czwartek, 16 kwietnia 2015

Filcowe DIY

Od jakiegoś czasu miałam ochotę uszyć coś z filcu. Do tej pory nie miałam do czynienia z tym materiałem -a nie ,sorry,używam go przecież do usztywnienia koszyczków no ale to nie to samo ;p W każdym bądź razie ochotę miałam na coś filcowego.Kupiłam więc sobie szary kawałek no i tak leżał w szufladzie-bo nie wiedziałam co z niego uszyć. Aż zobaczyłam,że moje etui na telefon jest w nieco opłakanym stanie.No to już było wiadomo za co się zabrać.
Nie jest idealnie uszyty-wiem o tym doskonale ale pierwsze koty za płoty a przecież praktyka czyni miszcza! :))


                                                                         

Skórkowa bransoletka to moja wygrana z początku tego roku u Dagi :))



Etui mam już kilka dni ale mój osobisty mąż,gdy wczoraj zobaczył  leżący obok kawałek filcu (bo miałam sobie uszyć kolejne ale w innej wersji) ,zapytał:
-A to ty sama uszyłaś ten pokrowiec?!
-Noo...
-Aaa... To weź i mi uszyj !

No to uszyłam,niech ma ;p
Wersja Dla Niej i Dla Niego :





A tu proszę,wzrok was nie myli-moje decu jaja wciąż leżą na widoku ;p Chyba dopiero po niedzieli znikną  bo na razie jeszcze się nimi nie nasyciłam :))





A na sam koniec kilka wiosennych fotek ze spacerków z naszą ukochaną psinką Inką,zwaną także: szczurkiem,kłaczorem,Inią a przez sąsiada-tygryskiem,kumplem :))















A jeszcze niedawno była takim słodkim maleństwem ;p










Miłego weekendu i do następnego!


83 komentarze:

  1. Odwiedziłam, bardzo mi się tu podoba :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo kwiecia, u nas jeszcze szaro i buro, i zimno !!!!!!!!!!brrrrr.
    Brawo, próbujesz tylu nowych rzeczy , super, i wychodzi świetnie !!!! Tak trzymaj KOchana !!!! Ja ciągle w jakimś niedoczasie !!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już przyroda się obudziła z zimowego letargu :)) Żeby jeszcze cieplej było ,to byłoby idealnie ;p
      Dzięki!!!A no czasem coś tam nowego wymodzę,no bo przecież nie samymi poszewkami człowiek ż(sz)yje ;p
      Uściski kochana!

      Usuń
  3. wiadomo, że popieram! kocham filc. też moje wszystkie pokrowce na telefon są szyte przeze mnie i z filcu. właśnie już się zniszczył więc pewnie sobie coś nowego uszyję.

    ale u Ciebie już kwiatowo, u nas ciągle ledwie ledwie zaczyna kwitnąć...

    miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba- wiadomo,że filcowe szyjątka to od razu kojarzą się z Sandrynką :))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. duzo piekny zdjec widze ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pokrowce, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pokrowce, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ u Ciebie już pięknie i wiosennie:-) miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się,u nas już można podziwiać kwiecie wiosenne :))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się taka saszetka na telefon :) jeszcze z filcu ...u la, la :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wersja pokrowca taka najprostsza z możliwych ale jest DIY a takie rzeczy zawsze cieszą samego wykonawcę ;p
      Uściski!!

      Usuń
  9. Super pomysł z pokrowcami :) lubię oglądać wiosenne zdjęcia widać jak przyroda odżywa, w przeciwieństwie do mnie znowu katar po pachy i światłowstręt chyba wiosenne przesilenie do tego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))
      A wiesz Ewuniu i mnie znów dopadło zakatarzenie ;/ Oj bo ta pogoda taka niestabilna,zawieje i zaraz człowiek coś łapie ;(
      Zdrówka ci życzę!

      Usuń
  10. Super są te etui! I spacery w otoczeniu pięknej przyrody, bajka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :))
      Żeby jeszcze ciepełko było,to już całkiem bajka ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Wiosna rozgościła się już u Was na dobre:-) Piękne zdjęcia i psinka:-)
    A dzieło rak własnych - fantastyczne jak zwykle. Filc drogi nie jest więc można takie etui dopasować kolorystycznie do torebki, ubioru albo pory roku:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Masz rację,filc jest w bardzo przystępnej cenie i dostępny w różnych kolorach oraz grubościach materiału więc każdy coś dla siebie znajdzie,jeśli tylko chce ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Bardzo fajnie wyszły Ci oba pokrowce. :-) Co do ozdób to u mnie też jeszcze widać Wielkanoc. ;-) A spacer widzę że jak najbardziej udany i taki kolorowy. :-) miłego weekendu! Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyszły Ci oba pokrowce. :-) Co do ozdób to u mnie też jeszcze widać Wielkanoc. ;-) A spacer widzę że jak najbardziej udany i taki kolorowy. :-) miłego weekendu! Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      Czyli nie tylko u mnie jeszcze klimaty wielkanocne pozostały ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. O Boziu jakie cudo małe :) Etui na telefon bardzo fajne Ci wyszły, też mam w planach, ale jakoś odwlekam i odwlekam, a to przecież chwila roboty :) Muszę w końcu się przybrać, bo mój filc poszedł w odstawkę tymczasowo :) Wczoraj właśnie wzięłam się za sprzątanie wielkanocnych gadżetów i śladu nie ma po świętach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe cudo to To było,teraz już wyrośnięte "maleństwo" ;p
      I ja pewnie jutro pochowam wszelkie jajeczka :))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  15. Śliczna z nich para,dobrali się jak w korcu maku : )-mam na myśli te dwa etui oczywiście : ). U mnie też jeszcze świąteczny wystrój,jedynie stokrotki wysadziłam do ogrodu bo zaczęły dziczeć ; ). Nie mam jeszcze pomysłu na nowy wystrój. Psinka Inka jest urocza : ). I jak widzę ma równie dużo imion jak mój Elmo,który jest nazywany : Elmangiem,Elmusiem,Fafikiem,Bobikiem, Żulienem ( bo wiecznie żuli,żeby coś mu z pańskiego stołu dać ) ; ))). Pozdrawiam cieplutko : ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no to chyba do każdego psiaka pasuje ten Żulien ;p
      Ja dopiero pierwszy raz mam stokrotki w domu,nie wiem ile tu pociągną ;p
      Pozdrowionka!

      Usuń
  16. Brawo!!! Jak na pierwsze filcowe szycie to wyszło naprawdę bardzo fajnie :) Oryginalne, szare, filcowe...idealne!
    A psinka jak się zmieniła z okruszka :) Słodziak!
    Również słonecznego i udanego weekendu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :))
      Oj tak,ze słodkiego okruszka wyrosło takie coś-lisiczka,jak to określiła pewna pani ;p
      Pozdrawiam !

      Usuń
  17. Super filcowe diy. Sprytnie bardzo i jakże przydatne :))
    Milutkiego weekendu zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przydatne i to bardzo :))
      Dzięki kochana,pozdrawiam!

      Usuń
  18. Pięknie Ci wyszły te etui na telefon! :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. No Karmelko kolejne ekstra nowości :-) Ja przeprawy z filcem jeszcze nie miałam, choć przydałoby się etui na tablet czy telefon, ciągle brak czasu a dziś na dodatek jeszcze mnie rozłożyło.
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kochana,jak znajdziesz jakąś wolną lukę czasową to już wiesz co wziąć pod igłę :))
      Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę!

      Usuń
  20. Powiem Ci że jakoś nigdy mnie do filcu nie ciągło .. ale kiedyś chyba na dawanda zobaczyłam piękne dekoracje pierniki , właśnie z filcu i teraz i Ty mi zaserwowałaś taki piękny pokrowiec , że chyba mnie jednak ten filc polubię ... Pozdrawiam :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Dorotko,że i ja miłością do filcu nie pałałam ;p Jedyne co miałam z tego materiału to podkładki pod kubki ale teraz już obmyślam co by tu jeszcze z niego wymodzić ;p
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  21. Piękne wiosenne kadry :) Twoja Inka jest urocza :) Filcowe futerały na telefon są super. Filc jest niezastąpiony, daje tyle możliwości. Gratuluje wygranej !
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie dopiero zaczynam odkrywać filc i już w głowie roją się pomysły na jego wykorzystanie :))
      Dzięki,pozdrawiam!

      Usuń
  22. Piękne wiosenne kadry. Etui na telefon to świetny pomysł, wyszło Ci praktycznie i bardzo fajnie. Miłego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajniutkie pokrowce:) A wiosna u ciebie pełną parą kochana:) Jak ja lubię ten czas...
    życze ci wspaniałego, przepełnionego słoneczkiem weekendu, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosnę i ja uwielbiam,bo wszystko budzi się do życia a takie widoki cieszą oko i dusza się raduje :))
      Dzięki,pozdrawiam !

      Usuń
  24. inka cudna bez dwoch zdan,a filcowe etui swietnie sie prezentuje:)
    sciskam i milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam filc, bo to bardzo wdzięczny materiał. Etui wyszło świetnie. Ja ostatnio pocięłam starą torebkę i też coś muszę wymodzić ze skórki z odzysku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się połączenie filcu ze skórką :) Ciekawe co ci wyjdzie z recyklingu torebkowego :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  26. Świetne etui :) Sama zastanawiam się nad tym, aby spróbować zadziałać coś z filcem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zachęcam :) Ja już mam w planach kolejne wytwory filcowe ;p
      Pozdrowionka!

      Usuń
  27. Słodki psiak,bardzo lubię psy:)) Co do etui z filcu,wyszło bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że ci się podoba-i psiak i etui :))
      Uściski kochana!

      Usuń
  28. poczekam aż mój pokrowiec na tel mi się znudzi lub zniszczy i być może wtedy wyczaruję coś podobnego dla siebie:) zachęciłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo się cieszę,że mogłam cię nieco "natchnąć" ;p
      Buziaczki!

      Usuń
  29. Bardzo fajne etui, minimalistyczne i eleganckie :)
    Piękne obrazy wiosny, tak kwieciście i radośnie :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Widoki wiosenne ale temperatury jakby bardziej zimowe ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  30. no no, jak na pierwszy raz całkiem fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaja stanowią fajny element dekoracyjny. Szkoda byłoby je tak szybko sprzątać :))
    Etui bardzo fajne. Takie delikatne, klasyczne.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Tworzysz naprawdę piękne rzeczy. Wiosna u Ciebie równie piękna, a piesek uroczy i jak tu z chęcią nie zaglądać? Od razu dzień jest milszy...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko,bardzo mi miło czytając takie słowa :))
      Buziaczki!

      Usuń
  33. pokrowce są super uwielbiam filc, a jakie pole fiołków cudownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już też polubiłam ten materiał :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  34. genialne te pokrowce!Sunia słodka:)Aż miło popatrzeć na te wszystkie kwiatki...Czuć wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze jak widzę takie kwiatuszki to nie mogę oczu oderwać :))
      Dziękuję,pozdrawiam!

      Usuń
  35. Bardzo lubię filc. Zdecydowanie się sprawdza! Fajne gadżety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i można fajnie go wykorzystać :))
      Dzięki,uściski!

      Usuń
  36. Rewelacyjne pokrowce.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne pokrowce,ja również zachwycam się filcem i możliwościami jakie daje :) Miło popatrzeć na wiosenne zdjęcia,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,możliwości jest mnóstwo!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  38. Świetne pokrowce - ładne i praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne etui na telefony :) Śliczne zdjęcia :) Jajka też boskie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne pokrowce, a psinka cudna - i te kwiatki prześlicznie
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałaś naprawdę udany spacer, takie piękne widoki. Etui też bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń