wtorek, 7 kwietnia 2015

Nowe wydanie starego+niespodzianki

To już kolejna odsłona z cyklu "Nowe szaty starej pufy"-ponieważ miałam dwie pufki,z czego pierwsza została odnowiona w zeszłym roku -Klik. Odnowiona to może za duże słowo,dostała po prostu nowe wdzianko z poszewek ikejowskich ;p Teraz przyszedł czas na kolejną pufę.Ta nieco dłużej czekała na swoją kolej ale to było spowodowane brakiem odpowiedniego materiału-jakoś żaden mnie nie zachwycił lub po prostu nie znalazłam nic ciekawego w dobrej cenie. Ale gdy zobaczyłam Ten materiał z Tym wzorkiem (wiadomo,rodem z ikei)-wiedziałam,że moja druga pufa będzie wyglądała tak:



                                                                           



A tu dla przypomnienia pufa przed metamorfozą:




Poza wdziankiem dla pufy powstała też poszewka z czarną wypustką,
no bo marzyła mi się taka ikejowska(ale te akurat mają duży rozmiar).
Powstała więc moja wersja-prawie jak ikea-wymiar 40x40 ;p









Gdyby ktoś reflektował na taką poszewkę ,to piszcie na mejla(bo materiału jeszcze trochę mam) ;)
Tylko od razu mówię-materiał to nie bawełna a poliester-grubszy od zwykłej bawełny ale jak widać i na poszewkę dekoracyjną się nadaje ;p


No to teraz tytułowe niespodzianki!

Pierwsza to wygrana candy u Renatki z bloga Dogonić własne marzenia. Tuż przed świętami takie oto cukierasy przywędrowały do mnie:

koszyczek(cudny-prawda!) :

szaraczek,jajo i śliczne serwetki:


przepiękna kartka z życzeniami świątecznymi:


plus słodkości :))
Renatko,bardzo się cieszę z tej wygranej,DZIĘKUJĘ ♥


Kolejną niespodziewanką była przesyłka od Karoliny znanej jako szWaczka-urocze jajeczka b&w plus pyszności,które już dawno spałaszowałam ;p
Kochana-DZIĘKI WIELKIE ♥






Chciałam jeszcze podziękować Wam wszystkim za życzenia świąteczne!


Buziaczki i do następnego!



77 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wygranej ;-)
    Pufka to fajna rzecz, ostatnio też za mną "chodzi", czasem baaardzo by się przydała. Pięknie ją odnowiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne!
      Oj tak,pufka to fajny mebelek bo można w nim upchnąć różne szpargały :))

      Usuń
  2. Wygrane super. A nowe wcielenie pufy prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygrane:) pufa po metamorfozie prezentuje się świetnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetna pufa! I cukierasy cudowne <3 Sama poluję na taki koszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pufka wyszła super
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pufa teraz wygląda o niebo lepiej i idealnie pasuje do reszty pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak,teraz nie wygląda jak piąte koło u wozu ;p
      Dzięki,pozdrawiam!

      Usuń
  7. Pufa wyszła rewelacyjnie. A taki mebelek jest bardzo przydatny w domu. Mały i zawsze pod ręką :) Gratuluje niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo przydatny,szczególnie po to żeby poupychać w niej różne pierdółki ;p
      Dzięki Beatko,pozdrawiam!

      Usuń
  8. Witam...
    No to mnie zainspirowałaś...mam dwie pufy - stare jak świat - chętnie bym je wyrzuciła bo do niczego mi nie pasują.
    Może mała metamorfoza dobrze by im zrobiła. choć za bardzo nie wiem jak się za to zabrać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu,bardzo się cieszę,że mogłam cię nieco natchnąć :))
      Ja najpierw uszyłam pokrowiec na maszynie a potem mój mąż zszywaczem tapicerskim poprzypinał go do pufki :)
      Koniecznie spróbuj ze swoimi bo szkoda wyrzucać-można im nadać nowe życie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Piękne upominkowe wygrane :) w sam raz na zajączka :).
    Na puf napatrzeć się nie mogę, taki boski wyszedł! :)
    I poproszę podusię chmurkę w czarne chmurki i z żółtymi, pasiastymi nóżkami :)
    Może napiszę lepiej mail :)
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś!
      Jak będziesz miała chęć to pisz :))
      Ściskam!

      Usuń
  10. Podziwiam za umiejętności. Ślicznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow pufki śliczności :)
    pozdrawiam cieplutko buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pufa wyszła świetnie! Dopiero teraz zauważyłam poduszkę chmurkę z nóżkami, fajowa jest!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :)) No chmurka jest z nami już jakiś czas ;p
      Ściskam!

      Usuń
  13. Wyszło ekstra...dla mnie liczy się pomysł, a Tobie ich nie brakuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nic odkrywczego-ot zmiana pokrowca ;p
      Dzięki Olu!

      Usuń
  14. Podoba mi się bardzo!A poduszka mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. pufa wygląda cudnie nie ma jak metamorfozy;-)
    pozdrawiam poświatecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja lubię takie nadawanie przedmiotom zupełnie nowego wyglądu :))
      Dzięki,pozdrawiam!

      Usuń
  16. Pufa dostała nowe życie. Trzeba przyznać, że w nowym wydaniu jej lepiej. Przydatne takie pufki, a miło jak też cieszą oko. Do kompletu poducha, rewelacja. Gratuluję wygranych, Szczęściara! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pufa wygląda wspaniale i lepiej jej w nowym ubranku. Gratuluje wygranych, wszystko jest piękne ale koszyk powalił mnie na kolana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda-koszyczek jest cudny!!!!
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  18. No proszę jaka elegancka pufa, wystarczy zmienić wdzianko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Wystarczy maszyna i chęci ;p
      Ściskam!

      Usuń
  19. No pufa fenomenalna! Chyle czoła!

    OdpowiedzUsuń
  20. pufa wyszła świetnie! bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna przemiana pufy! Sama jestem fanką IKEA wiec bardzo mi sie podoba;-)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię rzeczy ikejowskie,choć niestety muszę zamawiać -jak już chcę coś kupić-na allegro ;/ Ten wzorek do złudzenia przypomina wzór z ikei,prawda!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Pufa świetna ! Gratuluję Ci wygranej, koszyczek bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba :))
      Dzięki,pozdrawiam!

      Usuń
  23. Pufa rewelacja!!! Zachwycam się Twoją robotą!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pufa wyszła naprawdę super:)
    A wygrane cudne, ten koszyczek-boski:)
    poswiąteczne uściski ślę kochana

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna pufa. Również przerabiałam starą pufkę, ale obszyłam ją dzierganym swetrem. Tutaj efekt :
    http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/2015/02/drugie-zycie-starej-pufy.html
    Fajna sprawa, bo jak się zniszczy lub znudzi można ją bez żalu wyrzucić, albo zmienić jej "ubranko" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam twoją sweterkową pufę-ŚWIETNA!!!! No i masz rację-starej pufy nie ma co wyrzucać,wystarczy odświeżyć jej wygląd :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  26. Metamorfoza super...materiał boski... Zdolne masz łapki:) gratuluje wygranych cukieraskow ...świetne..pozdrawiam cieplutko i wiosennej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę szkoda,że to nie bawełna ale mimo iż to poliester to tragedii nie ma ;p No i najważniejsze Ten wzorek!
      Dziękuję,pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Ubranko dla pufy bardzo wdzięczne :) Jak każdy Twój wytwór bardzo mi się podoba :)
    Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci serdecznie,bardzo się cieszę :))
      Buźka!

      Usuń
  28. Pięknie Ci ta pufa wyszła !!! Jestem pod wrażeniem, z poduszkami komponuje się fantastycznie. Gratuluję oczywiście niespodzianek i wygranych. Są świetne:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pufa super,zmiana ogromna.Gratuluje wygranych,i życze cudownego dnia:)):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie zmiany :)) A jeszcze jak się samemu to zrobi to już całkiem jest radocha :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  30. I pufa i poduchy wyglądają prześlicznie :)
    Gratuluję wygranej, trafiły do Ciebie prawdziwe cudeńka :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  31. pufa jak nowa:) taka bardziej nowoczesna się wydaje:) (właściwie to puf czy pufa?) no i moje jaja widzę.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pufa (?) ;p
      Jajeczka wiszą sobie u córci i idealnie pasują do dodatków b&w :)
      Buziaczki!

      Usuń
  32. Jak niewiele trzeba by odświeżyć stare meble:-)
    Świetna robota, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się choć np.malowania mebli to jakoś bardzo się obawiam i chyba bym się nie podjęła takiej metamorfozy ale uszyć pokrowiec to mogę ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  33. O, super ta pufa! Twoja była idealna do przerobienia, bo przynajmniej fajny kształt ma... Ja mam 3 pufy, ale nie wiem czy coś wymyślę, bo z materiałem jeszcze spoko, ale ich kształt mi się nie podoba... :/
    A wygrane świetne! Gadżetów do domu nigdy dosyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to akurat z tym może być problem-jak kształt nie odpowiada,bo pokrowiec zmienić to nie sztuka ;p
      Dzięki,pozdrawiam!

      Usuń
  34. śliczne prezenty dostałaś a pufa wyszła zawodowo! Dziękuję za wsparcie, jakie ostatnio od ciebie otrzymałam, bardzo doceniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paulinko!
      Nie ma to jak blogowa rodzinka :)
      Uściski posyłam!

      Usuń
  35. Pufa odmieniona - rewelacyjna! A wygrane prezenty śliczne :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna pufa i poduszka! :) Cudne cukieraski dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukieraski zawsze cieszą :))
      Dzięki kochana,uściski!

      Usuń
  37. Piękna ta Twoja pufa , super ta tkanina .. No i prezenciki niezłe ... :-)))) Buziaki :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek jest fajowy,szkoda że to nie bawełna ;p Ale w sumie to żaden problem ;p
      Dziękuję,pozdrawiam!

      Usuń
  38. super to pokrycie pufy!! a wygranych gratuluję! całuski!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta odsłona pufy jest wspaniała! Piękne i miłe prezenty. Czasem mały gest, a tyle nam sprawi przyjemności:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń