środa, 3 grudnia 2014

Czerwień wkracza!

Witajcie kochani!
Na początku chciałabym bardzo podziękować dziewczynom,które nominowały mnie do Libstera i Creative Tour i zarazem przeprosić je,bo po prostu nie dam rady pociągnąć tych zabaw-przynajmniej w najbliższym czasie ;( Cytując  klasyka-zarobiona jestem ;p  Ostatnio nie wyrabiam się na zakrętach bo jakiś przedświąteczny poszewkowy zawrót głowy się zrobił! 
Jest mi niezmiernie miło,że ktoś chce mnie wyróżnić ale powiem szczerze,że ostatnio nazbierało mi się tych nominacji kilka a ja zwyczajnie nie dam rady teraz tego ogarnąć.Przepraszam was kochane moje najmocniej jak tylko mogę!!! Mam nadzieję,że nie obrazicie się na mnie :/

                                                      ***
Skoro już tu jestem-na chwilkę- to pokażę co nowego u mnie słychać ;)           Ostatnimi czasy nadal trwa u mnie zastój w kwestii dekorowania M.
Ale mamy już grudzień,święta się zbliżają,zima też,stwierdziłam,że czas najwyższy wprowadzić czerwień do wnętrza. Ten kolor ,jak dla mnie, zarezerwowany jest dla świąt (choć w stylu marynistycznym też przecież się przewija).
I tak na pierwszy rzut poszła kuchenna półka -moja ukochana :))
Niebieskości ustąpiły(chociaż tak nie do końca) zimowej czerwieni.
Czerwone kubeczki IL wygrane u Agi ze Sweet Village w końcu doczekały się debiutu :) Do tego kubeczki Krasilnikof,oczywiście w gwiazdki,zawieszki z pepco,druciaki od Małgosi z Home focuss i już zrobił się nieco świąteczny klimat :)

                                                    






Tradycyjnie słoiczek z orzechami dostał wstążeczkę w czerwone serduszka choć bardziej pasowałyby gwiazdki :) Muszę się kiedyś rozejrzeć za taką tasiemką.


No i hiacynty-moje ukochane !


Przyznam się,że i ja uległam urokowi rogaczy z biedry ;p
 Fajne jest to,że poszewka jest dwustronna!





                                                  





Nie byłabym sobą gdybym nie zamieściła w poście swoich ostatnich szyjątek ;p

                                                  











Jeśli macie ochotę to zapraszam serdecznie do zabawy:
Mikołajkowe candy -zapisy do 7.12  do godz.24!

Ściskam was wszystkie razem i każdą z osobna!
Do następnego!








69 komentarzy:

  1. skradłaś mi pomysł z głowy na tytuł posta:):):) właśnie myślałam o wkraczającej do mojego mieszkania czerwieni:) cudowne dodatki i no jak zwykle cudowne poszewki:) mój faworyt to paski i kropki czarne:) pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;p Możesz przecież mieć taki sam tytuł :))
      Ściskam mocno!

      Usuń
  2. U mnie też powolutku pojawia się odświętna czerwień. W tym okresie to dla mnie nadal kolor dominujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,zdecydowanie czerwień to Święta :))
      Buziaczki!

      Usuń
  3. U mnie czerwień zagościła w adwentowej kompozycji, którą pokazałam w dzisiejszym wpisie na blogu :) Twoje czerwone dodatki są bardzo urocze i już w klimacie świat. Świetne są Twoje nowe szyjątka :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ,u mnie dekoracji adwentowych brak ;p
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Piękne czerwone dekoracje u Ciebie się pojawiły :) Ślicznie jest! :)
    Jestem pod wrażenie Twojego talentu szyjątkowego! :) Wszystko piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne czerwone dekoracje u Ciebie ! Poduchy Twoje jak zawsze wymiatają :-))))) Kubków zazdroszczę ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci !!!
      Kubeczki czekały cierpliwie na nadejście grudnia ;p
      Buźka!

      Usuń
  6. U mnie w ubieglym roku krolowala biel i czerwien na Swieta. W tym roku chcialabym pojsc w nieco naturalne barwy ale zobaczymy co mi z tego wyjdzie ;)
    Przepiekne sa te wszystkie poszewki Kochana. Pracus z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu,ja co roku powtarzam sobie,ze tym razem zero czerwieni ale i tak pojawiają się dodatki w tym kolorze ;p
      Buziaczki!

      Usuń
  7. Z Biedry? Boziu jak to się stało, że ja ich nie widziałam... Ciekawe czy są jeszcze w ofercie... Śliczne
    A Twoje szyjątka jak zawsze mają swój klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no z biedry :) Leć kochana czym prędzej bo są różne fajne wzory i kolory!!!
      Buźka!

      Usuń
  8. Ja jestem daleko w tyle, tyle czerwonych cudowności, a u mnie na razie nic... Ale nadrobię! ;-) Też udało mi się upolować jelenia, bardzo fajna jakość. A zawieszki to muszę kiedyś od Ciebie odgapić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem na twoje czerwoności :))
      Faktycznie,poszewki są dobrej jakości no i mają ładne wzorki,można coś wybrać dla siebie. A i cena zachęcająca ;p
      Buźki!

      Usuń
  9. Witaj, proszę napisz mi ile by kosztowały poszewki , biała w czarne giazdki, w tym domu ... na białej poszewce, i ile by kosztowały 2 bierzniczki w wymiarach 110/30 biały w czarne gwiazdki i ile by kosztowały 4 podkładki 30/40 też biały w czarne gwiazdki i czy posiadasz materiał czarny w biale gwiazdki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolu,nie mogę znaleźć u ciebie maila.Proszę napisz do mnie ,ok :) -carmelowaa@gmail.com
      Ściskam!

      Usuń
  10. Bardzo lubię, wręcz uwielbiam strojenie domu na nadchodzące Święta :)
    Śliczne kubki, wzdycham do tych z gwiazdkami już jakiś czas... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do nich wzdychałam dłuuugi czas aż w końcu sobie sprawiłam ;p
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Czerwieni u mnie nie będzie, chciałam napisac ale nie, córcia w tym roku dekoruje swoją choinkę w pokoju na kolorowo , więc czerwień też bedzie, no i jakaś słodka laseczka Mikołaja tez pokaże się gdzieniegdzie, hi hi hi.
    Kubeczków zazdroszczę a poduchę tez kupiłam ! , buźka. Ach i te Twoje poduszki coraz piękniejsze !!!!!!! Brawo !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz,choć mały ale jednak jakiś czerwony akcent być musi ;p
      Pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  12. Szyjątka super...napiszę Ci to co wiesz pewnie sama, że czerwień ma to do siebie, że nieodmiennie kojarzy mi się ze świętami...pięknie u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,ja też mam takie pierwsze skojarzenia z tym kolorem :))
      Buziaczki!

      Usuń
  13. Fantastyczne poduszki! Świetnie wpisują się w klimat Świąt :) pozdrawiamy i zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne pstryki :-)
    poduchy zachwycają!


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. No to kochana trzeba pomalutku wychodzić z tego lasu ;p
      Ściskam!

      Usuń
  16. Pięknie prezentują się te czerwone akcenty, szczególnie w otoczeniu bieli...twoje prace - no cóż, coraz piękniejsze, coraz ciekawsze, po prostu zachwycają:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To połączenie kolorystyczne zdecydowanie przywołuje na myśl klimat świąteczny :)
      Dziękuję Agatko! Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Rogacze to jednak jest hicior!U mnie też!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie-i to już od kilku sezonów :))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Cudnie :) Ta odrobina czerwieni, która się przeplata wprowadza atmosferę świąt :). Kubeczki śliczne, mają swój urok!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,już pomału zaczyna się czuć tą atmosferę przedświąteczną :))
      Ściskam!

      Usuń
  19. czerwień w święta jest naprawdę magiczna, kochana tasiemki w gwiazdki, krateczkę i paseczki w kolorze czerwonym znajdziesz w redecor.pl , tę w gwiazdki od Ib Laursena sprzedajemy teraz na metry, zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,na pewno looknę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Pięknie :) świątecznie :) podusie są śliczne , a już ta z misiami jest taka słodka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze z kropeczkami to już całkiem -sama słodycz :)
      Ściskam!

      Usuń
  21. Ładne masz kubeczki.:) I rzeczywiście, rogacze fajne...ciekawe czy jakiś został na biedronkowej półce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne,fajne a że rogacze co roku powracają w sezonie jesienno zimowym to warto mieć w swojej kolekcji poszewkowej chociaż jednego ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. U mnie też będzie czerwono, po prostu musi być ten kolor w akcentach świątecznych :)) Super Twoja półeczka się prezentuje :) I tyle pięknych szyjątek!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony to taki świąteczny kolorek,prawda :)
      Dziękuje,pozdrawiam!

      Usuń
  23. U mnie czerwień też już wkroczyła!
    Co prawdę nie tak intensywnie jak w tamtym roku ( było bardzo intensywnie...hihi!), ale bez tego koloru nie wyobrażam sobie świąt... Musi być chociaż troszeczkę...
    Jak będę kiedyś w PL, to muszę koniecznie Biedronkę odwiedzić. Nigdy nie byłam w tym sklepie. Zakupy zrobiłaś udane! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w zeszłym roku miało nie być czerwonego a i tak się pojawił ;p
      Biedra czasem wrzuca fajne rzeczy do domu i za niskie pieniądze także warto zajrzeć :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. ślicznie na tej półeczce:) a wiesz, że ja nie mam chyba nic czerwonego, świątecznego?! i nie wiem, czy coś się pojawi ;)

    a Twoje szyjątka? jestem zachwycona, po prostu zachwycona!!!

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?! Kurcze a to taki powszechny i popularny kolor świąteczny :))
      Dzięki serdeczne! Buźka!

      Usuń
  25. Śliczne czerwone dodatki, ja zacznę od tego weekendu - tradycyjnie od mikołajków wkraczam w fazę świątecznych dekoracji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku i tak jakoś ociągam się z wprowadzaniem dodatków zimowo świątecznych ;p Ale już chyba czas najwyższy coś pozmieniać :)
      Ściskam!

      Usuń
  26. Karmelku ;* Ty to naprawdę szalejesz :D! takie cuda wychodzą spod Twoich rąk fiu fiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poducha z renem fajna i lubana..:) także u mnie...A Święta bez odrobiny czerwieni to nie święta...:) A tworzysz...piknie!!!
    Pozdrawiam słodko Karmelku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana!
      Chociaż malutki akcencik czerwony być musi i już :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Czerwień na święta koniecznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę, u ciebie już klimacik świąteczny... pięknie!
    Kubeczki i IL świetne i te gwiazdeczkowe cudne!!! Druciaki rewelacyjne!!!
    Jesteś po prostu królową poduszek, bo masz wszystkie prześliczne!!!
    ściskam i pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko kochana,dziękuję ci bardzo za tak miłe słowa!!!
      Ściskam!

      Usuń
  30. Ja jeszcze nic czerwonego nie wyciągnęłam, ale bez tego koloru nie wyobrażam sobie świąt :-)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie Kochana , tak świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. czerwień od razu robi świąteczny nastrój!-fakt!.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam w klubie zarobionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolciu,wiesz ,ze wczoraj dotarła paczka od ciebie a ja nawet nie miałam czasu żeby otworzyć ;p
      No ale dziś nadrobiłam -kochana,naklejki wyszły REWELACYJNIE!!! Już ponaklejałam gdzieniegdzie ;p
      Ściskam mocno!

      Usuń
  34. Wiem o czym piszesz dla mnie grudzień też jest zwariowany :) Szczęściara z Ciebie Klaudyno wygrywasz takie piękne przedmioty, zdradź swój przepis na te wygrane :)Wszystkie zaprezentowane dekoracje wyglądają świetnie, a poszewka z napisem: w tym domu... ujmująca za serce.

    OdpowiedzUsuń
  35. Czerwone dodatki wyglądają świetnie! A druciaki - mistrzostwo! Nie sądziłam, że mogą mieć tak różne zastosowania! Więcej wolnego czasu życzę ;) Pozdrowienia M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się okazuje takie koszyczki druciane można wykorzystać na wiele sposobów ;p
      Dziękuję,pozdrawiam!

      Usuń
  36. Czerwień pięknie u Ciebie wygląda i nie tylko świąteczni,ale tak zimowo i przytulnie.
    szyjątka wspaniałe:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor czerwony kojarzę właśnie ze świętami. Pewnie jak większość ludzi. Poduchy piękne. Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń