czwartek, 15 stycznia 2015

Nowości i zaległości

Ostatnio zabrałam się na przejażdżkę z siostrą,m.in.do galerii ;p W wiadomym celu- wyprzedaże!!! Główne sklepy do zwiedzenia-pepco(po konkretną rzecz),empik,h&m :)  Bilans zakupowy- pierdółki-sztuk kilka,ubrania-sztuk zero.
W empiku zaopatrzyłam się w przecenione produkty świąteczne: puszka, zestaw tagów i innych bardzo potrzebnych przydasiów, drugi zestaw tagów :) No co ja poradzę,że lubię takie rzeczy.
Jeśli chodzi o ubrania to już miałam w ręku cudną bluzkę,siwą a raczej grafitową z czarną gwiazdką na środku,już w myślach zakładałam ją na drugi dzień ale niestety,jak pech to pech- bluzka była rozpruta na szwie.Spytałam o ewentualny upust cenowy z uwagi na skazę ale nijaki był to procent więc się nie opłacało.Szkoda.


                                                  



Moje białe hiacynty już dawno przekwitły,pozostały po nich jedynie sterczące kikuty z liści ;p
Ale nie ma problemu,w każdej chwili można pójść do sklepu i zaopatrzyć się w nową dostawę kwiecia.A teraz prymulki miały być w tesco!
Wiosna normalnie!!!
Ale i pogoda bardziej w tym kierunku poszła,po zimie zostało już tylko wspomnienie i choinka żywa w domu ;p
Taak,u mnie jeszcze dekoracje świąteczne są ale to tylko ze względu na choinkę-pięknie się trzyma i żal się jej pozbywać.

No to chociaż hiacynty kolejne dokupiłam.Tym razem różowe.Bałam się,że będzie to jakiś wściekły odcień ale taki delikatny bardzo mi się podoba! I jak pachnie!!!! Oczywiście dla mojego męża to smród ;/






Dwie z cebulek wypuściły po dwa pędy co mnie bardzo zdziwiło ale i ucieszyło -:)





No to nowości już były,pora przejść do tytułowych zaległości-a są to nominacje Karmelowej Krainy do  Creative Blog Tour oraz Libster Blog Award 
:)





Pierwsza nominacja w CBT bardzo mnie ucieszyła ale niestety musiałam odpuścić bo "trzeba" było zadanie wykonać na Już a ja po prostu nie miałam czasu także przepraszam najmocniej!

Z czasem posypały się kolejne ,na które też nie odpisałam od razu ale robię to teraz :)
To jest zabawa więc nie ma tu miejsca na Muszę tylko róbmy to dla przyjemności :)

Kolejne nominacje CBT otrzymałam od: Basi z bloga Babeczka z wnętrzem ,od dziewczyn z bloga Addicted to crafts ,od Sandry z bloga Sandrynka handmade oraz od Marty z Domu w kratkę.



No to odpowiadam :


Nad czym obecnie pracuję?

No różnie z tym jest-pracuję nad tym,na co mam zamówienie ale i nad tym ,co akurat wpadnie mi do głowy :) Właśnie zabieram się za szycie pierwszej pikowanej poszewki. I jakoś zabrać się nie mogę ;p

Czym moja praca różni się od innych w tej branży?

Branża-jak to brzmi poważnie!
W zasadzie to nie mam pojęcia czym różni się "moja praca" bo przecież jest mnóstwo dziewczyn,które zajmują się tym samym i robią to dużo lepiej ode mnie.
Napiszę jedynie tyle,że ta moja "praca" to moja pasja i wkładam w to swoje serce :)

Dlaczego piszę bloga o tym, co tworzę?

Kiedy założyłam blog nie tworzyłam nic z tych rzeczy ,które robię teraz ;p No jakieś tam serduszka jedynie szyłam.Ręcznie.Dopiero póżniej zaczęłam malować coś tam na poszewkach a po pól roku ,kiedy to kupiłam sobie Singera,zaczęłam szyć więc dlaczego by nie umieścić tego na blogu ;p
Poza tym,jak nie mam co ciekawego pokazać to zamęczam was tymi moimi szyjątkami ;p

Jak odbywa się mój proces tworzenia (pisania)?

Mój proces tworzenia zaczyna się od pomysłu,inspiracji a odbywa się w tzw.międzyczasie ;p



Ponoć "powinno" się zamieścić swoje zdjęcie oraz zdjęcia personalne dziewczyn,które nominujemy.Ja odbiegnę od tej reguły ponieważ nie każdy chce aby jego wizerunek był opubliczniony.Jeśli dziewczyny zechcą ,same zamieszczą swoją fotę :)

A tu kawałek mnie:

;p



Zasada w obydwu zabawach jest jedna-nie można nominować do tej samej nagrody osób,od których dostało się wyróżnienie!

Do Creative Blog Tour nominuję:

1.Martę z bloga Domek przy lesie ,która robi rzeczy niezwykłe,m.in.takie cuda:



2.Kamilę z bloga Dom na górce ,która ma głowę pełną pomysłów:


3.Ewę z Przytulnego domu,do której trafiłam za sprawą przeuroczej półki i która tworzy wspaniałe rzeczy:





Teraz kolej na nominację Libster Blog Award od Magdy z bloga Simple About Home :)



1. Twoje dobre wspomnienie ?

Z pewnością wyprawy wakacyjne nad nasz Bałtyk -gofry z bitą śmietaną i jagodami, piach pod stopami,wiatr we włosach,lodowata woda ;p

2. Jaką rzecz/cechę kochasz w najbliższej Ci osobie Mężu/Dziecku/Mamie/Siostrze/Przyjaciółce/Bratu itp.

Wyrozumiałość i zdolności "złotej rączki" :)

3. Kiedy świeci słońce …. (dokończ zdanie )

Od razu mam ochotę pojeździć na rowerze ;p

4. Surowa ściana czy karton gips ?

Yyy...surowizna ;p

5. Najdzikszy wypad w Twoim życiu odbył się do …

Ło matko! To chyba jeszcze za czasów LO były takie "dzikie" wypady i wyskoki  ale o tym cicho sza ;p

6. Jaką postacią z bajki byłabyś/byłbyś i dlaczego ?

Jeju,nie mam pojęcia ;p A to ma być bajka jako dobranocka czy bajka w formie książkowej?
Zawsze lubiłam czeskiego krecika ;p

7. Co w sobie lubisz najbardziej?

Kto wymyślił takie trudne pytania?!
Może to,że dotrzymuję słowa-tak mi się przynajmniej wydaje  ;p

8. Ostatnia myśl przed pójściem spać ?

A to różnie-czasem jest to natłok myśli na różne tematy a głównie szyciowe,wnętrzarskie i dekoractorskie ;p

9. Milka czy Wedel ?

I to i to,oby mleczna a najlepiej z bakaliami  :)

10. Miejsce na ziemi, które chciałabyś/chciałbyś odwiedzić ?

Pewnie nie będę oryginalna bo ostatnimi czasy te miejsca są bardzo pożądane do odwiedzenia-kraje skandynawskie ;p

11. Jaki polecasz blog w tematyce wystroju wnętrz/budownictwa ?

Wszystkie te,które mam dodane do moich ulubionych miejsc inspiracji -POLECAM :))





Do Libster Blog Award nominuję:

1.Sandrę z bloga Sandrynka -handmade,która jest "człowiekiem orkiestrą" i z każdej rzeczy ,z każdego kawałka flicu wyczarowuje cuda!



2.Karolinę z bloga Karo-decor,spod której rąk wychodzą przecudne aniołki,pajacyki,bałwanki i inne szyjątka:



3.Olgę z bloga Szarobure i pstrokate,która szyje,szydełkuje,maluje...mogę tak wymieniać na całą stronę,sami zobaczcie:




Będzie mi miło jeśli  dziewczyny przyjmą nominacje  w obydwu zabawach :)

Jeśli tak to proszę odpiszcie na te same pytania.

I nie spieszcie się-jeśli nie macie teraz czasu-poczekamy :)

Najważniejsze to dobra zabawa a nie przymus!

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ wam dziewczyny za te wyróżnienia!!!

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję za wasze komentarze-te z miłym słowem i te z radami :)

Do następnego!
























67 komentarzy:

  1. dziękuję za to przemiłe wyróżnienie, bardzo dużo to dla mnie znaczy, naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się kochana,że trafiłam na twój blog!
      Ściskam mocno :)

      Usuń
  2. Jak Ci pieknie zakwitł ten kwiatuszek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Marysiu,na prawdę pięknie mi wyrósł,jak żaden inny dotąd ;p A na żywo wygląda jeszcze ładniej :))
      Miłego dnia!

      Usuń
  3. fajnie Cię zobaczyć na zdjęciu i poznać bliżej :)
    widziałam w Empiku te cudeńka świąteczne na wyprzedaży ale chwilowo jestem skupiona na szukaniu kalendarza :)
    pozdrawiam Karmelku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Ja kalendarz sama drukuję bo nigdy nie mogę kupić w sklepie takiego,który by mi w 100% odpowiadał ;p
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. ja też korzystam z wyprzedaży i buszuję po sklepach :-). Gartuluję nominacji do nagród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam ten problem,że do tego typu sklepów jak galerie to muszę dojechać 40km ;/ A nie rzadko zdarza się okazja ;p
      Miłego dnia :)

      Usuń
    2. tfu,chciałam napisać,ze nie często ;zdarza się okazja ;p

      Usuń
  5. O, widzę, że polowanie udane! Też kiedyś przyglądałam się tym etykietkom i tagom, ale wtedy jeszcze nie były przecenione, więc gratuluję zdobyczy, przydadzą się na kolejny sezon świąteczny :) Hiacynty prześliczne!
    Gratuluję i Tobie i dziewczynom nominacji :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie te tagi mogą posłużyć do prezentu i z innym okazji,nie koniecznie świąt :)) Dlatego wybrałam te bez napisu Merry Christmas ;p
      Dziękuję serdecznie,pozdrawiam!

      Usuń
  6. Chyba czas się wybraż do empika ;)
    dziękuję za wyróżnienie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo :)) Cała przyjemność po mojej stronie!
      Ściskam :)

      Usuń
  7. uwielbiam wyprzedaże :D
    fajne są te nominacje bo zawsze kogoś fajnego można "poznać" czytając taki post :-)
    a kawałek Ciebie wygląda mi na sympatyczny kawałek ;)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,dzięki serdeczne :))
      Zgadza się,po przez takie zabawy możemy odkryć nowe miejsca stworzone przez bardzo kreatywne kobitki :)
      Ściskam!

      Usuń
  8. Te etykietki z empiku cudo, musze się też zaopatrzyć :-))) tak to się tej zimy porobiło, że już czuć wiosnę także w powietrzu. Uwielbiam zapach hiacyntów :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam bo warto,szczególnie teraz :))
      Ponoć zima w przyszłym tygodniu powróci ;p

      Usuń
  9. Chyba pobiegnę po te tagi do Empiku!
    Dziękuję za nominację. Ale musze dodać, że w blogowym świecie twórczym jest tyle wspaniałych osób które robią takie ciekawe rzeczy że trudno do wszystkich zajrzeć, skomentować. To one są dla mnie inspiracją często dzielą się swoja wiedzą. Ty równiez do nich należysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, jest mnóstwo blogów i dziewczyn,które tworzą cuda-i w kwestii handmade i w kwestiach wnętrzarskich :)
      Dziękuję ci kochana za tak miłe słowa!!!!
      Ściskam :)

      Usuń
  10. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:D Zakupy w empiku świetne, chyba muszę się też tam wybrać!
    Buziaki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :))
      Ściskam!

      Usuń
  11. Jak hiacynty to i wiosna za progiem:) Bardzo lubie ich zapach:)
    Zakupy fajne,:)
    Gratuluję wyróżnienia i Tobie i dziewczynom:)
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pogoda iście wiosenna :)) Jak dla mnie to może już tak zostać ;p
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  12. Jak zobaczyłam hiacynty to poczułam wiosnę .... Ja też skorzystałam z wyprzedaży w empiku tyle , że internetowej :-) Pozdrawiam serdecznie i gratuluje nominacji :-) Dorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak,hiacynty zawsze były dopiero na wiosnę ale od jakiegoś czasu już zimą można się nimi cieszyć :))
      Pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  13. To Ci się nazbierało tych nominacji :))Miło Cię zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Ja lubię wyprzedaże,fajne przydasie kupiłaś;)) Hiacynt,uroczy....pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedaże fajna sprawa :)) Jestem tylko zawiedziona tą bluzką no ale cóż,może uda mi się jeszcze w najbliższym czasie wybrać ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Miło mi bardzo lepiej Cię poznać : ))). Hiacynty przepiękne,uwielbiam,choć zbyt długo w ich towarzystwie przebywać nie mogę,bo co prawda nie jestem królową angielską ale ich zapach przyprawia mnie o migrenę ; ). Empikowe zakupy godne pozazdroszczenia : ). U mnie bzy całe obsypane pąkami i już mi się płakać chce : ( Bo co z nimi bidulkami będzie jak nagle zima sobie jednak o nas przypomni...Pozdrawiam serdecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Moniko,że ja z moim pierwszym hiacyntem miałam to samo- zapach był dla mnie zbyt intensywny,musiałam na noc wynosić kwiatka do kuchni ;p Ale teraz już się przyzwyczaiłam :)) I uwielbiam!
      Bzy w pąkach?! No co ty! A tu zima ma przyjść znowu ;/ Ech,co to się robi z tą pogodą...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Jej, miło mi, że wzięłaś udział w zabawie! Bardzo się cieszę, że mogłam troszkę poczytać więcej o Tobie. I fajnie Cię zobaczyć, nawet jeśli tylko pół:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Madziu dziękuję ci serdecznie za to wyróżnienie!!!!
      Ściskam :)

      Usuń
  17. Fajne drobiazgi zakupiłaś :) Zrobiło się u Ciebie wiosennie-piękne hiacynty. Gratulacje z okazji obu nominacji :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja gapa nie pomyślałam, by o empik zahaczyć na wyprzedaży :(. Podziwiam hiacynta - pięknie Ci zakwitł!
    Miłego wieczoru :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego :))
      Wielka buźka za ten "guziczek" :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Super perełki zakupiłaś :) I hiacynt jak pięknie oko cieszy :) Gratuluję nominacji :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty zawsze oko cieszą a hiacynty w szczególności :))
      Pozdrawiam i dziękuję !

      Usuń
  20. Ja do tej gwiazdy z Pepco podchodzę już trzeci raz. chyba czekam na przecenę, hehe
    Za to w empiku skusiłam się na żółto-czarne dodatki w dobrej cenie...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze,to ja jakoś nie wylukałam tych dodatków ;/ Szkoda bo zawsze bliżej wiosny własnie takie kolorki i u mnie się pojawiają :)
      Gwiazdka ze zdjęcia jest z allegro ;)Kosztowała duzo mniej niż ta w pepco a sama ją pomalowałam na biało :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Gratulacje z powodu nominacji !!! Zasługujesz w 100 % A i wybrałaś bardzo ciekawe blogi:))) Hiacynty śliczne, u mnie też już goszczą w dużej ilości:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam hiacynty,mogłabym je mieć na okrągło :)
      Dziękuję i pozdrawiam!!!

      Usuń
  22. Pięknie hiacynt zakwitł. Też nabrałam ochoty na jakiś wiosenny kwiatuszek w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda iście wiosenna to i chce się jakichś wiosennych elementów w domu a u mnie jeszcze choinka stoi ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. No to trochę się o Tobie dowiedzieliśmy :) Dzięki takim zabawom można bliżej poznać osobę, która siedzi po drugiej stronie komputera - dlatego je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zakupy, ja pojechałam po buty a przywiozłam dużego porcelanowego aniołka :) hi a butów na wiosnę nie mam :)) jak tak dalej będzie kupię kalosze na to błoto :)) Pięknie zakwitły kwiaty mi też już tęskno za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też do butów jakoś nie mam szczęścia.Przydały by się nowe i na zimę i na wiosnę ale kalosze to bardzo dobry pomysł-ja też rozważam taką opcję,szczególnie teraz gdy mamy psinkę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Uff to Ci się nazbieralo:) gratuluję. ..
    a jeśli chodzi o zakupy to ja nigdy nie potrafię "łowić", przeważnie było coś i już nie ma, więc odpuszczam sobie i już...
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać,że ja lubię chadzać i "szperać" w tych wyprzedażowych pierdółkach ;p Choć nie mam za bardzo pola do popisu bo w mojej mieścinie to i sklepów fajnych nie ma ;/
      Dziękuję i pozdrawiam!!!

      Usuń
  26. Super są te akcje, bo można jeszcze bardziej poznać co u kogo w duszy gra :) Z przyjemnością zatem czytałam Twoje odpowiedzi :) A hiacynt wspaniały, aż czuć jego zapach :))))) zdobycze z wyprawy świetne - zazdroszczę zawieszek. Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  27. musze lecieć na wyprzedaż....szczególnie do empiku:) uwielbiam ich ozdóbki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że u mnie w mieście nie ma takich fajnych sklepów,musiałabym specjalnie jeździć do większej "metropolii" ;p Choć może to i lepiej bo jak bym miała pod nosem taki sklep to nie mogłabym się oprzeć ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. My dear friend, I`m so sorry that I didn`t understand the text:(
    But sweet photos :)

    My friend, I wish you relaxing weekend!!♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne przydasie kupiłaś :) Gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No czyli na zakupach zaopatrzyłam się dokładnie w to co Ty, poza puszką, którą kupiłam już rok temu (tylko kolor się różni, moja jest biało srebrna) ;) Ale faktycznie to taki przydaś, bo przydała się na tegoroczne pierniczki ;) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  31. W Emiku rzeczywiście można upolować fajne rzeczy :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję nominacji!
    Masz świetnego bloga. ;)

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę że moglibyśmy razem się wybrać na zakupy, calu dzień byśmy buszowały w przecanach :) poczyniłas fajne zakupki ale szkoda tej bluzy.

    Wysyłam buziaki cmok cmok cmok :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję i ja:) pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wyróżnień,ja w przyszłym tygodniu chowam świąteczne dekoracje i zaszaleję z kwiatami:)Dzięki za każdą wizytę u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przpeieknie zakwitl,a juz myslalam ze tylko moejmu M smierdza te kwiaty..!?

    sciskam

    OdpowiedzUsuń