wtorek, 4 lipca 2017

Green czyli zielono mi !

Pozmieniało się troszeczkę.
Zazieleniło się znacznie.
Moje roślinki nadal żyją i mają się dobrze ;))
Cieszy mnie to ogromnie ponieważ raczej nie mam ręki do roślin(w zeszłym roku uśmierciłam moją piękną mulenbekię  ).
A tu nowe odnóżki pilei  się pojawiły!!!
Trzymajcie więc kciuki za moją domową uprawę zielonych ;p

 



Pojawiło się kilka nowinek zielonych:






Prześliczny łapacz z makramą od Ani z A.D.Home.Wnętrza  dumnie wisi na salonach i wciąż nie mogę się na niego napatrzeć :) 
















Do następnego kochani!

23 komentarze:

  1. Piękne zielone roślinki :) Też miałam kiedyś dużo kwiatuszków , ale ich pielęgnacja jest czasem bardzo czasochłonna więc pewnego pięknego dnia pozbyłam się wszystkich , zostawiłam tylko bluszcze i tyle :) łapacz od Ani przepiękny , idealnie pasuje do Twego domku , Ania ma rękę do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania robi prześliczne makramy a o serwetkach szydełkowych nie wspomnę :)
      Buziaczki!

      Usuń
  2. Świetny łapacz, a zielonym o góry! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Roślinki, zwłaszcza żywe wprowadzają w domu cudowny nastrój.
    Uściski kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda-od razu robi się jakoś przytulniej :)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  4. Pilea jest piękna. Też mam w domu, tak pięknie rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jest możliwość odkupienia od Pani jednej pilei? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mamusiek" nie oddam :))
      Młode odnóżki są jeszcze za małe żeby je oderwać,trzeba poczekać :)

      Usuń
  6. kwiatki ktore masz sa cięzkie do ukatrupienia lepiej przesuszyc niz zalac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :0 Bardzo mnie to cieszy! :))

      Usuń
  7. Uwielbiam zielone roślinki. Twoje są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny zbiór. Mój też już się powiększa. Teraz w Biedrze pojawiają się kaktusy i sukkulenty i ciężko się powstrzymać, trzeba kupić :) Zaintrygowała mnie ta patyczakowata roślinka, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patyczaka mam od mamy. Jej jest już spory!
      Jedną roślinkę mam właśnie z biedry :))

      Usuń
  9. Zieleń w domu wprowadza taaakie życie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niech mi się mnożą-zwłaszcza "pieniążki" ;p

      Usuń
  10. Faktycznie się zazieleniło :) Ja nie lubię roślin pokojowych, a one nie lubią mnie. Wiecznie zapominam o podlewaniu, a że w mieszkaniu deszcze nie pada, biednych nawet deszcz nie ratuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze się boję,że przeleję ;p

      Usuń
  11. Piękne roślinki ;) A nazwy roślin doniczkowych zawsze mnie rozbrajają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Łapacz jest mega cudny. A Twoja roślinność robi wrażenie. Piękna zieleń :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń