poniedziałek, 27 czerwca 2016

Kuchnia w kolorze truskawek-part2

Sama się sobie dziwię,że mam dodatki w kolorze czerwonym i jeszcze mi się nie znudziły ;p 
Kuchnia w kolorze truskawek i o zapachu truskawek-tak było bo gotowałam soki.Niestety sezon truskawkowy dobiega końca. Jednak dodatki czerwone jeszcze trochę pobędą :)
Jeśli jeszcze się wam nie znudziła moja kuchnia w odsłonie Red,to zapraszam na kolejną dawkę zdjęć a potem pokażę co nowego się wydziergało :



















Z nowinek szydełkowych- hipcio się zrobił.
Akurat powstawał w trakcie ostatniego meczu Polaków więc po wygranej zrobiłam mu małą sesję w barwach narodowych :)




Kolejne owieczki,miś a także domek znalazły nowych właścicieli:



A to już nie moje dzieło- lalka uszyta przez moją siostrę :)
Mi jakoś nie idą tego typu rzeczy-maskotki wolę wydziergać  ;p




A za dwa tygodnie wyjazd nad morze!!!!
Wszak wakacje mamy :)

Do następnego!


39 komentarzy:

  1. Twoja czerwona kuchnia jest tak piękna, że trudno by się mogła znudzić! A tak jak jesteśmy w temacie kuchni to muszę Ci powiedzieć, że zrobiłam ten ogórkowo koperkowy chłodnik-ale pyszota:-) Dzięki za przepis!
    A hipcio to jest po prostu gigant! Świetne zabawki wychodzą spod Twojej ręki, zresztą jak widać to u Was rodzinne:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę się,że przepis i u was się sprawdził :))
      Dzięki Anitko ♥

      Usuń
  2. Lubię wpadać do Twojej czerwonej kuchni :) A przytulaki są super. Miłego wypoczynku :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło cię gościć Beatko :)
      Buziaczki posyłam!

      Usuń
  3. Piękne kadry!
    te owieczki są przesłodkie. Wszystkie twoje maskotki są cudne!
    Udanego urlopu 2tyg zlecą nawet się nie obejrzysz...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny hipcio, ale moje serce skradł miś :) poczynaniadomowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądają te czerwone elementy w Twojej kuchni. Jest tak radośnie :)
    Soków zazdroszczę... mnie niestety, sezon truskawkowy przeszedł koło nosa. Jakoś w tym roku tak szybko minął, że ani żadnych przetworów nie zrobiłam, ani nawet nie pojadłam :(
    Pozdrawiam , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas niby jeszcze sprzedają truskawki ale one już takie rozlaźnięte jakieś ;p
      Dzięki!

      Usuń
  6. w kuchni cudownie aż ślinka cieknie...
    a Twoje prace zachwycają

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona krateczka w kuchni to dla mnie sama rozkosz. Takie ciepełko, tradycja, wspomnienia. Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana widziałam parę zdjęć, ale przyznam że w większym formacie są jeszcze piękniejsze:D
    Twoje szyjątka jak zawsze zachwycające i jak to już pisałam na IG POLSKA GOLA!!!!
    Bzi bzi:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,we czwartek znów przyodziejemy z hipciem barwy narodowe ;p
      Buźka!

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia kuchni :-) Ślicznie jej w truskawkowym kolorze :-)
    Maskotki wspaniałe ! Hipcio najcudowniejszy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja kuchnia w czerwieni prezentuje się wspaniale, byłam zachwycona poprzednimi zdjęciami, jestem zachwycona również teraz.
    Co do dzierganych maleństw, to już od dawna uważam, że osiągnęłaś poziom mistrzowski. Z tego co widzę to talent Wasza rodzinka ma we krwi, lala siostry jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te czerwone dodatki:) Twój hipcio wymiata, mam nadzieję, że w czwartek też będzie się cieszył;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. oo i sok truskawkowy jest :) piękna Twoja kuchnia w czerwonych dodatkach. Myślałam, że nie przepadam za czerwienią w domu, ale u Ciebie ma ona swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony pojawiał się u mnie dotąd jedynie na zimę ale w tym roku jakos tak mnie natchnął ten sok truskawkowy ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Super zdjęcia , a po czerwonym jaki kolorek planujesz ? Ściski Karmelciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jeszcze nie wiem- może znowu olśnienie przyjdzie znienacka ;p

      Usuń
  14. Ja jakoś stronię od czerwieni ale latem nie można się bez niej obejść, te pyszne owoce w czerwieni, uwielbiam. U ciebie piękne kadry, jak zawsze !!!! ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię stonowane b&w- takie mam dodatki w tzw.salonie ale czasem aż chce się jakiegoś żywego koloru :)

      Usuń
  15. czy Ty odpoczywasz...?
    hihi
    słodkie te truskaweczki i reszta również:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tam u Ciebie słodko. A jakich masz cudownych towarzyszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W Twojej kuchni jest bardzo domowo i przytulnie:) A przytulanki...no cóż są przeurocze:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że udało mi się stworzyć taki klimat o jakim piszesz Agatko:)
      Dziękuję!

      Usuń
  18. A mi od razu wpadł w oko chlebak :) Mogę wiedzieć, skąd go masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chlebak zakupiłam w zwykłym sklepiku z gospodarstwem domowym ale widziałam takie też na allegro :)

      Usuń
  19. Piękne szyjątka i kuchnia pięknie ozdobiona :-)

    OdpowiedzUsuń