poniedziałek, 16 lutego 2015

A jednak b&w...

W tym roku długo ociągałam się ze zmianą świątecznych dekoracji.Choinka żywa stała ponad miesiąc,czerwień w salonie zalegała do niedawna,tak samo zimowe szarości. Ale wszystko się zmieniło po wizycie w pepco ;p Ja nie wiem,powinni założyć jakąś blokadę dla mnie przed wejściem do tego sklepu albo wywiesić moje zdjęcie z podpisem "Tej pani nie obsługujemy" ;p Normalnie zawsze jak tam wdepnę to coś wyniosę-znaczy się kupię ;) I tym razem tak było. Już wcześniej widziałam różne dodatki b&w:śliczne puzderka z różnymi wzorkami,m.in chevrony, ramki,lampki nocne ale ostatnio pojawiły się też poszewki.I to jakie! A że ja jestem poszewkomaniakiem,zakupiłam dwie i zastanawiam się nad kolejnymi ;p 


                                                




1/3 pączków mojego grudnika już zakwitła,czekam na kolejne :) 

I nawet słonko dziś wyszło! Od razu lepiej...


Powstała też kolejna pościel w chmurki,tym razem nie dla nas ;p


Poza tym z nowości,pojawiła się skrzyneczka drewniana.Oczywiście musiałam ją przemalować na biało.
Może jakiś transfer spróbuje zrobić choć moje dokonania w kwestii transferów nitro na pomalowanych przedmiotach nie należą do zbytnio udanych.


Chwilowo skrzyneczka stała się centrum zaopatrzenia antywirusowego.
Niestety,polegliśmy całą trójką.Ja opierałam się najdłużej ale od wczoraj i mój organizm nie daje rady.





Oby do wiosny.

Pozdrawiam was kochane!
Miłego dnia :)

83 komentarze:

  1. Bardzo lubię zestawienie biało czarne ale niestety moje zmysły potrzebują kolorów wiec brakuje mi dyscypliny aby stworzyć takie wnętrze. Bardzo mi sie u Ciebie podoba a zaleta takiego zestawu neutralnych kolorów jst to że można na każda okazje dodać jakiś sezonowy hit kolorystyczny i zawsze dobrze będzie wyglądał:) Zdrówka dla całej rodziny. My sie jeszcze trzymamy ale nasze dorosłe dzieciaki juz zawirusowane i niestety daleko od mamusi wiec nawet nie mogę sie nimi troszkę zaopiekować:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Ewuniu,do zestawienia b&w można dopasowywać różne kolorki ( tak samo jak do szarości) według uznania.Ja niebawem dołożę jakieś akcenty w kolorze żółtym :) Od razu zrobi się wiosennie!
      Dziękuję ci ,ściskam!
      :)

      Usuń
  2. Pięknie, poduchy sa super :)) mi też by się przydała taka antywirusowa skrzynka ale chyba większa :)) Ja nie mam pomysły na wystrój, jakoś tak ni to zima ni wiosna... fioła idzie dostać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i ta moja skrzyneczka ostatnio zaczyna pękać w szwach ;p Mogłam jednak kupić większą ;))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Nie widziałam tych poszewek, rzadko tam ostatnio bywam, ponieważ załozyłam sobie embargo na wchodzenie do tego sklepiku, bo mam przypadłość wypisz, wymaluj Twoją ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no to rozumiemy się doskonale w tej kwestii ;p
      Miłego dnia!

      Usuń
  4. Mam to samo z tym sklepem, poduchy super, też koło nich krążyłam :-) zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem krążę długo zanim coś kupię ale nad tymi poszewkami długo się nie zastanawiałam :))
      Dziękuję serdecznie,pozdrawiam!

      Usuń
  5. Lubię Pepco bo tam są fajne w miare ceny ! W zeszłym roku kupiłam cztery poduszki z gwiazdą , wypustka , na zamek . Każda z nich po 9,99 , więc ceny naprawdę są do przełknięcia i można sobie dekorować domek za niewielkie pieniążki . Muszę tam koniecznie zajrzeć , jak się wykuruję ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko my się zmagamy z wirusami ;/ Kiedy to w końcu minie...
      Zgadza się,pepco ma w swojej ofercie na prawdę świetne produkty za niewielkie pieniądze.I jak tu się oprzeć ;p
      Zdrówka życzę!

      Usuń
  6. Mam to samo jak wchodzę do pepco ;) Ostatnio w biedronce dołapałam śliczną białą doniczkę z napisem "Home" i paprotką. Stała tam taka jedna, biedna i aż byłam w szoku, że jeszcze nikt jej nie upolował. Czekała na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no widzisz,jak dobrze,że tam wdepnęłaś :)) Teraz też są jakieś roślinki w doniczkach siwych ,nawet całkiem całkiem :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. Świetne poduchy:) Ja jeszcze nigdy nie kupowałam w Pepco, ale chyba zacznę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?! A przecież pepco to taki dizajnerski sklep :)) Czasem na prawdę warto wstąpić :)
      Ściskam!

      Usuń
  8. poczekaj z tym transferem nitro. mam o niebo lepszy sposób na transfer, za kilka dni zrobię o tym posta :D

    ps. hihi, Królowa Poszewek kupuje poszewki - świat się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no wiem ;p Sama przecież szyję i mam materiały ale akurat takich nie ;p Z resztą czasem lepiej pójść na łatwiznę :))
      No to czekam z niecierpliwością!!!
      Buźka ;0

      Usuń
  9. oooo, pamiętam ten wyczekiwany stoliczek balkonowy :P ...mój grudnik już powoli przekwita :)

    a Pepco? no cóż, chyba wszystkie mamy słabość, więc nie liczyłabym na zakaz wstępu - utrzymujemy ich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt,takie klientki są na wagę złota :)) Gorzej wychodzi nas tym nasz budżet ;p
      A tak,to ten stoliczek :) Zimą stoi w pokoju ale już się nie mogę doczekać żeby wynieść go na balkon i obstawić kwiatami :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Kochana, zakochałam się w twoim salonie!!!! Jest pięknie, czysto i elegancko:)
    milutkiego i słonecznego tygodnia, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie za wiele tego "salonu" pokazuję ;p Dziękuję ci Natalko za tak miłe słowa!!
      He,z tą czystością to tak różnie bywa ,szczególnie jak ma się psa gubiącego(zmieniającego) sierść ;/ Dziś już dwa razy odkurzałam ;p
      Pozdrowionka!

      Usuń
  11. Piekne te podusie Kochana, jesteś fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzież tam ,Marysiu,to nie ja tylko pepco ;p
      Buziaczki posyłam!

      Usuń
  12. Oj, to zdrowia dla Was, kochana!!! Trzymajcie się ciepło. masz przynajmniej czym oczy nacieszyć :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,a no tak,cieszę oczęta ile wlezie,tym bardziej dzisiaj,gdy siedzę prawie cały dzień w "salonie" ;p Coś czuję,że dziś sobie zrobię maraton po blogosferze ;p
      Buźka!

      Usuń
  13. Takie biało-czarne zestawienia po prostu kocham:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uniwersalne i w dodatku jak ładnie się prezentuje,prawda :) Ja też uwielbiam!
      Pozdrowionka!

      Usuń
  14. Piękny ten Twój salon :) Tez uwielbiam ich towary :D A pościel w chmurki wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salon-jak to pięknie brzmi w stosunku do mojej klitki ;p
      Dziękuję ci,pozdrawiam!

      Usuń
  15. To życzę zdrówka , też jestem szczęśliwą posiadaczką poszewek , a dzisiaj też wdepnęłam i nie wyszłam z pustymi rękami, ach, a obiecuję sobie , że już nic nie kupię, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,to tak jak ja- obiecanki cacanki ;p
      Dziękuję ci Alu,pozdrawiam!

      Usuń
  16. W zeszłym tygodniu widziałam u kogoś na blogu te poszewki i od razu oszalałam :) Telefon do siostry że ma szybko pędzić do Pepko dla mnie po poszewki i od razu wysyłać do Norwegi :) Właśnie czekam na paczuszkę :)

    Pięknie u Ciebie :)

    Pozdrawiam :)
    M. z wmojejwolnejchwili.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no nie dziwię ci się! Ja ,choć przecież sama szyję poszewki,to nie mogłam się oprzeć tym dwóm :)) Na prawdę są świetne-i jakościowo też!
      Dziękuję serdecznie,pozdrawiam!

      Usuń
  17. Ale cudną skrzynkę masz! Hm, myślę, że w takim razie niejedno zdjęcie wisiałoby w niejednym Pepco z podpisem "tej pani nie obsługujemy". Trzeba przyznać, mają takie rzeczy , które zawsze jakoś tak dziwnie i tajemniczo lądują w koszyku... ;)
    Pozdrawiam, zdrowiej i nie daj się chorobie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Ja nie wiem,jakieś magnesy w tych koszykach sklepowych są zamocowane,że tak wszystko do nich wpada ;p
      No niestety,choroba mnie już pokonała.Od wczoraj siedzę z gorączką i wszytko mnie boli ;/ Mam nadzieję,ze specyfiki z mojej skrzyneczki zdziałają cuda :) I to szybko!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Fajna biała skrzyneczka,i widzę grudzień kwitnie:)) Do Pepco ,tez mam słabość,jak tylko jestem w kraju:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się,w końcu się doczekałam rozkwitu :)) Praktycznie każda łodyżka mi rozkwita! A to u mnie rzadkość ;p
      Uściski posyłam!

      Usuń
  19. Śliczne poszewki, ale pościel bardziej :) i do tych barw mam słabość!
    Miłego Dnia dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem ,że ty też z tych co lubią b&w :))
      Dzięki,pozdrawiam!

      Usuń
  20. fajnie :-) własnie zastanawiam się nad poszewkami do naszego "salonu"
    a Wy co też macie zapalenie górnych dróg oddechowych??? bo widzę zestaw ...

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana,nie wiem czy to nie jakaś grypa bo gorączkę mam non stop,mąż dziś trafił na SOR,bo chyba ma powikłania pogrypowe.Córa tez dycha ,masakra jakaś! Ta zima nas wykończy ;/
      Pozdrowionka!

      Usuń
  21. Pościel w chmurki świetna, ja też lubię wszystko co b&w :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też należę do grona miłośników tego połączenia :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  22. Prześliczna ta pościel! Bardzo mi się podoba, uwielbiam ten motyw i mimo, że na tkaninie zebrały się czarne chmury, to jednak jest wciąż bardzo urocza ;) Skrzyneczka też świetna. Co do zakupów w pepco, to ja mam podobnie ;) Są też i inne na mojej liście, z których zawsze wychodzę z nowym nabytkiem ;/ To chyba jakaś jednostka chorobowa ;) Pozdrówki serdeczne. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba by nas się trochę nazbierało na terapii odwykowej ;p
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  23. Dlatego ja omijam pepco Szerokim łukiem! Bo co tam trafiam to wydaje majątek! A że w domu tniemy koszty na wydatki ponieważ planujemy budowę domu skończyło się chodzenia po sklepach.Zapraszam do domu który urządziłam.
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zgadza się,po takich wizytach w sklepach budżet domowy może nieco uszczuplić się ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Lubię B&W, świetne te poduchy :) A skrzyneczka też z Pepco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzyneczka nie z pepco ;p Kupiłam taką zwykła u znajomej w sklepie i pomalowałam. Bardzo mi się podobają takie biało siwe skrzynki z pwpco,z gwiazdkami na bocznych ściankach ale stwierdziłam,ze nie będę wydawać 30 zł na taką małą skrzyneczkę,wolę sama sobie coś wykombinować z takiej prostej ;p Sknerstwo? ;p
      Pozdrowionka!

      Usuń
    2. Iiiitaaam, jakie sknerstwo, dobrze zrobiłaś. Twoja skrzyneczka jest przepyszna :)

      Usuń
    3. ;p
      Jeszcze nie skończyłam z nią :))

      Usuń
  25. Te kolory to moje ulubione, ale przecież Ty to doskonale wiesz ;-). Wszystko cudnie pasuje i gra...a ja bardzo lubię jak gra. I jeszcze ta chmurkowa pościel taka cudna. Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem Olu,że i ty lubisz ten duet kolorystyczny :))
      Ściskam mocno!

      Usuń
  26. Pepco to miejsce stworzone to wyciągania z nas kasiorki :D
    Grudnik wygląda pięknie, bardzo lubię jak kwitną, mają śliczne kwiaty..A skrzyneczka wygląda ekstra - szkoda tylko , że musi być wsparciem antywirusowym - życzę dużo zdrówka! :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ,tak to jest jak ma się słabą silną wolę a wnętrza sklepu wciąż wołają -Zajrzyj do mnie ;p
      Dziękuję serdecznie,pozdrawiam!

      Usuń
  27. Cały czas zaglądam do Ciebie, ale już dawno nie komentowałam :)
    Pepco omijam szerokim łukiem bo jak tylko wchodzę to widzę coraz więcej rzeczy, które mogłabym kupić, a miejsca w mieszkaniu brak... Za to poszewki są tak piękne, że chyba sama się skuszę, o ile jeszcze będą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko,to tak jak u mnie -miejsca brak ,szafy pękają w szwach a ja ciągle coś dokupuję albo dorabiam ;p Nie mogę się powstrzymać i już ;p
      Miłego dnia!

      Usuń
  28. Ja mam z pepco podobnie.Cyba to juz uzaleznienie.mam andzieje,ze pod koniec marca jak zawitam w Polsce bedzie cos rownie ciekawego.
    zdrowiejcie zatem!u nas podobnie,ale ja caly czas walcze.chlopaki moje polegli:(
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana,mam nadzieję,że nam szybko przejdzie bo ja już jestem wyczerpana tą kilkudniową gorączką ;/
      I dla was zdrówka!!

      Usuń
  29. Oj Pepco zaskakuje :) Ja też muszę wyciągnąć z szafy moje czarno-białe poszewki :) Bo jeszcze trochę i trzeba będzie szykować się na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten czas leci-już prawie koniec lutego i rzeczywiście zaraz kolejne święta :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  30. Dla mnie wejście do Pepco też kończy się podobnie. Jestem uzależniona, mają tam naprawdę fajne produkty w przystępnych dla mnie cenach. Choć tu 9,99m, tu 14,99 tu 19,99, a potem zdziwienie przy kasie
    U ans też walka z wirusami trwa.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,zgadza się ;p Ale od czasu do czasu można przyszaleć ;p A co-raz się żyje!
      Zdrówka !

      Usuń
  31. Masz rację i moje zdjęcie również tam powinno zawisnąć...:) ja może nie rzuciłam się na poduszki, bo nie było różanych, ale znowu dokupiłam kolejny mlecznik, kolejną ramkę i kolejny wazonik... a moja znajoma zakupiła dla mnie szklarenkę...to pepkowa choroba, ale lepsza ta niż grypsko, które wciąż węszy jak by tu wbić się do nas na "chatę":)
    kuruj się Kochana i nie daj się !!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety grypa mnie pokonała ;/ Ale już chyba najgorsze za mną.
      Pozdrawiam cieplutko kolejną pepcomaniaczkę :))

      Usuń
  32. Ojej piękne te poszewki, w jakiej są cenie, jeśli mogę zapytać? :)

    Twoje kolory b&w bardzo dobrze na mnie podziałały, no a w szczególności te poszewki we wzory!

    OdpowiedzUsuń
  33. Poszewki ładne, ja wybieram się do Pepco w weekend- ciekawe co "wyniosę";)
    A skrzyneczka cudna- transfer byłby na niej taką wisienką na torcie:)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    Pozdrawiam,
    Daria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością coś wykombinuję na tej skrzyneczce :))
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  34. Zakupki mega udane i oczywiście w moich ulubionych kolorach! Co do Pepco to zgadzam się, że powinni założyć jakąś blokadę, ten sklep jest taki kusicielski że lepiej go omijać szerokim łukiem, ale tak się nie da! Więc kupujemy :) wciąż i wciąż i wciąż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kusi,żebyś wiedziała :))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  35. Zachwycam sie poduszkami i pościelą... :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak mówiłaś, że chmurki są u Ciebie na tapecie, to wiedziałam, że coś z nich wyczarujesz cudnego. Ta pościel jest śliczna! A poszewki - też ostatnio stały się moją miłością i też je "wynoszę" z pepco :) W dodatku wygrałam Candy w Baśniowym Domu i ostatnie dni obmyślałam nad tym jakie poszewki chciałabym w ramach nagrody :) My poszewkomaniaczki to się jednak nie nudzimy ;) A ten b&w pasuje u Ciebie pięknie :) Buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, każdy ma jakiegoś swojego hopla,my akurat poszewkowego :))
      Dzięki serdeczne,pozdrawiam!

      Usuń
  37. Zdrówka życzę!
    A chmurzasty komplet wygląda super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! Zdrówko to teraz na wagę złota u nas ;/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  38. Podusie śliczne, skrzyneczka też bardzo mi się podoba, tylko szkoda, że teraz musi mieć takie wypełnienie.
    Współczuję choróbska i życzę całej rodzince dużo zdrówka.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwilkę i skrzyneczka zmieni swoje przeznaczenie :))
      Dziękuję,pozdrawiam!

      Usuń
  39. Zdrowia życzę, Piękne poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdrowia życzę, Piękne poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie dziękuję za zamówione poszewki:) zdjęcia u mnie niebawem:) teraz życzę zdrowia-dużo zdrowia, bo wiem jak to ciężko gdy wszyscy chorują....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tobie kochana zdrówka życzę! Ech,te wirusy ;/
      Ściskam!

      Usuń