piątek, 18 maja 2018

Roundbag-kolejne odsłony

No to się napaliłam na te torebki !!
Bo ja jak zacznę coś nowego szydełkować,to nie mogę przestać ;p
Dlatego też zrobiłam "mały" zapasik sznurkowy i szydełko pracuje codziennie -aż do obtarcia palca ;p

Dziś przedstawiam wam kolejne odsłony moich Roundbags.
Powstała druga  o średnicy ok.30cm w kolorze wrzosowym oraz nieco mniejsza-21cm ,musztardowa z frędzlami -ta jest dostępna od ręki jakby kto pytał :))








A sznureczki do wyboru,do koloru :))




A pozostając w podobnej kolorystyce, mała zajawka nowości materiałowych-
mięsista bawełna wafel:musztarda,wrzos,szara-będzie szycie!!!



Do następnego kochani !!!
:)



20 komentarzy:

  1. torby genialne, cieżko wybrac ktory kolor fajniejszy.A materiał a'la wafel super

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te torebki! chyba będę musiała spróbować zrobić podobną, bo się w niej zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te torby :) A jak z ich wagą? Ciężkie są?

    OdpowiedzUsuń
  4. Są cudowne! Najbardziej mnie urzekła ta z frędzelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Karmelciu ,świetne są ;) I kolorki jakie ładne ,takie letnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo i torebki takie bardziej w letnim klimacie :))
      Dziękuję kochana!!!

      Usuń
  6. Przepiekna torebeczka, jak Ty to robisz :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę przyjemnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo, jak zawsze uśmiecham się jak oglądam zdjęcia, torby kojarzą mi się z latem:)...a kolory wafelków mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe torebki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te sznurki. :) Torebeczki są świetne, super kształt, prezentują się naprawdę fajnie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są świetne i idealne na lato :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń