niedziela, 17 maja 2015

Potrzebna pomoc! Rusza akcja.

Dziewczyny i chłopaki (zagląda tu jaki-oprócz mojego męża?) ,jest sprawa- moje M3 pomału  zamienia się w sowiarnię! Nie żartuję! Moja pierwsza,niby taka niewinna i słodka parka,chyba ma jakieś chody u bocianów,bo rozmnaża się w zatrważającym tempie-codziennie wykluwają się nowe!  Nie wystarcza im już moja komoda, rozprzestrzeniają się i zajmują kolejne kąty w domu.Gdzie nie spojrzę -sowa. 

I tu jest do was apel- rozpoczynam ogólnokrajową,ba-ogólnoświatową akcją "Przygarnij sówkę". Jeśli nie jest wam obojętny dalszy los tych ptaszyn i macie w sobie niewykorzystane pokłady miłości ,to zlitujcie się i przygarnijcie którąś! A może całą sowią rodzinkę za jednym zamachem ;p 
W przeciwnym razie będę zmuszona ciągać je po jakichś festynach, festiwalach,tudzież zlocie motocyklowym,wozić w bagażniku,przetrzymywać w skrzynce po owocach! W najgorszym wypadku wywiozę je do lasu lub w inne odludne miejsce a nie wiem jak one to zniosą bo to sowy udomowione i oswojone! 
Nie mają dużych wymagań-klatka zbędna,myszy też nie trzeba im łowić. Jedyne czego potrzebują to kawałeczek półeczki jakiejś .
Nie bądź obojętny- przyłącz się do akcji i przygarnij sówkę!

Z resztą,co ja wam będę gadać(pisać)- sami zobaczcie co się u mnie dzieje:


        W piątek było już tak:


a jeszcze we czwartek grzecznie w trójeczkę siedziały:




No i jak wspomniałam -nie wystarcza im już komoda...


...zajmują każdy możliwy kąt:



                                               


Nawet mają  tzw.sweet focię na fejsie-może tam ktoś się dołączy do akcji:




O nie! Widzę,że znowu coś się wykluwa..



Tego się obawiałam-zanim skończyłam pisać ten post,dwie kolejne sowy wyszły na świat!





Tej polarkowej nawet coś z uszu wystaje:






Obecna sytuacja wygląda już tak:


Sami widzicie-nie mogę w żaden sposób przerwać tego rozmnażania 
i już nie radzę sobie z tym towarzystwem ;/

Ratujcie i przygarnijcie sówkę!

Więcej info na Karmelowej komodzie oraz drogą mejlową!
Proszę o rozpowszechnienie informacji o akcji!

:)


P.s. Różaną sówkę zapisałam do zabawy tematycznej organizowanej na blogu 
Wytwórnia MałejGosi - a niech jakaś korzyść będzie chociaż z jednej ptaszyny ;p





Zapraszam i was do różanego wyzwania:

 http://malgosia-mojerekodzielo.blogspot.com/2015/05/zabawa-tematyczna-czyli-rok-inspiracji.html


       Do następnego!


23 komentarze:

  1. Rozdziel je jak najprędzej, bo się rozmnażają na potęgę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź je najpierw wszystkie wyłap!
      ;p

      Usuń
  2. Faktycznie ,,zasowiło,, się u Ciebie na maxa :)) Śliczne tworki :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz po prostu sowią rozmnażarkę :) Dziwne jedyne to, że każda inna...

    przesyłka już do Ciebie leci, papa

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem masz bardzo sprytne rączki :) A sowy są przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana chyba pomagasz im w tym rozmnażaniu :)))
    Piękne i takie śmieszne!
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha ,ha może do sklepu zoologicznego ?, a tak na poważnie , to szyjesz i szyjesz , już to jakiś nałóg ale fajny nałóg, wesoły , trzymam kciuki za rodzinę sowia i ich adopcję. A u mnie stwory - potwory powstają, hi hi hi, miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wielka sówkowa rodzina ! Miłego dnia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się ich naroiło ! Piękne duże stadko, aż szkoda rozdzielać :D :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha. Ja właśnie swoje ptaki wypuściłam do ogródka ;)
    Cudne sowiaste, oby szybko znalazły nowe domy. I jestem pod wrażeniem twoich sił produkcyjnych. Oby tak dalej :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne sóweczki:) Każda jest wyjątkowa:)
    wspaniałego tygodnia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomnożyły Ci się sowiątka, pomnożyły - weź Ty je pilnuj, coby tak nie rozrabiały :D;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hihi ale akcja! to w nocy tylko huhuhu u Ciebie słychać :D
    różana najpiękniejsza :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super akcje bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super akcje bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezły urodzaj,a czarno-żółta polarkowa skradła me serce:)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale rodzinka się zebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne sowy:) Każda inna i każda śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sówki są cudne! Trochę się przy nich musiałaś napracować, super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Karmelko! Czy różana sówka jest jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,różana jest, nie ma tylko pasiastej ;p

      Usuń
  20. To ja poproszę:-) a maila w tej sprawie przesle jutro rano:-)

    OdpowiedzUsuń