niedziela, 13 sierpnia 2017

Macrame hanging czyli Karmelowe wisielce

Ostatnio powstały pierwsze Karmelowe "wisielce" czyli makramy ;p
Pamiętam,że w czasach podstawówki tego typu dekoracje były dość powszechne i często się je robiło.
Obecnie makramy oraz plecione kwietniki znów przeżywają swój renesans.
I ja się pokusiłam o wykonanie tych wiszących dekoracji,ponieważ bardzo mi się podobają wnętrza z takimi dodatkami :)
Makramy robiłam ze sznurka bawełnianego3mm ,kolor ecru.





Powyższa makrama była nr 2.
Wykonana metodą "supełkowa"- po mojemu a po fachowemu to chyba układ węzłów rypsowych ;p
A ten przepiękny łapacz/makrama to praca Ani z Ad-home.pl


Pierwsza makrama -poniższa- pleciona węzłem płaskim- najprostszym i najpowszechniejszym.A przy okazji koszyczek się wydziergał  :))
Po instrukcje wykonania odsyłam was do wujka Googla .






Kochani, jeśli mielibyście potrzebę i nieodpartą chęć posiadania Karmelowej makramy,to oczywiście zapraszam
ponieważ znajdą się one w ofercie Karmelowego

Craft House 

Piszcie na maila-jakby co ;p

Ściskam was mocno
i
do następnego!

35 komentarzy:

  1. Wyszła świetnie! Mnie też coraz bardziej się podobają takie ozdoby. U Ciebie pasują idealnie do wnętrza. Ściskam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko polecam ale uważaj,bo to wciąga okrutnie ;p
      Buziaczki!

      Usuń
  2. Pamiętam jak moja mama robiła makramy kiedy byłam dzieckiem. Cudowne wzory przeplatała z drewnianymi koralami, nie mogła się opędzić od zamówień. Teraz wróciły do mody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie muzę zaopatrzyć się w drewniane koraliki do kolejnych wisielców ;p
      To prawda-aktualnie makramy wróciły do łask :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wspaniałe! Też za mną chodzą makramy, a Twoje mnie zachwyciły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to próbuj,próbuj- dużo frajdy :))

      Usuń
  4. Piękne:-))) Pamiętam je z lat mojego dzieciństwa:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Makramy są przepiękne. Aż chciałoby się popróbować swoich sił w tym temacie. Koszyczek też bardzo stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam -warto poznać różne sploty a potem to już niech wyobraźnia poniesie :))

      Usuń
  6. Podobają mi się. I koszyczek też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! :)
      Uściski posyłam!

      Usuń
  7. Niesamowite są. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace.Fajnie wygladaja na tle ściany.Jaki to kolor farby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściana jest biała,tylko to kwestia cieni i padania światła dziennego ;p
      Dzięki,pozdrawiam!

      Usuń
  9. Świetne! Zwłaszcza ta druga ma fajn wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że wam się spodobała :))
      Buziaczki!

      Usuń
  10. Piekne i Suuper prezentuja sie u Ciebie :))) Tez bym sobie powiesila ,ale niestety miejsca brak :) Koszyczek Przeslodkie Malenstwo :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no z tym wolnym miejscem to i u mnie cienko się robi ;p
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Misterna robota:) Długo się plecie takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od rozmiaru makramy i stopnia skomplikowania ;p

      Usuń
  12. Piękne plecionki! Dużo misternej roboty!
    Ciekawe jak w plecionkach wygląda kolorowy sznurek - bo mam ochotę na zielone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, robiłam w kolorze butelkowej zieleni-na IG była :)

      Usuń
  13. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอลเมื่อคืน

    OdpowiedzUsuń