poniedziałek, 18 lipca 2022

Lato na ścianie

Dzisiejszy post powstał w ramach współpracy z Gallerix.pl

 

 Dzień Dobry!

Lato w pełni,ponoć upały lada dzień i u nas wystąpią!

Już za chwileczkę po raz kolejny wyruszamy na wypoczynek do naszej ukochanej Chorwacji!! 

Ale zanim to,

kilka kadrów mojej letniej galerii  :)

 

Dla mnie lato równa się morze

a dzięki uprzejmości firmy Gallerix 

mogłam ten letni klimat przenieść do swojego domu.

Palmy,fale,muszelki-takie plakaty 

to absolutnie moje klimaty :)

 





 




 

 


 


 


 

 Tutaj możecie obejrzeć przykładowe galerie ścienne:

Gallery wall collage

 

Na stronie Gallerix z pewnością każdy miłośnik  posterów

  znajdzie coś dla siebie:

czy to krajobrazy,

postery fotograficzne,czy też plakaty do pokoju dziecięcego.

 

 

Możecie tam znaleźć także plakaty map miast

 a nawet sami zaprojektować taką mapę!!


Póki co,ja cieszę się swoim prywatnym morzem

na ścianie :))


Do następnego!!


4 komentarze:

  1. pięknie to wszystko wygląda, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W prosty sposób można ozdobić wnętrze i wprowadzić letni klimat do domu. Bardzo mi się podobały zdjęcia w artykule, które pokazują, jak łatwo można stworzyć piękne i stylowe kompozycje na ścianie, wykorzystując proste elementy dekoracyjne, takie jak kwiaty, wazony, lustra czy ramki ze zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu miło się patrzy na takie ładne pomieszczenie :) Z pewnością sprawdzę co mają jeszcze więcej do zaoferowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Letnie dekoracje to odświeżenie wnętrza i dawka słonecznego nastroju. Cieszmy się sezonem!

    OdpowiedzUsuń