wtorek, 25 listopada 2014

Let it snow!-Mikołajkowe candy!

Witajcie kochane! 
Nie wiem jak u was ale u mnie dziś prószy śnieżek! Pewnie długo się nie utrzyma bo temp.lekko na plusie ale ciut biało się zrobiło :)
A ja coraz bardziej dycham ;p
Ale ja nie o tym ...
Już po raz drugi organizuję Mikołajkową Rozdawajkę-w zeszłym roku była pierwsza edycja.Było to zarazem pierwsze jakiekolwiek organizowane przeze mnie candy. Coś mi się wydaje,że to już stanie się tradycją-Mikołajkowe candy u Karmelowej :)


Tak jak obiecałam

OGŁASZAM MIKOŁAJKOWE CANDY!!!

Kochani,do wygrania będzie -uwaga- poszewka lub girlanda bawełniana!
A cóż by innego mogło u mnie być :)) Do tego dołączę jeszcze szyciową niespodziankę!

Nie będę wam narzucać konkretnego wzoru czy koloru.Sami możecie wybrać poszewkę lub girlandę jaką tylko zechcecie-oczywiście z materiałów które mam na stanie ;)
Mogą to być wzory(zygzak,paski,gwiazdki itp)-KLIK lub z transfer wybrany przez was,(np. KLIK)albo może ktoś zechce  z drukiem na materiale(KLIK). Wybór należy do was!

                                                                       



Zasady rozdawajki jak zawsze:

1.Zostawcie komentarz ,w którym wyrazicie chęć udziału w candy.
Osoby nie posiadające bloga i anonimki proszone o pozostawienia adresu mailowego!

2.Jeśli prowadzisz blog,umieść na pasku bocznym powyższy banerek mikołajkowy i podlinkuj go.

3.Zapisy trwają do 7.12. do godziny 24.00

Może ktoś jeszcze nie miał okazji widzieć moich szyciowych tworów więc zaprezentuję kilka żebyście wiedzieli co mogę dla was uszyć :)



















Zapraszam zatem do zabawy :)



127 komentarzy:

  1. Ustawiam się po Twoje podusie kochana, bo uwielbiam Twoje prace :)))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, ja też :)))
    Pozdrawiam!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczynki :)) Troszkę zmieniłam treść-można wygrać poszewkę + niespodziankę lub girlandę+niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zwariowałaś! ciekawe jak ja miałabym wybrać?! za dużo masz wzorów, rodzajów, kolorów, stylów swoich wytworków;) a wszystko takie śliczne!!!
    ale na poważnie to ja tam marzę o tej kropelkowej girlandzie:D

    więc się zapisuję. banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! jakie cuda!
    oczywiście,że stoję w kolejce do konkursu :D
    banerek na blogu wstawiony :)
    pozdrawiam cieplutko :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. tworzysz najlepsze poduszki jakie do tej pory zauwazylam! takie proste, a takie piękne! :-) gdybym mogła, to zasypałabym się Twoimi poduchami !

    daria.bielenda@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem poduszkowa dziewczyna ! Uwielbiam ich mieć mnóstwo :-) więc staje w kolejce po transferowa jakąś podusie :-) Banerek już się dodaje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klaudyna już ja wiem co Ty potrafisz wyczarować więc liczę na szczęście jak nic:-)))
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem z wielka przyjemnością !!!!!!
    Wpadły mi w oko proporczyki z chmurkami, wiesz , że lubię bardzo ten motyw i wiesz, że podobały mi się te proporczyki !!!!!
    Więc gdybym wygrała byłabym bardzo szczęśliwa !!!!!!! buziol , u mnie 10 cm śniegu, juz nawet stoi bałwan ale temp. 1 stopień , pa pa pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Lecę, biegnę, nogi łamię a i tak już nie zmieściłam się w pierwszej dziesiątce! A spodziewam się tu dzikich tłumów, bo Toje poszewki mają już wielu wielbicieli. Zgłaszam się i życzę zdrowia! I wielu nowych pomysłów do dzielenia się z nami na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej...jak super, że chcesz się z nami podzielić swoimi tworami...Ty pewnie wiesz, co mi w oko wpadło ;-). Uściski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szanowna właścicielko bloga z którego czerpię wiedzę jak i inspirację zgłaszam się do candy :-) rączka w górze a nóż widelec mnie się dostanie :-)
    aga.e.mica@gmail.com ponieważ nie posiadam bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :) oczywiście nie mogło mnie tu zabraknąć.Pięknie z Jerrym ustawiamy się w kolejce po śliczną poszewkę:) przesyłamy pozdrowienia dla Inki ;-)
    nataliabizewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękujemy i posyłamy merdki ogonkowe od Inki ;p

      Usuń
  15. biorę udział a jakże!przede mną organizacji pierwszego candy u mnie i mam tremę czy podołam.bo antytalent komputerowy ze mnie.Nie może to jednak być zbyt trudne.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,wystarczy chwilkę posiedzieć i coś tam się wykombinuje ;p
      Czekam zatem na twoje 1 candy!

      Usuń
  16. To i ja dopisuję się do kolejki po poszewkę, bo wszystkie są u Ciebie piękne i z chęcią przygarnę którąś:-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :) Marzę o poszewce, bo każda piękna. A ta z łosiem, to śni mi się po nocach ... ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście poszewka :) Jak oglądam Twoje zdjęcia z komody to mam lekki dylemat, ale że jestem baaaaardzo poduszkowa to myślę, że poszewka będzie wspaniałym prezentem mikołajkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, wszystko piękne.... ale ta girlanda to po prostu Moje wielkie marzenie....
    chętnie wezmę udział!!!!
    ściskam cieplutko i buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje poduchy to zawsze rzecz pożądana i oczekiwana:) Bardzo chętnie wezmę udział i potuptam w kolejeczce:)
    Pozdrawiam ciepło
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Po takie piękne podusie ustawiam się i ja :)
    Liczę na szczęście
    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam i podziwiam Twoje podusie :) Wszystkie są wspaniałe i te w biało-czarne, vintage i z aniołkami, po prostu wszystkie :) Z dużą przyjemnością zapisuję się na Mikołajkowe Candy :) Pozdrawiam ciepło, jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie też na candy świąteczne :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj :))) Oczywiście, że wyrażam chęć udziału w zabawie, co do wyboru ewentualnej poduchy to trudny wybór...wszystkie są piękne, ale ostatnio urzekła mnie ta w stylu retro, wiązana na troczki z obrazkami dziewczynek:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się , możliwość wyboru to fantastyczny pomysł :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie cudowności - łapki wyciągam :)
    Może do mnie karmelowy Mikołaj zawita ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie cuda i jak tu wybrać?! Będę się martwic jeśli mi się poszczęści w losowaniu :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie, chętnie,chętnie ! Zgłaszam się na Twoje candy z wielką ochotą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie się zapiszę na te mikołajki :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się! banerek zamieszczony... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Po nocach mi się śnią te podusie w szare paseczki z gwiazdkami, więc nie mogę ominąć takiej mikołajki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uff co tu za kolejka:) i ja poproszę poduszkę z Aniołem:)
    dlatego cierpliwie czekam :)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również się zgłaszam, niestety nie posiadam bloga (jeszcze...) więc podaję e-maila: Anio.mycha@gmail.com. Transferowe podusie są cudne albo te biało-czarne.. mmm...

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się, moje serce skradła poduszka w czarno-białe trójkąty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. WOW!! na razie nie myślę "co by tu" , żeby nie zapeszyć! ale staję grzecznie w ogonku. Całuski

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam Twoje szyjątka! dlatego muszę ustawić się w tej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne poduchy i girlandy:-)
    Może do mnie uśmiechnie się szczęście:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapraszam na Rocznicowy Konkurs do mnie
      http://nitkadesign.blogspot.com/2014/11/rocznicowy-konkurs.html

      Usuń
  37. Twoje bawełniane twory są śliczne! Takie dopracowane i w najmodniejszej kolorystyce:)Zapisuje się ja :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem czy wypada, bo dopiero do Ciebie dotarłam dzisiaj, a juz chce twoje śliczności.
    Pozdrawiam
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,miło mi,że dotarłaś tu do mnie,życzę powodzenia!

      Usuń
  39. Wyrażam chęć wzięcia udziału w Twoim candy i ustawiam się w kolejce - edyta.moskal@o2.pl
    Pozdrawiam Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne rzeczy Pani tworzy, nieśmiało ustawiam się w kolejce:) , Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne tworzysz rzeczy, najbardziej przydałaby mi się podusia w trójkąty ;) Pozdrawiam ciepło, Ela

    ellan-p@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. ahaaaa są cudne te twoje poduchy! Oczywiście biorę udział w Twojej zabawie! Może uda się i zagoszczą w moim pokoju. PoZDRAWiAm!
    http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja tez biorę udział :D jakie to wszystko piękne :D taki Mikołaj to dopiero coś :D
    Pozdrawiam cieplutko.... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się, a nuż trafią mi się te aniołki, o ile będą na stanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też , ja też się zapisuję bo te Twoje poduszki z aniołami i inne to po prostu dech zapierają są takie ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj, zaprosiłam Cię do zabawy Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę to zapraszam na bloga po więcej informacji:) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja staję w kolejce, bo poduchy są piękne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. ja staję w kolejce a jak! szyć nie umiem dlatego dla mnie to byłby szczęście dostać takie cuda !
    jeśli bym wygrała to chciałabym niespodziankę :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Your pillows are so very lovely! Most I love this with the swallows becouse I love these birds!
    They're bringing the summer! But fist of all we want Christmas!
    Have a happy time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  50. ale śliczności , w sam raz do nowego domku. Pozdr i chętnie biorę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  51. zapisuję się i ja, bo poduchy świetne

    OdpowiedzUsuń
  52. Oczywiście, że wyrażam chęć do udziału w konkursie, bo marzę o jednej z Twoich poduszek! ; )
    baner oczywiście też umieściłam na blogu! ; )

    OdpowiedzUsuń
  53. Ustawiam się w kolejce po takie cudeńka jak najbardziej :) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  54. MRRRRR, jakie cudowności...I to jeszcze do wyboru....Staję w kolejce i zapraszam na moje rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochana w sprawie naklejek, fakt zarobiona jestem, ale projekt jeden mniej czy więcej nie robi mi różnicy :) To jak się zbierzesz to pisz tylko prośba na prywatny (la_mariposa2@o2.pl) mam ostatnio takie zastoje w głowie, że potrafię tydzień zapomnieć włączyć maila firmowego. Już nawet mąż w kwestiach sklepu wysyła mi wszystko na prywatny :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Aj uwielbiam Twoje poduszki! :) Oczywiście zgłaszam się do Candy! :)
    Banerek zabieram ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ja chcę ja chcę:) bardzo chętnie ustawię się w tej długaśnej kolejce:) to taki byłby dla mnie prezent mikołajkowy:) mam ochotę na poszewkę:) pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowności!!!!
    Ja też chciałabym, chciałabym.....
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniały blog:) Chętnie biorę udział w zabawie.
    Alicja
    bunio56@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Bierzemy udział :)

    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też się ustawię, bo poszewki urocze:-))))
    banerek wisi na moim blogu
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Alez konkurencja! Ale staję, staję oczywiście :)))) Mi by się girlanda marzyła! Marzy mi się już tak długo, może będę miała szczęście :) Banerek porywam do zakładki Candy u siebie :)))) Buziaki :***************

    OdpowiedzUsuń
  63. Ojjjj ale masz poparcie! :) Ale co szkodzi spróbować, zwłaszcza, że te poszewki tak kuszą! :)
    Już spełniam dalsze warunki :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne poduchy, i ja ustawiam się w kolejce!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  65. Twoje poduchy są przepiękne. Spróbuję więc szczęścia i staję grzecznie w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj zwycięzca będzię miał ogromny dylemat co wybrać! ;) Choć mam nadzieję, że ja będę miała taki "problem" hihihi ;)
    Chętnie się zapiszę;)
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Oczywiście się zgłaszam. :)
    mysterkablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak to się stało, że ja dopiero teraz trafiłam na tą zabawę u Ciebie. Pewnie dlatego, że byłam tak zaaferowana wzorami Twoich poduszek, że gdzieś umknął mi najważniejszy punkt tego wpisu :))))
    Oczywiście zgłaszam się do zabawy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się, ale bloga nie posiadam także podaję email.. emilka370@wp.pl :) Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Co do Twojego pytania czy drukuję grafiki bezpośrednio na tkaninie to nie:)
    Jeszcze nigdy nie próbowałam wsadzić materiał do drukarki - bałabym się, ze zniszczę drukarkę:) Ja robię odbitki albo papierem do transferu albo Car Planem - coś na wzór Nitro, tylko mniej rozmazuje nadruk i jest dla mnie lepszy niż Nitro.A poduszka z dziewczynką to decoupage:) z chusteczki:)

    Pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  71. Twoje poszewki czy girlandy są super więc i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  72. Bawię się, a jakże! Ściskam mocno kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  73. Zapraszam też na moje Candy do 15.12 :)

    OdpowiedzUsuń
  74. konkurencja spora, ale nie odmówię sobie udziału. :) no co ja na to poradzę, że lubię Twoje szyjątka, i transferki, i w ogóle Twoje prace Karmelku. Zgłaszam się i trzymam kciuki (sama za siebie) :P hehe!
    Buziaki
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  75. No, no, no Karmelko zaszalałaś! aż trudno się dopchać do kolejki, ale jakoś się udało, więc i ja wyciągam ręce po piękną poduchę :-)
    serdeczności grudniowe przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  76. Zakochałam się twoich poszewkach :) Są one cudne więc z chęcią wezmę udział w konkursie.

    Pozdrawiam
    Emilia emilia.kem@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Ależ słodycze!!!!!!!!!!!!
    Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  78. w takim candy to ja chętnie wezmę udział. w przypadku wygranej niezły dylemat będzie :)))
    pozdrawiam
    anna.kochanek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Istny zawrót głowy tyle tu wzorów i kolorów ustawiam się potulnie w kolejce i marzę o wygranej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Jako 90 na liście i najwierniejsza fanka Twoich wyrobów i talentów ustawiam się Kochana w kolejce.Wszystko co wychodzi spod Twoich rąk daje mi wielką frajdę.
    PS.Baner już na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Niesamowite poszewki,cudne wzory ciężki wybór :) chętnie biorę udział w zabawie, banerek na blogu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ojej i mnie nie może u Ciebie zabraknąć :) Ustawiam się w kolejce po takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Talentu Tobie nie brakuje, zapisuję się więc i ja!Marzeniem moim mieć coś Twojego!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. A może się uda :D
    http://zaczarowana-kraina-angelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. och jaka piękna ta z ptaszkami :D chętnie ją przygarnę :)

    http://evelabel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Cuuudne podusie. Chętnie się przyłączę. Pozdrawiam :) (wiko01@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  87. Kolejka długa jak za PRLu :))) Z chęcią dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  88. Podobno szczęścia trzeba szukać. Może mi się uda :) Bardzo bym tego chciała. http://czerwonanitkabyiwcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Może mi się poszczęści. Chętnie sie przyłączam do baaardzo długiego już ogonka

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Kurcze... Jaka kilometrowa kolejka! Ale co tam... Stanę na szarym końcu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. kto nie gra ten nie wygrywa...podobno tak gadają. Zaryzykuję i ustawię się w kolejce :) Baner już na blogu, a poduszki wszystkie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  93. cudne poszewki na poduchy. powalczę o poszewkę białą w czerwone gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  94. chyba zachorowałam na te poszewki... i to poważnie!
    hugs!
    faza173@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Dziś pierwszy raz trafiłam na Pani blog, śliczne poszewki;) Zapisuję się do candy. Pozdrawiam.
    martabagrowicz@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. I ja się po piękności zapisuję, po wspaniałą girlandę w kolejne staję :)
    Cudna będzie do pokoju synka, ale nie pozwolę jej z pewnością tak wisieć bez celu, do sesji zdjęciowych z chęcią ją także wykorzystam :)
    Banerek tutaj zamieszczam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  97. Niesamowicie piękne rzeczy, transfery boskie. Z przyjemnością spróbuję szczęścia. Banerek u mnie na blogu. Pozdrawiam:) http://gosiago-scrapki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Ale cuda, cudowności !!! Biorę udział w konkursie, może się uda :)
    Bloga nie mam, zostawiam więc maila: adata22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce! :)))

    OdpowiedzUsuń
  100. Również przyłączam się do zabawy :)

    Pozdrawiam
    Asia
    am85@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Udało się :)
    Zdążyłam!

    Cudowne candy, chś szanse maluteńkie, takie tyci tyci, to z wielką przyjemnościa się zapisuję.

    pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękne poduchy, fajnie że taki wybór u Ciebie, pomysłowo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudowne te Twoje szyciowe wzory, chętnie jeden z nich przygarnęłabym do siebie, dlatego spróbuję swojego szczęścia i ustawiam się w kolejce :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Prześliczne te candy ;-) Ustawiam się w kolejce. Banerek na blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. Bardzo chętnie wezmę udział :)
    banerek w zakładce "zabawy", pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się do zabawy. Banerek znajdziesz u mnie w pasku bocznym:)

    OdpowiedzUsuń
  107. I ja się zapiszę, może uda się coś wygrać ...
    Mój mail to: matson3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Kochana,to i ja się zgłaszam-na ostatnią chwilę :P
    ten wilk mi chodzi po głowie cały czas..:P

    weekend pod znakiem tapetowania-jakby mało było na głowie ..
    ale wyszło cudnie,naprawdę..:)
    wyślę Ci fotki na @ w tym tygodniu:)

    ściskam,buźki :)

    Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ostatnio dni pędzą jakoś szybciej chyba... Ledwo skończył się listopad, a już po mikołajkach... Chciałam wpisać się wcześniej, ale na komórce niewygodnie, a potem jakoś inne sprawy zaprzątnęły moje myśli. Więc zgłaszam się nieśmiało - może się uda i poduchę na urodziny dostanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powodzenia życzę i wszystkiego najlepszego !

      Usuń
    2. Nie udało się :-( Na bank mam szczęście w miłości :-)
      A za życzenia baardzo dziękuję!!!!

      Usuń
  110. I ja chciałabym się zapisać :) bo uwielbiam hand made. Uważam, że każdy z tych przedmiotów ma jakąś historię. A to guzik z sukienki ubranej na pierwszą randkę, albo kawałek materiału z dżinsów w rozmiarze 56, których nasze dziecko ani razu nie ubrało. A, że mnie pożałowano talentów do.szycia, malowania,.szydełkowania... to nie mam szansy sama ich doświadczyć. Pozdrawiam. m.czapiewska @onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. mogę, mogę? ładnie się uśmiecham!!!! Co prawda szczęścia w konkursach nie mam, ale próbować warto - prawda? i pozdrawiam gorąco! Kosioaa
    Kosioaa / małpa/ g... itd

    OdpowiedzUsuń
  112. Dopisuję się na samiuśkim końcu jak zwykle na ostatnią minutę ;)
    Z miłą chęcią widziałabym u siebie Twoją podusię z grafiką konika na biegunach :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Cudownie byłoby wygrać więc próbuję bo piękności robisz!

    OdpowiedzUsuń
  114. Wierząc mocno w to, że "ostatni będą pierwszymi", a nadzieja wcale nie jest matką głupich, ustawiam się na końcu tej kolejki... Może akurat się uda? a jak nie to i tak będę wpadać i podziwiać. I marzyć...

    OdpowiedzUsuń