czwartek, 15 września 2016

Dyńki

Wiem,wiem,że do jesieni jeszcze trochę,że nadal trwa lato,że nie ma się co spieszyć i ponaglać.
Ale ...
W temacie rękodzieła tak to już jest,że o dekoracjach sezonowych myśli się z lekkim wyprzedzeniem-żeby zdążyć wszystko zrobić i zaprezentować zanim będzie za późno .
Dlatego już dziś chciałam wam przedstawić moje tegoroczne propozycje jesiennych dekoracji.
Wszystko kręci się wokół szydełka,rzecz jasna i dyni-bo co jak co ale dynia to główny akcent dekoracyjny jesienną porą.

W tym roku znów zapomniałam wysiać pestki Baby Boo .W sklepach nigdzie nie ma więc jak się nie ma co się lubi...







Dyńki można poukładać na półce,w koszyczku
 lub zrobić z nich jesienną girlandę:


Szaraczek,czyli Mr Grey,także przyodział już cieplejsze wdzianko:





Mogą też być bardziej dekoracyjne i stylowe:




A tu w wersji domowej:





Jak widzicie mięta i śliwki to już przeszłość ;p


Dyńki luz oraz dyniowe girlandy już dostępne w Karmelowej Krainie :))


Do następnego!

30 komentarzy:

  1. dyńki prześlicznie się prezentują, zapachniało jesienią, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są! Oby jesień byłą taka jak one :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam świra na punkcie dzianinowych dyniek i szyję ich na kilogramy ;)
    ślicznie u Ciebie, a Szaraczek <3
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. :) jak zawsze szydełkowe cudeńka prześliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kadry! urocze dyńki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś piękne zdjęcia, wyglądają jak z dobrego magazynu, są zachwycające. Twoje dynie i Mr Grey - wprost zachwycające ozdoby, potrafisz czarować szydełkiem!!!

    Wysyłam moc pozdrowień, papa

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie to wszystko wygląda! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przepiękne! Dyńki cudowne! Wyczucie kolorów masz genialne! I wogóle to buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Dyńki prezentują się ślicznie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje dynie kochana są przecudne!
    I cudne zdjecia.
    całuski ślę

    OdpowiedzUsuń
  12. Dyńkowa girlanda prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szydełko Ci służy, Kochana:-))))
    Piękne dynie:-))))

    OdpowiedzUsuń
  14. OMNIOMNIOM. A gdzie znalazła przepis na nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielkiej księgi przepisów wszelakich-Pinterest ;p

      Usuń
  15. jakie zgrabniutkie dynie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. DZIĘKUJĘ WAM KOCHANE ZA MIŁE SŁOWA!!!! Ściskam was wszystkie razem i każdą z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te dyńki, a w formie girlandy wyglądają super :) Reszta dekoracji też piękna... Powoli trzeba się na jesień przestawiać, ale taka, mimo tęsknoty za latem, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastycznie Ci wychodzą te różności:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne dynie :-) Uwielbiam takie wydziergane własnoręcznie :-) A Twoje są idealne.
    Piękne zdjęcia i fantastyczne kompozycje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna dekoracja półeczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne dynie. Ostatnio właśnie myślałam nad stworzeniem kilku szydełkowych ozdób w jesiennym klimacie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dyńki super! Też mam zamiar wyciągnąć zeszłoroczne zapasy i wydziergać nowe ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne te dyńki. :) Nie masz prawdziwych, ale te Twoje niczym nie ustępują oryginałom. :) I jeszcze są takie funkcjonalne. : )U mnie też sezon jesienny się zaczął, właśnie kończę jesienne drzewka i już mjyślę o jesiennych/ włóczkowych wiankach. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. musze nadrobić bo u mnie w mieszkaniu jeszcze mało jesiennych dekoracji:( cudne te Twoje dynie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne dyńki ja moje Baby Boo wysiałam i powoli po domu roznoszę :-

    OdpowiedzUsuń