czwartek, 12 lipca 2018

Piórka ze sznurka i inne makramowe sploty

Ostatni czas upłynął mi na tworzeniu piórkowych dekoracji :)
Gdy zobaczyłam na pinterest  makramowe piórka,od razu zauroczyły mnie i natychmiast musiałam wykonać swoje wersje :)
Cieszę się,że nie tylko mi przypadły do gustu!
Powstały piórka zawieszki, piórka breloczki, piórka na patyku,piórkowe łapacze a nawet makramę ozdobiłam pióreczkiem.
A przy okazji odkryłam świetny sznurek o splocie skręcanym,który idealnie nadaje się na "czesanie" piórek i pióropuszy do makram!! :)











Powstały też dwie duże makramy...








...i pierwsza makramowa siateczka:





A za dwa dni upragniony i wyczekiwany wyjazd na wakacje!!!!
Relax i odpoczynek !!!
:)

Do następnego kochani!!!


17 komentarzy:

  1. rzeczywiście piórka są piękne :) Robisz prawdziwe cuda

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle oczarowujesz nas swoimi cudownymi pomysłami i własnoręcznymi dziełami.
    Pozdrawiam cieplutko Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne. A na cegle wyglądają po prostu idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te piórka :)
    I są świetną dekoracją.
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo jacie, ale cuda! Zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  6. Pióra są rewelacyjne.Siateczka podoba mi się też. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jakiego rodzaju sznurka można zrobić takie cudne czarne piórko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi być sznurek o splocie skręcanym,żeby można było go rozczesać :)

      Usuń
  8. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ten sznurek sie fachowo nazywa? Bo szukam od dłuższego czasu i nie moge znalezc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sznurek bawelniany ale o splocie skręcanym.Są w Mila Druciarnia :)

      Usuń
    2. A jakiej grubosci był ten sznurek? ja robiłam chyba z cienszego bo liscie nie wyszły takie bujne :(

      Usuń
  10. Piórka mnie urzekły😍 co to za splot czy wiązanie?

    OdpowiedzUsuń