niedziela, 4 czerwca 2017

Spokój...

"Jaki tu spokój,lalalala
nic się nie dzieje,lalalala..."

Tak można podsumować moją blogową aktywność ostatnich miesięcy ;p
No ale w zasadzie dekoratorsko/wnętrzarsko nic się nie dzieje a nie będę was zasypywać co tydzień zdjęciami bukietów- bo ostatnio tylko to  się u mnie zmienia :D
I poszewki ,co najwyżej ;p
Od zimy jestem wielką fanką różu w wydaniu delikatnym ale przyszedł czas na małe urozmaicenie kanapowego looku.
Bo na wiosnę aż chce się kolorów! 
Czy tylko ja tak mam? ;p



Zrobiłam sobie nową girlandę papierową na ścianę
bo jak już wspominałam bardzo lubuję się w tego typu dekoracjach no i można je sobie samemu wykonać!








A dla przypomnienia-poduchy z guzikiem możecie śmiało zamawiać ;p
Dostępne różne kolory! 

 ...

Just relax...
 


Jaśmin, piwonie...ależ pachnie!







A w Karmelowej ofercie pojawiły się nowe materiały na poszewki! 
Diamenty -pudrowy brudny róż/wrzos i lodowa mięta:
klikTU

 



Niebawem szykuje się kilka nowości dekoratorskich  a więc...

do następnego!

:)
 

10 komentarzy:

  1. Kolorystycznie bardzo podoba mi się Twoje wnętrze. Świetna drabinka. Idealnie pasuje do całości.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak-ja też uważam,że drabina wpasowała się idealnie :))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Piękne pastele królują w Twoim salonie ! Podoba mi się też bukiet kwiatów, łubin od zawsze kojarzy mi się z początkiem lata :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się kojarzy z sypaniem kwiatków na Boże Ciało- jak byłam mala to zawsze zbierało się łubin właśnie i piwonie :))

      Usuń
  3. Ooo...i psinka Inka załapała się nawet na zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wnętrze i zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejsce wypoczynku wygląda niezwykle komfortowo :)
    Jeszcze te miękkie poduszki zapraszają do relaksu.
    Jest harmonijnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอลเมื่อคืน

    OdpowiedzUsuń