środa, 1 kwietnia 2015

Dosłownie przed godzinką ,podczas spacerku z psinką (nawet mi się zrymowało), uzbierałam sobie kilka wierzbowych gałązek.Nawet nie musiałam obgołacać drzewka-ostatnio wieje tak silny wiatr,że gałęzie leżały porozrzucane dookoła drzewa. Szkoda żeby się zmarnowały ;p Może powstanie z nich wianuszek.
W sumie to zainspirowałam się wczorajszym postem Ingi z Domu przy Kwiatowej,gdzie zobaczyłam przepiękny wierzbowy wianek.Zajrzyjcie koniecznie :)

  Na szybko -kilka świeżutkich kadrów : 
                                                    

Gałązki są tak urokliwe,że nawet jedynie rozłożone na stole 
wyglądają efektownie :)






Dawno już dodawałam inspiracje,a że święta tuż,tuż to zapraszam na kilka fotek.

                               Inspiracje na świąteczne dekoracje:



                                                     














Zapraszam was również do obejrzenia darmowego magazynu z ciekawymi pomysłami na Wielkanoc.Projekt autorstwa Karoliny z bloga Żyj Kochaj Twórz.
Chociaż pewnie już widziałyście dawno :)


                                                    
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEikg6sHvLS0b8l9QiyV3P5qXpnMSUUwoFNKKWXoaDg3_8sCH9AwImx9zFB5nBu74FGkHwN4eixSQ0sG9-R4WP3q5c_G2Xm6bprbMlI6puzBqAoXeubblXiwV5Vz8Jxb-Po6gBTSgRObvdN7/s1600/unnamed.jpg


Do następnego!

35 komentarzy:

  1. Fajne inspirację, bardzo w moim klimacie. Gałązki wierzbowe rzeczywiście mają spory potencjał.
    Miłego dnia ;)
    Anio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,można z nimi wymodzić jakieś fajne dekoracje :) Muszę coś zmajstrować z tych moich wierzbowych zdobyczy ;p
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. kocham deski uwielbiam je za klimat !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dechy są w dechę i fajnie prezentują się na zdjęciach np.jako tło,prawda?!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śliczne dekoracje. Szkoda, że pogoda nie idzie w parze z tymi kolorami, kwiatami i zielenią budzącą się do życia. Pogoda się uwstecznia... zaraz zimą zawieje. U mnie na razie bez śniegu, ale wszystko możliwe. Oby słońce nastało! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ,że u mnie ponad godzinkę temu nieźle sypało śniegiem! Masakra jakaś ;/
      Miłego dnia :)

      Usuń
  4. Piękne inspiracje, lubię takie naturalne i proste ozdoby. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co naturalne okazuje się najlepsze bo piękno tkwi w prostocie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Gdzie ta wiosna? Pogoda jest paskudna. Piękne inspiracje, w tym roku widzę tendencje eko i pastele, cudownie :-)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje, wianek Ingi również mnie zauroczył niestety nie mam w pobliżu wierzby, chociaż również wieje tak, że strach z domu wychodzić, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe inspiracje. U mnie raczej klasycznie z dekoracjami : kwiaty, jakis zajaczek i palma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne inspiracje! Chociaż mi pozostaje umieścić jajko w filiżance, bo do innych potrzeba materiałów, a o to trudno, gdy nie ma jak wyjść z domu ;)
    Pozdrawiam z domowej wylęgarni wirusów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemne aranżacje. :) W tym roku rzeżuchę posiałam w połówkach skorupek jajek. Na święta włożę je pomiędzy listki szafirków i innych wiosennych kwiatów posadzonych w doniczkach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas na Śląsku też wichury .. wieje tak od dwóch dni ,mam wrażenie że dach odfrunie ... Jestem ciekawa Twojego wianka ? Buziaki :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielone gałązki wyglądają same w sobie tak pięknie, że nie potrzeba im za wiele dekoracji :)
    Ale inspiracje piękne, podobają mi się te dwa ostatnie wianki :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wiosenne gałązki.Bardzo fajne inspiracje,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wieniec z puchem! Twoje przygotowania fajnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie widziałam i chętnie zaraz zajrzę :) Gałązki piękne, chciałabym takie ale niestety nie widziałam w okolicy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne bratki:) W ogóle bardzo ładne te kadry kochana:)
    inspiracje czarujące...
    ściskam przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! :)
    Luknij do mnie :) coś pokazuje :))

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba wszytskie przedstawione przez Ciebie inspiracje mi się podobają:) stawiam w tym roku na naturalne jaja:) a jutro jadę po bratki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne są te wszystkie inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiatr hula za oknem, strach wyjść gdziekolwiek.... Wierzbowe gałązki już same w sobie są dekoracyjne. Jestem bardzo ciekawa wianuszka:) Pozdrawiam!
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne inspiracje. Juz czekam na Twój wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jajko w filiżance jest chyba najlepszym dowodem na to, że prostota jest najbardziej elegancka. Bardzo przypadł mi ten stroik do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne inspiracje. wszystkie bez wyjątku. A Twoje gałązki prezentują się ślicznie i można je wykorzystać na wiele sposobów...
    Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne inspiracje i udowadniają, że czasami z drobiazgów można wyczarować prawdziwe cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Inspiracja z szafirkami bardzo urokliwa.... Szkoda, że w ogrodzie jeszcze nie mam aż tyle tych kwiatów, bo bym ogołociła krzaczki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczu nie mogę oderwać :) Piękne, proste i naturalne pomysły - takie lubię najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie!
    M :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana piękne inspiracje.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne inspiracje wybrałaś, szczególnie ta z szafirkami i piórkami jest boska - jak sukienka baletnicy! :))
    Wesołych Świąt!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Radosnych Świąt. Mam kochana prośbą o aktualizację na Twojej liście czytelniczej na blogu mojego adresu, który jest teraz następujący: http://www.lifestyleinspiracje.pl, z góry dziękuję i pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń