środa, 14 czerwca 2017

Dolls

Nadszedł kolejny etap w moim (ż)szyciu :)
Choć lalki  miałam w planach już daaawno,to dopiero teraz udało mi się ten plan zrealizować- chyba ostatnio praktycznie każdy post zaczynam podobnym zdaniem ;p
Bo musicie wiedzieć,że planów w mojej głowie jest całe mnóstwo-na szycie i dzierganie tylko ten czas....A szycie i szydełkowanie maskotek jest baardzo czasochłonne!
No dobra, to bez zbędnego gadania przejdźmy do lal.
Na początek powstały dwie- Goldi i Stardust ;p ,czyli lale w kolorach złota i gwiezdnego pyłu :))
Wspomnę jeszcze,że będzie to seria limitowana-ponieważ z danej kolorystyki i wzoru materiału dostępne będą tylko po 2 sztuki ! Także ten tego, jakby co to radzę się pospieszyć ;p








Goldi i Stardust zostały już tylko po1 sztuce!

Już za chwilę,za momencik powstaną kolejne lale w innych kreacjach-
materiały już czekają.

 


Ponadto powstała pierwsza królisia b&w z serii Rabitt in Wonderland 
i sarenka Lenka-tym razem w różowej kiecce: 




Dziękuję za uwagę 
i
do następnego!

:)

 


28 komentarzy:

  1. Lalki są genialne :) Ale króliczka dla mnie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są! :)) Lata 20-te, lata 30-te tra la la...:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czad. Wszystkie są tak urocze i słodkie. Az miło się ogląda takie zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, są przepiękne :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne są te lalunie ! :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pięknie wyszły, i lale, i królisie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lalki mają piękne kreacje. Jestem ciekawa kolejnych :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem pokażę,bo już są kolejne :))
      Buzka!

      Usuń
  8. Ty wiesz ,co ja napiszę prawda ??? Piękne szyjątka , wszystkie bez wyjątku :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję ci kochana :) Aż się rumienię :)
      Ściskam!

      Usuń
  9. Kurczę, niesamowite!! Level up! Te lalki to już takie kolekcjonerskie cacka!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuudowne szyjatka :)))) Piekne ,dopracowane Suuper :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  11. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอลเมื่อคืน

    OdpowiedzUsuń