czwartek, 20 listopada 2014

Chmurki i kropelki DIY

Dziś znowu o drukowanych grafikach na materiale-ale się uczepiłam ! A to dlatego,że do głowy wciąż wpadają nowe pomysły na wykorzystanie takich grafik :)
Jakiś czas temu moja znajoma Magda z bloga Moje małe gniazdko zapytała mnie czy posiadam materiał w kropelki/łezki na girlandę. No nie posiadam takiego.Zastanawiałam się co by tu wykombinować w tej kwestii.Rozmyślałam o transferze kropelek ale jakoś temat się urwał i poszedł w odstawkę.Do wczoraj. Wydrukowałam znany wam motyw chmurki i kropelek na materiale i zrobiłam z nich girlandę,ozdabiając lamówką w paseczki b&w. Wyszło całkiem całkiem -prawie jak Ferm Living ;p

                                                       







                                                                               
Poza girlandą powstała też poszewka z grafiką wydrukowaną na materiale.Grafika to nic innego jak zdjęcie,w tym przypadku zdjęcie pieska :) Jednak problem w tym,że nie da się w warunkach domowych wydrukować motywu na materiale większym niż A4. Dlatego taki kawałek materiału z grafiką ,jeśli chcemy umieścić na poszewce,najlepiej obszyć dookoła,np.koronką. Ta poszewka ma być dla mężczyzny więc koronka nie wchodziła w rachubę ;p Obszyłam bawełnianą tasiemką :)






                     

Wczoraj spadł pierwszy śnieg.Co prawda z deszczem ale jest.
No i choróbsko też już się przyczepiło ;[

Do następnego kochane!

79 komentarzy:

  1. Super Ci to wychodzi. Girlanda skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie Ci wychodzi to drukowanie na tkaninie!!! girlanda mi się przeokropnie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :) Oj wciągnęło mnie to ;p Oby tylko moja drukarka wytrzymała ;))
      Buziaczki!

      Usuń
  3. Aaalle fajne :) Girlanda pierwsza klasa! Transferowanie jeszcze przede mną. Muszę tylko zorganizować sobie drukarkę...ech... Chyba się nie doczekam. Pozdrawiam! A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!!!
      Drukarka to super sprawa! Można samemu robić fajne dekoracje,chociażby transfery czy drukować sobie plakaty typograficzne :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Kochana Ty tym sniegiem nie strasz;-) u nas się chyba zbiera bo pogoda ciężka
    piękne poduchy:-)))))))
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czas najwyższy na śnieg ;p
      Buziaczki i uściski posyłam!

      Usuń
  5. Suuuuuper : ) Fajowe te chmurki,a mnie wpadł jeszcze do głowy taki pomysł na girlandę z motywem wąsów ; ). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też super pomysł chociaż akurat taki materiał wąsiasty można kupić a takiego w kropelki czy z motywem chmurki i kropelek to chyba nie widziałam ;[ Jak zrobisz wąsiastą girlandę to konieczne pochwal się :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Kochana szacun wielki w Twoją stronę :)). Piękna! I Ty to drukujesz drukarką atramentową bezpośrednio na materiale:)?
    Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia życzę!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :)
      Drukuję laserówką bezpośrednio na materiale,zapraszam do poprzedniego posta a instrukcją :)
      Buźka!

      Usuń
  7. Piękna girlanda!!!! Te chmurki są super:):)
    A poduchy niesamowite!!!! miłego popołudnia kochana, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna girlanda, zabieram się do wydruku bezpośrednio na tkaninie, ale trochę boję się o drukarkę, bo takowej potrzebuję do pracy w domu
    Poduchy piękne (jak zwykle) ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko!
      Moja na razie daje radę ;p Trzeba dokładnie przykleić rogi i brzeg materiału i ładnie rozciągnąć go,żeby nie było żadnych fałdek!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. No wiesz co , cuda Ty tutaj robisz, ta girlanda boska !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I poducha też, cuda, no mówię cuda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju,Alu,dziękuję ci serdecznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Buziaczki :)

      Usuń
  10. Świetna girlanda. Mi to drukowanie jakoś nie chce wyjść, co prawda drukarka postanowiła tym razem współpracować ze mną, wydrukowałam cudnego renifera i sprał się jak sprawdzałam jego trwałość :( Nie wiem gdzie błąd, czy za krótko prasowałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj dłużej prasować.Ale prałaś ręcznie czy w pralce? Jak ja wyprałam taki nadruk ręcznie to nic mu się nie stało :)

      Usuń
    2. A,jeszcze jedno-drukujesz na laserowej czy atramentowej?

      Usuń
    3. Wszystko zrobiłam jak należy, oprócz znienawidzonego przeze mnie prasowania, wystarczyło bardziej się przyłożyć, dłużej poprasować i udało się :) Dziękuję

      Usuń
    4. Hehe,ja też nie lubię prasować ;p
      Cieszę się,ze ci się udało!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Mistrzyni printu ! Uwieliam Twoje prace :))) coraz to bardziej kreatwyne :))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,dziękuję za tak miłe sowa!!!!! Ale urosłam :)
      Ściskam!

      Usuń
  12. Cudne te grafiki na tkaninach ! Girlanda boska ! Inna niż te które wcześniej widziałam ! Podziwiam Cię :-) Cały czas nas zadziwiasz ! Pokazujesz oraz piękniejsze prace :-) Pozdrawiam Cię cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ,za takie słowa teraz muszę jeszcze bardziej się wytężyć żeby nie spocząć na laurach :))
      Dziękuję ci serdecznie!
      Buziaczki!

      Usuń
  13. rewelacja, wyszło bardzo efektownie, pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne sukcesy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu,że ci się spodobało :))
      Ściskam mocno!!!

      Usuń
  14. Girlanda skradła moje serducho! Piękności! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Girland jest super, ale nie mogę wyjść z podziwu jak pięknie wygląda to zdjęcie psa na poduszce! To świetny pomysł i na pewno doskonały prezent! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      No właśnie poducha ma być na prezent :)
      Ściskam!

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się ta girlanda! Jakiś sklep otwórz czy cóś!!! Super :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,kochana sklepu nie planuję otworzyć ale i tak coś tam czasem opchnę ;p
      Ściskam cię mocno!

      Usuń
  17. Świetna girlanda i pomysłowa :) Urzekła mnie poduszka z wilczkiem. To doskonały pomysł na taką poduszkę, gdyż ostatnio panuje trend na poduchy ze zwierzakami. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Grafika na podusi to fotka pieska, podesłana przez panią, dla której robiłam poszewkę ale husky baardzo przypominają wilki,prawda :)
      Ściskam!

      Usuń
  18. Za deszczem nie przepadam, ale girlanda wyszła super :)) O poszewkach nie wspomnę,bo zawsze wychodzą Ci fajnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszczyk w takiej formie może być ;p
      Dzięki ,pozdrawiam!

      Usuń
  19. Girlanda idealna na dzisiejszą pogodę , a takowe poduszki też mam w planach, proste białe, ale dzięki grafice lub napisowi mają w sobie to coś :) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie poszewki z transferami czy grafikami :)
      Ściskam!

      Usuń
  20. Kochana, widzę że wpadłaś w trans poduszkowy!
    Mnie jakoś do igły i nitki nie podrodze... Z braku zdolności w szyciu muszę niestety kupywać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,Dorotko,mój trans poszewkowy trwa już rok ;p
      Buziaczki!

      Usuń
  21. Świetna girlanda, super! A ja poproszę taką poszewkę z expecto patronum;P (tak, tak jestem fanką HP;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę,ja nawet nie wiedziałam o co kaman z tym napisem ale dzięki tobie już wiem :))
      Ściskam mocno!

      Usuń
  22. pięknie i drukujesz i transferujesz! całuski :-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że druciak króluje ;) Poduszka z wilkiem - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,druciak jest dobry na wszystko :))
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  24. Wszystko mi się podoba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Pozdrawiam! kasiaathome

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że pomysłów to Ci nie brakuje, wszystkie Twoje prace są fantastyczne:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jakiś mam przypływ weny ;p Ale chwilowo choróbsko mnie przystopowało ;[
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  26. Ostatnia poduszka jest genialna !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem, naprawdę efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś,miło mi to słyszeć,a raczej czytać :))
      Ściskam!

      Usuń
  28. Bardzo spodobała mi się ta girlanda, szczerze mówiąc nigdzie indziej takiej nie widziałam, jest wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szczerze to ja tez nie spotkałam się z taką ;p Motyw chmurek i kropelek jest teraz wszechobecny w pokoikach dziecięcych ale girlandy nie widziałam jeszcze.A to Magda zainspirowała mnie do działania w tym kierunku :))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  29. Jak zawsze jestem zauroczona:)) Dobra robota,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny jest ten motyw chmurki i kropelek :) Piekne szyjatka.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Ten motyw może jest już oklepany ale w takim wydaniu jeszcze nie widziałam ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  31. Wiesz, te chmurki są cudowne!Pasowały by do kącika mojego synka:D Niezwykle inspirujące, a poducha z pieskiem klimatyczna. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie! Cieszę się,że moje szyjątka mogą stać się inspiracją :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  32. Ponieważ nie umiem szyć, to wydruki na tkaninach wykorzystuję na drewniaki...pięknie wyglądają też kartki z takim obrazkiem...
    a chmurki są cudowne:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę ,pomysłów i zastosowań jak się okazuje jest mnóstwo :)
      Pozdrawiam i zapraszam na candy :)

      Usuń
  33. Girlanda boskaaaa!!!!!chcę taka!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudny blog, będę tu często zaglądać!! Piękne rzeczy tworzysz!!
    Pozdrawiam Małgorzata z iloveshabb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu,dziękuje za tak miłe słowa! Zapraszam serdecznie :)

      Usuń