czwartek, 20 kwietnia 2017

Kwietniowe nowinki szydełkowe

Chyba już wiecie,że uwielbiam robić maskoty na szydełku .
A już najbardziej lubię dziergać nowości,których jeszcze do tej pory nie zaliczyłam ;p
Między innymi  ta oto trójka parzystokopytnych była w planach i chęciach wydziergania.
No i są :)


W prawdzie zeberkę już kiedyś zrobiłam ale ta jest bardziej zaawansowana i wypasiona ;p



Jednorożca już pokazywałam ale tak celem przypomnienia :


No i żaby.
Najpierw powstała cała zielona ale już kolejna została wzbogacona o jasne dodatki:


Był nawet plażing:



Szykują się kolejne nowinki szydełkowe!!!

:)

Maskotki szydełkowe na zamówienie-info na maila! 

***

Kochani,mam dla was małą niespodziankę-
w Karmelowej krainie trwa właśnie
wiosenna obnizka na bawełniane poszewki
-20% !!!
Promocja potrwa do końca kwietnia- zapraszam!!





Więcej zdjęć dostępnych materiałów znajdziecie w Karmelowym CRAFT HOUSE:

Wszelkie pytania proszę kierowac na maila-
carmelowaa@gmail.com

Do następnego!

26 komentarzy:

  1. Ale cudaki śliczne :). Tego jednorożca przygarnęłabym dla samwj siebie ;). Chyba się we mnie obudziła jakieś potrzeby z dzieciństwa ;). Masz talent kobieto. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha,no bardzo mi miło,że moje szydełkowce mogą podbić serca nie tylko dziecięce :))
      Pozdrawiam!
      :)

      Usuń
  2. Same cudeńka u Ciebie :) Jednorożec i żaby skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te maskotki są prześliczne, strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plażujące żabole wymiatają :)))
    Reszta towarzystwa również urocza. Szydełkiem potrafisz wyczarować cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no żabole nieco słonka już złapały ;p
      Dziękuję!!

      Usuń
  5. Piękny ten Twój zwierzyniec:-))))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkoszniaki! A żaby skradły mi serce! Cudne zdjęcia :* , uśmiałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe szydełkowe zwierzątka :) Może kiedyś moje będą takie piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczna gromadka :))
    A ta żabia sesja - super!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmingusa aż miło tym szydełkiem :)) Super ekipa powstala:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne maskotki, a żaby na kocyku - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cuda! Ja sie przymierzam do malpy dla corki, ale nie mam kiedy. Przesliczne zabawki. Wiem ile to dziubania. Szacun. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak- dzierganie to czasochłonne zajęcie ale za to jakie fajne :))
      Dziękuję!

      Usuń
  12. Żabki kapitalne ..ja jestem na etapie królików..i bardzo mozolnie idę do przodu..
    Twoje dziergadełka są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję i ja również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń