środa, 5 listopada 2014

Drewniana półka marzenie :)

Maaam!!! Moja wymarzona, drewniana półka do kuchni!!! Jest i nawet już zawisła!!!
Taka z wieszaczkami-żebym mogła sobie powiesić kubeczki,tabliczki czy inne dekoratorskie i użytkowe  bibeloty.
Taka słodka i urocza-dodatkowo ozdobiona różyczką .
Taka idealna,na wymiar-bo tylko na jednej nieszerokiej ściance mogłam ją ulokować ;p
Taka nie biała ;p-bo pomyślałam,że biała jakoś nie będzie u mnie pasować dlatego(za doradztwem wykonawczyni) ma kolor lekko beżowy/waniliowy.
Taka śliczna!!! Taka moja :))
Ależ się cieszę!
Dotąd podziwiałam półeczki wszelakie u was na blogach i zazdrościłam,że możecie tworzyć sobie na nich różne kompozycje ze skorup i innych dodatków.Ja też tak chciałam ! No to teraz już mogę :D

                                                    
        Może tak...

      albo tak...



    Ach,mogę w końcu wyeksponować emaliowany lejek od Madelinki :))


Nie wiem,może za dużo tego wszystkiego nakładłam ale co tam-na razie muszę się nacieszyć i wyeksponować  ile się da ;p


                      Wybaczcie taką ilość zdjęć jednego i tego samego ale nie mogłam wybrać ;p                                                    

A to zasługa Ewy z bloga Przytulny dom,która jest autorką tego półkowego projektu.I chwała jej za to,bo takiej idealnej półki szukałam dłuższy czas i znaleźć nie mogłam.A to rozmiar nie pasował,a to kolor nie taki...
Ewo,jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję !!! 
Moja radocha nie ma granic! Do tego stopnia,że normalnie chodzę do kuchni tylko po to żeby sobie popatrzeć na to wiszące cudeńko :)) A w głowie tworzą się nowe aranżacje.Najwięcej takich już świąteczno zimowych  ;p

                                      Na dziś to tyle chciałam :)
                                
                                       Do następnego kochane!
                                                        ♥

38 komentarzy:

  1. prześliczna!!!
    hmm... czy ja bym miała gdzie takową zawiesić, bo to tak fajnie wygląda i jest tak praktyczne...
    nie przeładowałaś wcale, właśnie tak wygląda idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Półka rewelacyjna! Świetnie wygląda! My kupiliśmy podobną na starociach i trochę ją podrasowaliśmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Jest gdzie postawić cukiernicę i zawiesić kolorowe ściereczki. Idealne wyposażenie kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie wkomponowała się w Twoją kuchnię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, patrzę, znam te półeczkę :)) no tak podziwiałam ją u Ewy, cieszę się, że jest Twoja :))) i ten lejek taki cudny :)) ale masz fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :) z klimatem i porcelana cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaudyna jak ja db rozumiem Twoją radochę hihi
    pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna półeczka i u mnie taka by znalazła miejsce :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, moje gratulacje! Cieszę się razem z Tobą!!!!
    Półeczka prezentuje się niesamowicie!!!!!
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. No to zawisła w szybkim tempie jednak:)Brawa dla Pana męża:)
    Świetna jest i się nie dziwię,bo sama też bym tylko zmieniała jej wygląd:)
    ściskam Cię serdecznie. U mnie dziś problemy ze stolikiem kawowym...

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna półeczka
    uwielbiam takie detale

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Piekna jest.
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  12. Półeczka świetna i daje tyle możliwości zaaranżowania kącika w kuchni. Sama w sobie ozdobą, z dodatkami tworzy piękną całość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!! Znam ten ból gdzie nie zawsze można coś wpasować. Ta jest idealna. No i detale na niej cudne:) super

    OdpowiedzUsuń
  14. Mała rzecz a cieszy, to jest właśnie super , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udany nabytek! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna półeczka NA marzenia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. To super, że półeczka sprawiła Ci tyle radości :) Ja też tak mam, że gdy wreszcie uda mi się nabyć jakąś rzecz o której marzę od dłuższego czasu to potem cieszę się strasznie :) Twoja półeczka prezentuje się bardzo fajnie i pasuje do Twojej kuchni. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna półeczka! i bardzo funkcjonalna ; )

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna półeczka i klimatyczna blaszka:) lubie takie zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowności! Piękna jest ta poleczka! Ciekawy kolor i do tego jak fajnie zaaranzowana

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dziwię się, nie dziwię zachwytom, bo każda z nas chyba marzy o takiej półeczce:) A twoja jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super ta Twoja półeczka i faktycznie daje spore możliwości aranżacyjne. Już nie mogę się doczekać jakie masz jeszcze na nią pomysły. :)
    Buziaki
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  23. wyczekane rzeczy cieszą stokroć bardziej niż te codzienne ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Półka jest świetna, a Twoja radość taka zarażająca, że aż ja się cieszę strasznie, że masz tę półkę :)))))))))))))))))))))))))) uwielbiam takie wiruski radości :)))) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak się człowiek doczeka na wyczekane to radocha nieziemska - półka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  26. Półka świetnie wpasowała się w Twoją kuchnie ! Ja też zawsze , jak o czymś marzę , to później mam tyle radochy z tego ! Muszę się od Ciebie zarazić tą radością , bo dopadło mnie przeziębienie i nie może puścić ... Pozdrawiam cieplutko :-) Dorka

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie małe cudo, a daje tyle radości :) Rozumem Twoją chęć poustawiania na półce czego się da ;) sama bym tak zrobiła :) poza tym wygląda to baaaardzo ładnie, więc nie przejmuj się niczym.

    OdpowiedzUsuń
  28. Półeczka sama w sobie jest urocza, a jeszcze ubrana w dodatki..., nic dodać, nic ująć. Pięknie to wszystko razem wygląda:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dobrze, że marzenia jednak się spełniają, nawet jeśli są rozmiaru niedużej półeczki.
    Super jest i ma cudny różany dekor.
    Gdybyś miała chwilę i ochotę na blogową zabawę to zapraszam zaglądnij do mnie.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocza! Bardzo romantyczna. Sama bym taką chciała ;) Zapraszam do siebie! www.zwyczuciemsmaku.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekna poleczka! Niby mala rzecz...a cieszy:-)
    Sciskam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta różyczka mnie urzekła... Cudo! Mam podobną półkę w kuchni, ale nowoczesną, "bez duszy". Ta jest naprawdę przeurocza! Pozdrawiam! http://mamawszpilkach.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pewnie, że piękna ! Nie dziwię się, że chodzisz i podziwiasz! Kuchnia bez półki na bibeloty, to taka niewykończona trochę, prawda?
    I nawet wieczne odkurzanie wcale nie przeszkadza.:)
    Fajny, ciepły kolorek i dekor śliczny.:) No to spełniaj się dekoratorsko, kochana, fajnych pomysłów.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja miałam tyle samo frajdy z jej. wykonania, bo zawsze wyobrażam sobie mebelek czy dekorację w nowym miejscu. Pięknie jej u Ciebie a zdjęcia nacieszyły moje oczy. Muszę napisać o niej u siebie ale tak się spieszyłam, ze nie zrobiłam jej zdjęć jak była gotowa. Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń