niedziela, 12 listopada 2017

Sezon choinkowy czas zacząć!

Spokojnie,nie chodzi mi o choinki drzewka,rzecz jasna ;p Na to jeszcze przyjdzie odpowiedni moment :)
Jednak listopad to czas,kiedy rozpoczynam sezon poszewekowo  choinkowy.
Może dla niektórych to zdecydowanie za wcześnie - wolna wola .
U mnie takie poduchy pojawiają się właśnie teraz ;p
No i rzecz jasna właśnie teraz zaczyna się  szał zamówień Mikołajowych.
W zasadzie to czas najwyższy ,jeśli chodzi o rękodzieło ;p

W tym roku ,oprócz tradycyjnych czarnych i szarych  choinek,pojawiła się nowość- złote choinki na białej bawełnie!

Okres przedmikołajkowy to także wznowienie produkcji reniferków :)
Pierwsze sztuki już powędrowały do nowych domków.

Zapraszam do zdjęciowego skrótu:






W tzw.salonie także zagościły choinki.
A nawet światełka choinkowe ;p





No i jeszcze na zakończenie szydełkowce.
Spora grupa  Maluchów właśnie wyruszyła w daleką podróż  ,
za jakiś czas drugie tyle dołączy do nich :)


I wznowiona produkcja reniferków :




Dziękuję za uwagę i
do następnego!
:) 

P.s. Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarze i przepraszam,że mnie tu mało-i u was ;/

41 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie! Cudne zdjęcia i niesamowita kolekcja zwierzaczków!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace:) Renifery powalają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te poszewki są przepiekne, a reniferki - cudo :))
    Udanej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super aranżacja...Poduch urocze...Reniferki bajkowe....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne poduchy:). Wszystko podoba mi się ogromnie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinkowe poduchy super. Fajnie wyglądają wszystkie razem :)
    Piękne reniferki, a ta gromadka przed nimi, na pewno dużo czasu Ci zajęła :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Termin mnie gonił więc musiałam się szybko uwinąć ale tak czy siak duuużo czasu to zajęło ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. choć nie przepadam za typowo skandynawskimi wnętrzami w Twoim domku czułabym się doskonale :) jest bardzo, bardzo przytulnie :) no i poduchy robią niesamowity klimat :) :) :)
    a te szydełkowe maluchy skradły moje serce :) słodziaki niesamowite :)
    pozdrawiam cieplutko
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności
    Szacun dziewczyno!!!
    Poduszki, maskotki, itd!!!!!! Zdjęcia!!!
    No mistrzyni

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kolorystyka i cudne zdjęcia:) Choinki śliczne i te poduchy i maskotki, super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko : )Cudownie : ) I aż nie mogę doczekać się świąt : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;p
      Ten czas przedświąteczny to istne szaleństwo dekoracyjne ;0
      Buziaczki!!!

      Usuń
  11. Reniferki po prostu boskie:-))))
    Podusie również bardzo fajne:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne te wzorki na podusiach...chyba powinnam już myśleć o dekoracjach świątecznych...bo w moim tempie to kto wie czy zdążę. Szydełkowce milusie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Te szydełkowe reniferki wyglądają przeuroczo! Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te złote choinki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie u Ciebie, już można trochę poczuć atmosferę świąteczną. Poduchy rewelacyjne, no i włóczkowe wytwory. Podziwiam Twoją precyzję wykonania, dbałość o szczegóły, wszystko pięknie dopracowane, widać, że wkładasz w to serce. Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej,dziękuję ci !!!! To bardzo miłe,gdy inni doceniają to,że w pracę wkłada się całego siebie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. W tym roku głośno sobie powiedziałam, że jeżeli chodzi o rękodzieło, to by zdążyć ze wszystkim, powinnam zacząć już w sierpniu.
    Fajne Masz te reniferki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku to samo stwierdziłam ponieważ tym razem niczego sobie wcześniej nie przygotowałam i teraz uwijam się jak tylko mogę ;0

      Usuń
  17. Przepięknie tutaj u Ciebie, cudne zdjęcia cudne prace, wszystko mi sie podoba:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. To fakt aby zdazyc przed swietami prace trzeba zacząć duzo wczesniej. Jak zawsze piekne wszystko w pieknych aranzacjach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba-a ja nie zaczęłam ;0 Za rok zabieram się za to w sierpniu ;p
      Buziaczki!

      Usuń
  19. Obłędne prace , reniferki rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poduchy czad, jestem na bierząco dzieki insta;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te graficzne choinki świetnie wyglądają. Reniferki są powalające. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. beautifully here with you, wonderful photos, wonderful work, I like everything:) greetings.

    หนังออนไลน์c

    OdpowiedzUsuń