niedziela, 14 stycznia 2018

W klimacie vintage

Zafiksowałam się całkowicie na punkcie maskotek vintage!
Przeglądam zdjęcia przepięknych  misiaczków,króliczków,słoników,lisków...
Uszytych z futerkowych materiałów.
W uroczych ubrankach w stylu retro.
Przeglądam i nie mogę się napatrzeć!
I też bym chciała uszyć takiego cudaka.
Ale póki co trzymam się mojej szydełkowej wersja ;p
Wiem,że to nie to samo,ale jak się nie ma co się lubi...
No to dalej jedziemy w te klimaty!



Ostatnio takie maluszki się wydziergały:









Z nowości-słonik się pojawił.
Chyba muszę jeszcze coś pokombinować z tymi uszkami
 bo jakieś nie do końca one słoniowe ;p






Do następnego!!!

:)


51 komentarzy:

  1. Masz niesamowity talent, nie mogę się napatrzeć. Ta włóczka jest fajna, taka "futerkowa" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te szyjątka, ciekawa włóczka, dzięki niej wyglądają oryginalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta włóczka jest świetna do robienia maskotek :)
      Dziękuję Anetko!

      Usuń
  3. Przecudnie, uwielbiam takie klimaty.
    Wyglądają mega uroczo i aż trudno oczy od nich oderwać :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham wszystko, co vintage, a w Twoim wydaniu kocham jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, cieszą oczy i dzieciństwo się przypomina, a tu już 40-stka na karku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeslodkie są te misiaki. Genialnie się prezentują. Uwielbiam je. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaki....Bardzo mi się podobają...Fajna aranżacja...Pozdrawiam -pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudowne słodziaki:) i bardzo fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są ! Podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej cudownie sobie poradziłaś. Wspaniale wyglądają i słonikowi do twarzy w tych uszach :-). Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, ten słoniś jest piękny! Jaki kochany! Słodziak normalnie :>

    Tak przytulnie mi, gdy patrzę na te pluszaczki...

    Odnośnie przytulności...
    Co porabiasz w przyszłą sobotę? ;) Nie miałabyś ochoty wybrać się na warsztaty do Kuchni Spotkań IKEA dotyczące tekstyliów i urządzania sypialni? Rozdaję wejściówki u siebie na blogu - jeszcze tylko do jutra! http://www.hoo-hooo-things.pl/2018/01/tekstylia-w-sypialni-zaproszenie-na.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję i za miłe słowa i za zaproszenie ale niestety nie będę mogła skorzystać :( Szkoda.

      Usuń
  12. O jejciu, nie miałam nawet pojęcia że na szydełku można dziergać takie pluszaki, ale widzę ze do tego jest specjalna włóczka.Człowiek uczy się całe życie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te włóczki są rewelacyjne i doskonale nadają się właśnie do robienia maskotek :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Są świetne, przypominają mi okres mojego dzieciństwa. Zwłaszcza słonik przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Misie są przytulaśne i z pewnością mięciutkie w sam raz dla dziecka. Widać rękę profesjonalisty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne i urocze :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweeties .... I really like them ... Nice arrangement ... Regards - p ...

    หนังฟรี

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega. Wszystkie wyglądają na cudnie miękkie. Takie od razu do przytulania :))
    A ten słonik na końcu, to aż się prosi o to, żeby go przygarnąć.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne, pełne uroku, styl vintage ma w sobie to coś...

    OdpowiedzUsuń
  19. Są prze rozkoszne. Szczególnie króliczki kochamy je z córeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy tworzysz zakochałam się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Misiaczki przecudne i nie pierwszej urody. Widać rękę mistrza! Fajny podarek na przykład urodzinowy dla dziecko, taki komplecik misiów pasujących do siebie. Znając wyobraznię dzieci i kreatywność podczas zabawy z pewnością z misiów zrobiłaby się wesoła gromadka słodko bawiąca się. Moje dziecko z pewnością ucieszyłoby się z gromadki misiaczków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zauroczona tymi maskotkami.Poprostu słodziaki pięknie zrobione.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne te misiaczki. Myślałam, że to materiał a to Ty sama dziergasz. Masz talent i wyobraźnię. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne rzeczy ! Słonik bardzo piękny :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń