poniedziałek, 15 grudnia 2014

Ostatnie fotki przedświąteczne :(

Jestem w rozpaczy! No może prawie ;/  Mój aparat zaczął szwankować. Na zdjęciach pojawia się jakaś dziwna i niepożądana krecha . Nie pozostaje mi nic innego jak oddać sprzęt do reklamacji a to wiąże się z tym,że nie będzie fotek :(  A tu okres zimowych i świątecznych aranżacji i inspiracji.Tragedia! Wykorzystuję zatem ostatni dzień i pstrykam co się da,czyli to,co posiadam ze świąteczno zimowych dekoracji. Ostatnio nawet coś się ruszyło w tej kwestii- zmienia,wymienia bądź usuwa. Przede wszystkim schowałam wianek z hortensji,który już nijak się miał do reszty dekoracji ;p Pozmieniałam sobie postery na bardziej zimowe.Retro klamerki ze słoja powędrowały do pudełka z rzeczami różnej maści a w ich miejscu pojawiły się zeszłoroczne srebrne i białe bombki DIY.
Niektóre zdjęcia robione były wieczorową porą więc są jakie są ;p
  

                                                








Ostatnio mam słabość do takich retro zdjęć .
Pomyślałam sobie,że wykorzystam je od czasu do czasu jako postery.
Od siebie dodałam napis God Jul :)


















I znowu dechy. No nie mogę się oprzeć i cały czas bym pstrykała na nich ;p



Ciekawe ile będę czekać na powrót aparatu.Pewnie nastąpi to dopiero w nowym roku :( Ech,złośliwość rzeczy martwych...

Ale kolejny post będzie jeszcze z moimi fotkami bo było szycie pewnego Jegomościa.Ale się uśmiejecie ;p

Do następnego kochane!



                                             

43 komentarze:

  1. przepięknie jak zawsze Karmelku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, jak zwykle...
    przykro mi z powodu aparatu, bez aparatu to jak bez ręki :/ oby Ci szybko naprawili!

    OdpowiedzUsuń
  3. To, co rzuca mi sie w oczy, to piekne, stylowe deko, żadna kerseczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie świątecznie już u Ciebie. Ja na razie zbieram dekoracje i myślę w jakiej kolorystyce najlepiej wyglądałaby nasza pierwsza choinka w nowym mieszkaniu?
    O widzę,że krasnal do Ciebie zawitał:)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się kreską :-) nam nie przeszkadza ! Piękne aranżacje świąteczne w Twoim domku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne aranżacje świąteczne. Krasnal super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, zdjecia wcale nie są złe, a apart wróci szybciutko...
    Cudnie u ciebie... Zaszalałaś dekoracyjnie, ale gustownie i z klasą:)
    czekam na kolejny post i śle poniedziałkowe uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie Twoje zdjęcia są super. Nie martw się, będziemy czekały na nowe. A te świąteczne dekoracje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne dekoracje, sama bardzo lubię takie zimowe obrazeczki :)
    widzę Karmelko, że podobnie jak ja czekasz na śnieg :P
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z krechą czy nie, niech będą jakiekolwiek!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdjęcia i aranżacja świąteczna... cudownie... i rozumiem Ciebie bardzo bardzo... ja bez aparatu to jak bez ręki... życzę aby szybko wrócił do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Mi to nawet ta krecha nie przeszkadza ;) Szczególnie podoba mi się napis "let it snow", piękna ramka. Skąd jest? Duża buzia i głowa do góry. Aparat prędzej czy później wróci do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie krecha jest widoczna, ciekawa jestem jaka jest przyczyna?;>
    Jednak pomimo jak to ujęłaś niechcianej krechy zdjęcia i tak są wspaniałe, ponieważ dodatki jakie nam pokazujesz są prześliczne!;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia i tak cudne, mimo wady. Obawiam się, że to matryca, lepiej szukaj nowego aparatu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię takie retro klimaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie :) a mi się te dechy też bardzo podobają :) dobre tło do wszystkiego :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie jakaś kreska jest na zdjęciach.Poprawia i bedzie ok,a zdjęcia magiczne:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Współczuję awarii aparatu. Ostatecznie możesz do wykonania zdjęć użyć telefonu, jak będzie pilna potrzeba :))
    A fotografie bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne bombaski w słoju :-)
    pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale u Ciebie zrobiło się już pięknie i świątecznie, muszę przyspieszyć swoje świąteczne przygotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O święta witajcie :) - pięknie! Bardzo zauroczył mnie jeleń z gałęziowym porożem - cudny :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne ozdoby. Ja ciągle nie mam czasu na zajęcie się choćby moim pokojem, pewnie tuż przed wigilią będę wprowadzała świąteczny nastrój,

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też miałam problem z aparatem...i robiłam zdjęcia telefonem, a teraz mam nowy a aparat..:) Super poster z renem i też bardzo lubię tą piosenkę..:) Najpiękniejsze w całym roczku idą święta,.....Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko piękne - ozdoby, zdjęcia, wnętrza... Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne ozdoby świąteczne :) Naturalne i stonowane, takie najbardziej mi się podobają. Bardzo podobają mi się czarno-białe zdjęcia w połączeniu z naturalnymi ozdobami. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a tak pięknie u Ciebie chociaż telefonem popstrykaj foty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie! Martuchnaj ma rację! Telefonem pstrykaj!
    Pięknie u Ciebie...
    Trzymaj się cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  28. Kreską sie nie przejmuj, ważne że zdjecia robi i to jakie!!! Cudne

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne aranżacje. Jeleń mnie szczególnie ujął :-))))) A ta ostania płyta Natalii też bardzo mi się podoba... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny ten obrazeczek! Muszę poszukać czegoś świątecznego! Natchnęłaś mnie! :) Nie martw się, mi za to komputer szwankuje. Mąż zawiózł do naprawy. Ciekawe ile to potrwa. Dobrze, że w pracy mam jeszcze ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pieknie i klimatycznie Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia retro prezentują się cudnie! Skrzat rewelacja. Szklane słoiki bardzo fajnie wyglądają! Dużo pomysłów! Podoba mi się -i to bardzo! A aparat trzeba oddać do serwisu.Sprawdź jak działa Twój aparat w telefonie. Niektóre robią naprawdę dobre zdjęcia (jakość porównywalna do aparatu). Może jako zastępczy się nada :) Trzymam kciuki za szybką naprawę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ważne, ważne żebyś Ty tutaj była :) A na fotki czekam gdy już będzie wszystko cacy z aparatem.
    Piękne te Twoje świąteczne ozdoby i aranżacje, czerwony króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudownie jest u Ciebie :) Uwielbiam taki klimat świąteczny !!
    Pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  35. Super fotki, mimo, że aparat szwankuje :))) Przepiękne retro zdjęcia, ja również takie uwielbiam:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne świąteczne inspiracje. Plakat retro klimatyczny. A te dechy to tapeta? okleina? Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękno tkwi w prostocie. Bardzo mi się podobaja gałązkowo szyszkowe dekoracje i biel

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest tak czysto,delikatnie....naturalnie skandynawsko. Jest idealnie. Ah wzruszylam sie ;) Najlepszych swiat.

    OdpowiedzUsuń