poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Nowy projekt

Czasem jest tak,że ma się ochotę na coś nowego,innego .
Tak też jest w moim przypadku,jeśli chodzi o szydełkowanie.
Dlatego też zaczęłam kolejny nowy "projekt".
Bardzo podobają mi się dziecięce czapeczki typu bonetka. Właśnie powstały dwie pierwsze sztuki.
Na razie szukam odpowiednich włóczek które będą idealnie nadawały się do takich dziecięcych wyrobów.
Szarą czapeczkę zrobiłam z włóczki bawełna/akryl natomiast ta wrzosowa -no właśnie nie wiem ;p Wyrzuciłam etykietę i to był błąd ;p Ta włóczka jest bardziej mięciutka,i bardziej puszysta .
Zapraszam do galerii:



Wrzosowa bonetka została wykonana wzorem muszelkowym
natomiast szara zwykłymi słupkami :)





A wracając do "starych" sprawdzonych wyrobów- 
ostatnio wydziergane słoniki vintage :


No to lecę robić kolejne bonetki ;p

Do następnego!

18 komentarzy:

  1. Nowości zawsze dodają skrzydeł i sprawiają, że powiększa się liczba ślicznych rękodzieł :) Te czapeczki są urocze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i te nowości zawsze nakręcają człowieka do dalszych działań :))
      Buziaczki!!

      Usuń
  2. Takie czapeczki świetnie nadają się do niemowlęcych sesji fotograficznych.
    Jeśli chcesz uzyskać efekt "puszystości" to myślę, że sprawdzą się tutaj włóczki z dodatkiem alpaki lub moheru np. Kid-Silk Dropsa.
    Świetne słonie!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za radę!
      Muszę wybrać się do pasmanterii i popatrzeć co mają albo coś zamówię przez internet :))
      Pozdrowionka!!

      Usuń
  3. Śliczne czapeczki :) Bardzo fajne są nowe projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam cos takiego jako dziecko :) są cudne, ale się pozmieniało nowe pomysły jestem w szoku, ale super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hej hej!!!!
      Ostatnio mniej mnie tu ale wciąż powstaje coś na szydełku :))
      Pozdrawiam cieplutko!!

      Usuń
  5. Śliczności :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapeczki sa fajniutkie, ale słoniki są przeurocze i przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bonetki :) Owieczka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuudne sa te czapeczki :)) Maskotki rowniez Cuuudenka :)) Czekam na nowe :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne czapeczki. Gdy byłam dzieckiem to mama mi taką zrobiła. Była kolorowa i pamietam, że bardzo mi się podobała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  11. No cudeńka z najwyższej półki. <3

    OdpowiedzUsuń