poniedziałek, 19 stycznia 2015

Guzik z tego wyszedł!

I to dosłownie a mowa o wymianie międzyblogowej z Martą z Domku przy lesie.  Marta poprosiła mnie o uszycie ściereczki w plusiki a po krótkiej korespondencji mejlowej skończyło się na małej wymiance :))
No i guzik dostałam!Nie jakiś tam guziczek ale wielki ,drewniany guzik! Na razie stanowi dekorację stojącą na półce ale może też gdzieś zawisnać lub służyć jako podkładka pod kubek .
Martuś -DZIĘKI serdeczne!!!!

                                                     



A na pierwszym zdjęciu za tło robi poducha z pikowaną poszewką w plusy.
To moja pierwsza pikowana rzecz,którą uszyłam,bez jakichś tam specjalistycznych stopek czy czegoś tam jeszcze .
I od nie wiem kiedy jest to coś uszytego dla mnie -bo jak to mówią szewc bez butów chodzi ;p

Jeśli materiał jest w takie symetrycznie ułożone wzory to nie ma problemu,siadasz i szyjesz ale przy jakiejś jednolitej tkaninie to już tak łatwo nie pójdzie  ;p 


Przód poszewki jest pikowany w plusy:


a tył zrobiłam w iksy,gładki-bez pikowania  :)




No i się rozochociłam w tym pikowaniu,na drugi dzień zrobiłam kolejną poszewkę,tym razem w szarościach i z gwiazdkami.


Zaraz dołączyła do nowej odsłony poszewek w szarościach ;p


Powiem wam,że nawet przez chwilkę miałam zmienione poszewki na b&w (bo praktycznie od letniej odsłony marynistycznej wersji light-KLIK ciągle są szarości) ale po dwóch dniach z powrotem wróciły szare odcienie ;p
Zawsze bliżej wiosny nachodzi mnie ochota na poduchy b&w z żółtymi dodatkami w "salonie", więc jeszcze chwilkę poczekam :))

I wiecie co,w końcu zdecydowałam się i wybrałam materac!!!
Najpierw wypróbowałam te w Jysku a potem zamówiłam przez internet,zaoszczędzając prawie 200zł!
Łóżko już też kupione,teraz tylko czekam na materac :)

Do następnego!



109 komentarzy:

  1. Świetne poduszki,szczególnie te pikowane. Czy podkładasz coś w rodzaju watoliny , pod materiał zanim zaczniesz pikować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,użyłam watoliny,czy ociepliny czy jak to tam się zwie ;p

      Usuń
  2. wiesz co, rób to pikowanie bo to chyba absolutnie najpiękniejsze poduchy jakie uszyłaś, naprawdę!!! zauroczyły mnie i qrcze... wymień się kiedyś na coś ze mną ;P

    ps. podkładka też jest boska, aaaaaa, nie wykańczajcie mnie Dziewczyny od poniedziałku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandro kochana,nie ma problemu z wymianką! Dogadamy się mejlowo tylko muszę zamówić materiały bo już mam same końcówki :))
      Dzięki,ściskam!

      Usuń
  3. Guzik rewelacja! Fantastycznie wygląda, a podusie - boskie , jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stojący guzik prezentuje się wspaniale :))
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękne pikowane poduchy : ). A za guzik to dałabym się pokroić,posolić i zszyć na nowo ; ).Miłego tygodnia : ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Guzik świetny! Ale Twoje poduchy pikowane przecudowne:))) Masz kobieto niesamowite zdolności!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam,aj tam,to nic takiego,takie tam zwykłe poszewki :)
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Pikowane poduchy wyglądają super :) ale ten guzik to historia :) jest szałowy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba mój nowy guziczek :))
      Pozdrowionka!

      Usuń
  7. guzik rewelka! ale Twoje poduchy swietne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szara pikowana podusia wyszła pięknie! A na taką w plusiki mam wielką chrapkę :D świetna wymianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci kochana!
      Jakby co to pisz,jeszcze mam materiał w plusiki :))
      Buźka!

      Usuń
  9. Guzik świetny nie wiedziałam ze Marta takie cuda robi.... Podusie urocze, kochana gdzie kupiłaś materiał w krzyżyki...? Ja znalazłam w takie małe a te co widać ze zdjęcia całkiem sporych rozmiarów są. Buźki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję materiały przez internet w Drecottonie-na pasku bocznym jest "wejście " przez ich banerek :))

      Usuń
    2. Super dziękuję:D To idę oglądać!

      Usuń
    3. Nie ma za co! Właśnie mieli dostawę materiałów,ja też lecę zakupić ;p

      Usuń
  10. hihi Ty wysłałaś swoją pracę i guzik dostałaś! ;)
    a tak poważnie świetna wymiana :-)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dosłownie ;p Ale taki guzik to ja rozumiem :))
      Ściskam!

      Usuń
  11. Ostatnio natknęłam się na gałkę ceramiczną w kształcie takiego guzika jak Twój - tylko oczywiście proporcje nie te :)) a poduchy rewelka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no tak mój jest pokaźnych rozmiarów :))
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  12. boskie te poduchy! jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju,Sisi kochana,dzięki serdeczne za tak miłe słowa :))
      Ściskam!

      Usuń
  13. Cieszę się, że Ci się podoba :)
    Buziaki wielkie!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś no jak mógłby mi się nie podobać!!!
      :))
      Ściskam mocno!!!

      Usuń
    2. Teraz znalazłam chwilę i w padam raz jeszcze, na spokojnie :), pomału.
      Kochana patrząc na te Twoje śliczne szyjątka, przyszło mi coś do głowy :).
      I muszę pomyśleć i napisać do Ciebie!
      Ten motyw z czarnymi plusikami chodzi już na mną od dawna. Uzbieram chyba kolekcję z tym motywem :)))
      Poduszkami jestem zachwycona tymi podusiami!
      Ściskam, Marta :)

      Usuń
  14. Poduszki cudowne, a guzik mega fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Guzik super, nie wspominając o tych pikowanych poszewkach :) Też przymierzam się do pikowania:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba zakasać rękawy i jazda ;p Oj ale ja też się przymierzałam do nich dość długo ;p
      Ściskam!!!

      Usuń
  16. Ale pomysł z tym pikowaniem! Chodzi za mną taki pled w gwiazdki pikowany, ale nie robiłam tego wcześniej. Nie wiem nawet czy w tej nowej maszynie jest taka stopka (?) Muszę kupić dużo materiału w gwiazdki i się pokusić :) Twoje wyglądają super precyzyjnie :) Ja też przez chwilę miałam b&w, ale wolę szarości jednak :) Guzik jest świetny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taki pled i za mną chodzi ,już dłuugo ;p Słuchaj,ja robiłam pikowanie bez specjalnej stopki tylko ze zwykłą ;p Jeśli są takie symetrycznie ułożone wzorki to nie ma najmniejszego problemu-zwykłą daje się radę :)) Zachęcam zatem do podjęcia próby :) Ja w końcu się za to zabrałam ;p
      Ściskam!

      Usuń
  17. Moim faworytem jest ta pikowana w gwiazdki. Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale guziollll....Poduchy pikowane piękne :-) Pozdrawiam serdecznie :-) Dorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No guziczek jest dobrze widoczny ;p
      Dzięki kochana,ściskam!

      Usuń
  19. guzik super a pikowane poduszki są extra- wyglądają świetnie- chyba nawet bardziej mi się takie podobają- choć nie każdy wzór do pikowania się nadaje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też podobają się takie pikowane poduchy i pledy a z wzorami to nie wiem czy każdy się nadaje ale na pewno takie symetrycznie ułożona są do tego idealne :)
      Buziaczki Justynko ;0

      Usuń
  20. Kochana, wiesz nie od dziś, że te twoje podusie mnie zachwycają:)
    A guzik naprawdę SUPER!!!:)
    Gratuluję zakupu:)
    ściskam poniedziałkowo i życzę cie moja droga cudownego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci kochana!!!
      No zakup w końcu poczyniony ale na razie nic z tych rzeczy nie mam w domu ;p Na materac trzeba poczekać pewnie z tydzień a łóżko na razie zostawiliśmy w sklepie do odbioru ,żeby nie zagracało mieszkania ;)
      Buziaczki posyłam!!!

      Usuń
  21. Guzik jest super , pierwszy raz coś takiego na oczy widzę i taka mała zagadka jak wykorzystać :) A podusie przecudnej urody , podzielisz się z Milunią ? Pozdrówka cieplutkie i do miłego pa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też pierwszy raz widzę TAKI guzik ;p
      W razie czego-co do poszewek- pisz na mejla :)
      Buziaczki!

      Usuń
  22. Poduchy masz naprawdę super, a guzik? no, no wcale nie z petelką

    OdpowiedzUsuń
  23. To Ci guziczek!:-) Super, ciekawe czy stworzysz do niego aranżację na kuchennej półeczce od Ewy?
    Pikowane podusie są super, szczególnie teraz zimą, taka potrzeba otaczania się ciepełkiem u mnie występuje z potrójną siłą ;-)
    Miłego wieczoru:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Guziczek" staną na półce ale w pokoju :)) Pewnie będzie zmieniał swoje położenie i przeznaczenie co jakiś czas ;p
      Ściskam mocno!

      Usuń
  24. Guzik jest mega,ale mnie powalila twoja pikowana poducha w krzyzyki i plusy!!!!!
    jestes genialna!!!!
    milego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju,dziękuję Natalko za takie miłe słowa!!!!
      Ściskam cię mocno!!!

      Usuń
  25. guzik cudny... a podusie po prostu rewelacja... ja marzę o swojej własnej maszynie, ale niestety na razie tylko marzę... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś,ja też długi czas tylko marzyłam ale w końcu natrafiła się okazja-urodzinowa i już nie było przeproś ;p
      Mam nadzieję,że i tobie niedługo się uda zrealizować to marzenie!
      Ściskam :)

      Usuń
  26. Guzik jest MEGA! :) :) No i jestem pod wrażeniem pikowanej poduchy w plusy! Bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście Mega-i gabarytowo i jako niespodzianka :))
      Dziękuję i pozdrawiam!!!

      Usuń
  27. Świetna wymiana, a Twoje poduszki jak zawsze wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie się ten guzik prezentuje, minimalizm, prostota i piękny naturalny kolor! A poduszki niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam taką tkaninę w + lub x (jak kto woli) i ciągle zastanawiam się co z niej uszyć :) bardzo mi się podoba.
    Twój pomysł na pikowaną poduszkę jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))
      No to czekam co tam wykombinujesz z tej tkaniny!
      Buźka ;0

      Usuń
  30. O kurde marzy mi się takie cudo!Może kiedyś?A co do materaców,dobry wybór, w internecie naprawdę można trafić na super okazje!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że materac okaże się zbliżony do tego,który oglądałam i wypróbowałam ;p
      Ściskam!

      Usuń
  31. Wspaniała wymiana :) A w Twojej podusi to się po prostu zakochałam :) Ależ by mi taka pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dzięki serdeczne :))
      Jakby co to pisz na mejla :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  32. Poszewki ŚWIETNE! Ja też jakoś unikałam do tej pory pikowania, a szkoda, bo wygląda super.:)
    No a z tym powiedzeniem to szczera prawda. Moje rzeczy do zrobienia leżą czasem miesiącami, zanim wreszcie zrobię.
    A taki guzik to prawie szyld pracowni.:) :) :) Fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to jest ;p
      Od razu pomyślałam,że guzik fajnie by się prezentował powieszony gdzieś w "pracowni" tylko szkoda,że nie mam nawet kawałka wolnego miejsca w moim M żeby wygospodarować na to choć mały kącik ;(

      Usuń
  33. Ale fajny guzik. Pikowane poszewki wyglądają rewelacyjnie. Od razu poduszki jakieś takie bardziej miękkie się wydają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszka od razu tak inaczej wygląda i bardzo mi się to podoba :) Szkoda,że tak późno się za to wzięłam ;p\
      Pozdrawiam!

      Usuń
  34. No to z materacem się udało...poduchy są piękne, pikowania na pewno czasochłonne, ale super się prezentują...
    a guzik z pętelką, świetny drewniany detal, takie uwielbiam...więc w wielkim skrócie...super!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka poszewka 40x40 to aż tak dużo czasu nie zabiera no ale chcieć zrobić pikowaną narzutę to już trochę więcej czasu by na to poszło ;p
      Ściskam!

      Usuń
  35. kochana te poduchy z pikiem czadowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również jestem pod ogromnym wrażeniem tych pikowanych poduszek, są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka piękna Twoja poducha w plusy i ixy!!! Zakochałam się! Guzik od Marty też wspaniały.:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje szyjątka mogłabym oglądać i oglądać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no to fajnie bo będę was tym zamęczać ;p
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  39. Pikowane poszewki,są urocze:) A guzik,bardzo wpadł mi w oko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guzik jest na prawdę fajowy a w realu wygląda jeszcze lepiej :))
      Dzięki kochana,pozdrawiam!

      Usuń
  40. Ach i och! wspaniałe te twoje pikowane poduszki, a już ta w plusy wymiata całkowicie! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna wymianka! :) Też miałam przyjemność wymieniać się z Martą :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. pikowanie jest troszkę czasochłonne, ale wynik daje dużo radości dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak,troszeczkę chociaż i tak ja na razie uszyłam tylko poszewkę ,na narzutę trzeba trochę więcej czasu ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  43. Wow ale super guzik! :))) A tkanina w plusiki jest cuuudna :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyszła ta wypikowana poduszka!
    Pikowanie jest pracochłonne ale efekt jedyny w swoim rodzaju:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci :)
      Poszewkę to jeszcze można raz dwa zrobić ale gorzej już będzie z narzutą ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  45. Zdolniacha, ale chyba się powtarzam. Pikowanie piękne, wręcz idealne. Równe, symetryczne. Chylę czoła! Guziczkowy prezent też uroczy, a ten dziergany szary kwiatuszek cudaśny! Prztulasy!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale guzior, jacieee! Bomba! :)
    A w poduszkach, to już przechodzisz samą siebie, są mega! :D
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń