sobota, 5 stycznia 2019

Stare i nowe

Witajcie w Nowym Roku !!!


Dziś w poście chciałam pokazać wam małe podsumowanie ubiegłego roku, a w zasadzie te maskotki,które najbardziej wam się podobały :)
Pojawią się dziś także nowe rzeczy-niektóre zrobiłam tuż przed świętami -wykonane specjalnie na prezenty dla dziewczynek z naszej rodziny.


Tak było w zeszłym roku:



Powstała pierwsza wersja " Sleeping Dog Sonia" oraz kocyk (w końcu!) z mięsistej bawełny wafel,która leży w szafie już kilka miesięcy! Na drugą stronę wybrałam cienką dzianinkę w delikatnym odcieniu różu:













Drugim prezentem, dla starszej dziewczynki ,był kosz Mojżesza dla lalek oraz szydełkowy komplecik dla lali :






A teraz styczniowe nowości!
Po pierwsze - tęcza,która była jeszcze w ubiegłorocznych planach.
Ta akurat wykonana w 100% ze sznurków bawełnianych
(no chodzi za mną ta musztarda):






Kolejną nowością są nowe kolory znanych już wam grzybków grzechotek- 
burgund i malina:




Mam nadzieję,że zaciekawiłam was troszkę tymi nowinkami :))

Do następnego!!
:)





8 komentarzy:

  1. Kobieto - to wszystko jest takie piękne, dopracowane, dopieszczone.
    Każdy będzie zachwycony, a dzieci szczególnie.
    Przyjemnie u Ciebie odpocząć, pooglądać i nacieszyć oczy i duszę.
    Całusy ślę

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne, cudnie zaczęłaś Nowy Rok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne rzeczy tworzysz. Wszystko mi się podoba ale najbardziej zaskoczyło mnie nosidełko dla lalek. Super!

      Usuń
  3. Piękne rzeczy tworzysz... Podziwiam z zachwytem... Pozdrawiam Pola

    OdpowiedzUsuń
  4. Koralgol to właśnie ja, miś co zawsze śpiewać chciał...Jedna z moich ulubionych bajkowych postaci;)

    OdpowiedzUsuń