poniedziałek, 8 grudnia 2014

Ho,Ho,Ho!- Mikołajkowe rozdanie !

Na początku chciałam wam serdecznie podziękować za tak liczne przybycie na moje Mikołajkowe rozdanie,a przy okazji powitać nowe osóbki w gronie karmelowych podczytywaczy!!! Liczba chętnych przeszła moje najśmielsze oczekiwania! Zgłosiło się was aż 114 osób!!!! SZOK!!! No i miłe zaskoczenie :) Głosów było tak dużo więc postanowiłam nie spisywać karteczek tylko skorzystać z automatycznej Sierotki ;p

                                                      


I uwaga! Nagroda główna wędruje do:

                                                            

osoby z nr 43,a jest nią-
               ELA           

      ellan-p@wp.pl


Było was tak dużo,że postanowiłam wylosować jeszcze nagrodę pocieszenia :) Chociaż z chęcią podarowałabym wam wszystkim taką ;p

Nagroda pocieszenia wędruje do nr 89-

            http://arte-by-ania.blogspot.com/     

              
 Moje gratulacje!!! 

Jeszcze raz dziękuję wam wszystkim za zabawę!!!!
Buziaczki dla was!
             ♥              

41 komentarzy:

  1. Dzieki kochana za zabawę :D a dziewczynom gratuluje - szczęściary ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęściarom :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję szczęścia Losowankom :-)
    przesyłam serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za super zabawę i gratuluję szczęśliwcom:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. szkooooodaaaaaa ;) ale gratuluje szczęsciarom i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom i dzięki za emocje! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, może innym razem się uda, gratulacje dla dziewczyn :)
    A jeśli chodzi o moje candy to Karmelko możemy zrobić tak, że gdyby mój synek Cię wylosował to zamiast koszyczka dostałabyś niespodziankę a koszyk byłby dodatkową nagrodą dla kolejnej osoby, więc zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom, może kiedyś szczęście i do mnie się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kolejny konkurs wygram ja;)?
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę :) i gratuluję dziewczynom!
    Pozdrawiam ;)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, dzieki za zabawe kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda... ale gratuluję wygranym :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również dziękuję za zabawę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i podziekowania za zabawe :)
    Przyjemnego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za zabawę Karmelku! i gratuluję zwycięzcom :)
    ....może innym razem mi się poszczęści :P
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję. . . ale mi miło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje gratulacje i dziękuję za zabawę!
    ściskam mocno kochana

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulację dla wygranych i dzięki za zabawę :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i dziękuję za zabawę.No niestety nie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję!!! do następnego razu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje ! Dziękuję za zabawę i pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje. Może następnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za zabawę i gratulacje dla dziewczyn:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla wygranej i dziękuję za zabawę:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Szczęściarom :D
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za zabawę i grtuluję dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej to ja! Dziękuję :) Bardzo się cieszę:) Ela

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla Szczęściar!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje :))) i dzięki pięknie za zabawę :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń