wtorek, 12 września 2017

Makramowa (ob)sesja

Dziś ciąg dalszy Karmelowych wisielców.
Ostatnio powstało kilka kolejnych makram o nowych wzorach a także kwietniki ze sznurka bawełnianego.
Wciąga to to okropelnie,mówię wam:))
Nowe makramy, nowe kolory- oprócz tradycyjnego ecru pojawiły się butelkowa zieleń oraz jasny siwy i muszę przyznać,że baardzo mi się podobają te propozycje kolorystyczne.
Zapraszam zatem do obejrzenia mojej makramowej (ob)sesji ;p




Zacznijmy od końca,tzn.od makramy,którą właśnie co ukończyłam -jeszcze ciepła;p
Jak widzicie ta należy do bardziej rozbudowanych ,tzw.modern macrame.No bardzo mi się podobają tego typu plecionki! 
Wykonana z cieńszego sznurka bawełnianego-2mm,dlatego wydaje się bardziej delikatna




Siwa i zielona makrama wykonane były na konkretne zamówienia.
Miały mieć mniej więcej określony kształt i rozmiary.
Sznurki 3mm:







I już na sam na sam koniec  proste makramowe  kwietniki:    

                                                                                                                                                                                                                                     


                                                                                     

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Wszystkim,którzy dobrnęli do końca,dziękuję za uwagę   !        


Do następnego!
 :)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    


30 komentarzy:

  1. Wszystkie wyglądają fantastycznie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne te makramy, kiedyś też coś takiego robiłam, chyba czas wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności!!!!
    I zielony jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te wszelkie sznurkowe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne makramowe " wisielce " :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wam dziewczyny za miłe słowa!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co powiedzieć bo chyba pierwszy raz w życiu brakuje mi słów. Powiedzieć,że to ładne to za mało,piękne też wydaje się zbyt skromnym określeniem,może cudownie piękne brzmi lepiej ? Tak czy siak droga koleżanko poleciałaś po bandzie : )Jestem cudownie oczarowana : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej,Moniko, nawet nie wiesz ile dla mnie znaczą takie słowa- DZIĘKUJĘ Ci moja kochana!!!!!

      Usuń
  8. Dawno u Ciebie nie byłam ... a tu tak pięknie!
    zachwycasz nieustannie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie teraz tu mało - wszystko przeniosło się na IG ;p Jakoś tak łatwiej i szybciej :))
      Buziaczki !!!


      Usuń
  9. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอลเมื่อคืน

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te twoje wisielce :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne makramy, jestem pod wielkim wrażeniem!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. oj pięknie Ci to wychodzi Kochana, oj pięknie...tak mi się podobało, że przeglądałam zdjęcia kilka razy...

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zielony!!
    No jakąś obsesję trzeba mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuuudowne prace !!! Rozkrecilas sie nieesamowicie ,ale to dobrze ,poniewaz Cuuudenka powstaja :)) Pozdrawiam Cie cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  15. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń