czwartek, 12 lutego 2015

Fish and...

Nie będzie tu nic o tzw. Fish and chips ale o rybkach bawełnianych ;p
Plan uszycia takich zawieszek był już w zeszłym roku ale jak to u mnie bywa, każdy pomysł musi odleżakować swoje i poczekać na odpowiedni moment ;p
Chyba z większością pomysłów tak mam (w głowie jest ich trochę ale jakoś za wykonanie nie mogę się zabrać).
No i w końcu powstały fiszki dekoracyjne.


                                                     





                                                                             



Ta jakość zdjęć mnie dobija! Kiedy w końcu słońce wyjdzie?!


Tak mnie jakoś naszło na szycie i powstała kolejna chmurka,
tym razem w wersji z kropelkami.





Ale mnie wzięło z tymi chmurkami ;p

Poza tym małymi(bardzo małymi) kroczkami pokój Wery nieco się zmienia.
Ostatnio w ciuchu kupiłam komplet ikejowskich zasłonek z cieniutkiej białej bawełny.Początkowo chciałam je zawiesić w "salonie" 
ale duża bliskość następnego bloku i okien sąsiadów 
zniechęciła mnie do tego pomysłu ;p

                                                                           

Wcześniej wisiała tu okropna firanka,na którą już nie mogłam patrzeć ;p

Teraz kolej na zmianę dywanu ale znów będę musiała poszperać w necie 
bo u nas w sklepach bida w tym temacie(zresztą nie tylko w tym).
Jaka szkoda,że w Lublinie nie ma jeszcze Ikei ;/
Czekam,czekam i nie mogę się doczekać.





W tzw.salonie pozmieniałam jedynie plakaty ;p
Jakoś jeszcze mi się nie chce zmieniać moich szarości.







A to ostatnio ulubione zajęcie naszej psinki Inki ;p




Pozdrawiam was gorąco!
Do następnego :)


P.s. Przyznajcie się,ile już dziś zjadłyście pączków?!
;p



78 komentarzy:

  1. jestem po jednym pączku :P na razie.

    rybki mnie zachwyciły po prostu!!! w ogóle te wszystkie szyjątka są megaśne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja,zjadłam jednego pączka ale za to oponkami serowymi nadrobiłam ;p
      Dzięki,pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fishi piękne :), ale mnie osobiście najbardziej chmura z nogami chwyciła za serce! - Super :)
    Też tak mam, że każdy pomysł musi dojrzeć w mojej głowie, bym w końcu ruszyła się do roboty :)
    Miłego dnia ślę Ci Kochana!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba ta chmurka z kończynami lepiej się prezentuje ;p
      Ściskam!

      Usuń
    2. Rybki też są świetne :), tylko chodzi mi o pomysł chmurka z nogami - fajny :)

      Usuń
  3. Ja też dopiero jednego ;) Piękne te rybki i chmurki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Rybki są super, a te marynarskie wzory i kolory... Bardzo mi się podobają. :) Ja z kolei nie zjadłam jeszcze żadnego pączka. :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja lubię styl marynistyczny :)
      Dziękuję,pozdrawiam!

      Usuń
  5. Chmurka z kopelkami i Inkowe zajęcie to hit tego wpisu! :-)
    Ja nie pączkowa, więc ani jednego, ale może w zamian spałaszuję jakiegoś michałka, albo zamkowego;-) ?
    Smacznego czwartku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Ja też za pączkami jakoś zbytnio nie szaleję ale dziś obowiązkowo musi być,choć jeden ;p
      Ściskam!

      Usuń
  6. Ja też po jednym :) Ale do wieczora jeszcze daleko ;p
    Rybki piękne - i jaki wakacyjny, letni klimat od razu przywołały :)
    Pozdrawiam! Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,mówisz,że jeszcze jakiś pączuś się może nawinąć ;p
      Dzięki,pozdrawiam!

      Usuń
  7. Rybki cudne, a chmurki jeszcze fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rybki i chmurki:-)
    Pączusiów jeszcze nie zjadłam bo najpierw trzeba je usmażyć, a z tym jest mały problem - brak czasu!
    A kupne jakoś do mnie nie przemawiają!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja teściowa już wczoraj nasmażyła pączków więc my mieliśmy "tłustą środę" ;p
      Dziękuję,pozdrawiam!

      Usuń
  9. Rybki super :-) pączek na razie jeden, ale dojadam ciastkami hehe
    miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rybki fajne i kojarzą się z wakacjami! A pomysły czasami muszą dojrzeć, poczekać w potem są najlepsze!
    PS. do 12 zjedzone 3 pączki - ledwie się ruszam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no to trzeba by było jakiś nordic walking uskutecznić :))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. mam wielką słabość do Marine :) rybki prezentują się bardzo wakacyjnie :P
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Lubię ten letni klimat.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Ja ani jednego niestety. Rybki są super! Wraz ze zbliżajacym sie latem bedzie to rozchwytywany motyw :)
    Bardzo przytulnie u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się,każdego roku w okresie letnim nie ma to jak styl marynistyczny :)) Ale ja lubię tak :)
      Dziękuję,pozdrawiam!

      Usuń
  13. Rybki są super, ale chmurka z kropelkami podbiła moje serce :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rybki, no jestes coraz lepsza w tych swoich szyjątkach.
    Oglądam teraz na tvn style projektantów marzeń / to tak a pro po/.
    Możesz skorzystać z np. firm przewożnikowych, ja korzystam z ariba.pl, wysyłam do nich zamówienie a oni mi wyceniają za ile przywiozą. Często nie warto jechać do ikei, więcej wydasz na benzynę. Możesz ponegocjować cenę i masz swóje wymarzone rzeczy z Ikei, polecam, i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz-dzięki serdeczne za radę! Ja do Ikei mam 300 km więc w ogóle mi się nie opłaca jechać ;p
      Buziaczki!

      Usuń
  15. Jakoś rybki to bardzo wdzięczny temat . Ja też kilka stworzyłam .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybki fajne są :)) Poza tym nie szyłam ich jeszcze więc trzeba spróbować nowych rzeczy :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. U mnie jest tak samo, mam pomysł, ale się zbieram,trawię go na różne sposoby...podobnie mam z ubraniami, kupię coś i za rok dopiero z szafy wyjmuję...
    Zapraszam do mnie!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com/2015/02/projekt-dom-odsona-pierwsza.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;p Ja z kolei z ubraniami to czasem mam tak,że długo zastanawiam się nad kupnem a jak już się zdecyduję to akurat brakuje mojego rozmiaru ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. wena twórcza ewidentnie Cię nie opuszcza:-) już wiem po co się zgłoszę przy kolejnym zamówieniu:-)
    z pączkami deko płyne bo to chyba skutek braku sniadania 3;-)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,nie ma problemu :))
      Ja nadrabiam oponkami serowymi :))
      Buźka!

      Usuń
  18. Piekne rybusie, ale ta poducha!!!! Talenciara z Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne te firanki, takie delikatne, dla dziewczynki do pokoju w sam raz. Choć i u mnie by się sprawdziły, mieszkam na 3 piętrze więc nikt by nie zaglądał przez nie do mojego pokoju.

    Rybki są świetne, bliżej lata możesz stworzyćnadmorski klimat w mieszkaniu. A co do pączków to ja mam na koncie tylko 1 ale to na pewno nie był pierwszy i ostatni :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie,takie to uroki mieszkania w blokowisku ;/
      Latem na pewno zawita u mnie styl marynistyczny,tak jak w zeszłym roku :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Pączek na razie jeden ale dopiero się rozkręcam ; ). Świetne rybki-lubię rybki bo to mój znak zodiaku : ). Zasłonki są cudowne takie lekkie,zwiewne i romantyczne : ). Pozdrowionka przesyłam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no to widzę,ze wszystkie dopiero się rozkręcamy ;p
      Zasłonki są genialne! Szkoda,że u nas w pokoju nie mogę ich powiesić ;p
      Ściskam mocno!

      Usuń
  21. O matko! Inka padnie, że masz psinkę Inkę :)))
    Śliczne uszytki, ja też mam rybki w głowie zamiast pod maszyną... Bardzo fajne. A firanki w sam raz, lubię takie naturalne.
    A teraz idę szamać pączki :D Buziale!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,Inka już wie,ze mam psinkę Inkę :))
      Moja teściowa to już wczoraj nasmażyła pączków a ja dziś robiłam oponki serowe. Teraz wietrzę mieszkanie ;p
      Buźka ;0

      Usuń
  22. Oj, magiczne ty rybki w tradycyjnych, marynistycznych kolorach :) Ale chmurka z kropelkami jest po prostu BOSKA!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ryby, uwielbiam takie morskie motywy, aż mi się lata zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem miłośniczką stylu marynistycznego,w różnych wydaniach kolorystycznych :)
      Dzięki,pozdrawiam!

      Usuń
  24. Zapachniało wakacjami, rybki są cudne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech,chciało by się już tego słonka i ciepełka :)
      Dziękuję,pozdrawiam!

      Usuń
  25. Ryby wypłynęły! Wiosna idzie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pączek zjedzony, ale tylko jeden:)
    Kochana, te rybki są cudne! Jak ty to robisz, że wszystko wyczarowujesz tak piękne?:)
    śliczne zdjęcia vintage:)
    ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie ale narobiłam oponek serowych więc tym nadrobiłam ;p
      Dzięki Natalko,ściskam!

      Usuń
  27. świetne rybki! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne i rybki i chmurki :) Pomysł z kropelkami trafiony w 10 :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne te rybki....robiłam podobne w zeszłym roku...ale Twoje są takie bardziej" odważne "dzięki mocniejszym kolorkom....no i te chmurki -super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja po raz pierwszy szyłam rybcie ale myślę,że nie po raz ostatni :))
      Dzięki,pozdrawiam!

      Usuń
  30. Ilości pączków zjedzonych przeze mnie nie liczę, bo to jawny grzech:)rybki piękne, a chmura jeszcze piękniejsza...co do IKEAto nie zawsze znajdziesz to, co chcesz...może dlatego, że już mi się przejadły?...
    A Psina może wypatruje WIOSNY?:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tłusty czwartek nie liczą się kalorie tylko przyjemność smaku i jedzenia :))
      No ja niestety nie mam dostępu do ikei i nie mam zbyt wiele dodatków z tego sklepu więc jeszcze mi się nie przejadł ;:))
      Oby wiosna przyszła szybko!
      Ściskam :)

      Usuń
  31. Takie rybki to fajny marine dodatek do pokoju i to nie tylko dla chłopca :-) Widziałam kiedyś takie rybki tylko w odcieniach pastelowego różu w sieci zawieszone na ścianie :-) Mówię Ci , świetnie to wyglądało :-) Chmurki i kropelki super :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z tymi rybkami !
      Dziękuję,pozdrawiam!

      Usuń
  32. rybki świetne!
    zjadłam 3 pączusie :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rybki, kojarzą mi się już z latem :) Chmurki, również mi się podobają. Ja, tak jak Różana staram się nie liczyć pączków, ale było ich 4, a miało być 2 :) Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam,w taki dzień nie liczy się kalorii ;p
      Dziękuję,pozdrawiam!

      Usuń
  34. Superaśne jak zawsze! A ja nie zjadałam pączka w tłusty czwartek ;) Objadłam się nimi kilka dni wcześniej, bo przygotowywałam wpis na swojego bloga ;) W czwartek był za to sernik ;) Też tłusty, bo z tłustego sera i też mega słodki, bo z chałwą ;) A najfajniejsze, że zjadłam go już w porze śniadaniowej w miłym towarzystwie sympatycznej koleżanki ;) Pozdrawiam, Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U,taki serniczek to bym z chęcią zjadła :) A jeszcze dodatkowo coś słodkiego w miłym towarzystwie to już całkiem miły początek dnia :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  35. Piękne marynarskie akcenty Ci wyszły.Motyw chmurki również piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczności, Karmelo! Rybki przeurocze :) I fotki fajne.
    Pączka nie zjadłam w tym roku ani jednego, ale za to pochłonęłam dwa sezamki (uwielbiam!) :)
    Pozdrowienia dla psinki Inki,
    Ciotka Inka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to jakoś ostro jedziesz w kwestii kulinarnej! Ale żeby ani jednego? ;p
      Żartuję :))
      Uściskam psinkę od ciotki,nie ma sprawy :)

      Usuń
  37. Jakie cudne szyjatka-Rybki.Pięknie:)))))

    OdpowiedzUsuń