usuń
  11. Ślicznie i przytulnie, super efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny wzór w choineczki. Czzy to jest narzuta? Kupiona, czy sama szyłaś? Poszukuje takiego czegoś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega przytulnie sie zrobilo :) Biel zawsze potrafi wydobyc piekno każdego przedmiotu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń