niedziela, 19 kwietnia 2015

Energetyczny mix

Ostatnio u mnie wysyp poszewkowy w bardzo energetycznych kolorkach :)
A jaki kolor najlepiej nadaje wnętrzu powera-no żółty oczywiście! W połączeniu z b&w lub szarością prezentuje się wyśmienicie.
A jak wam się podoba taki mix?
:)

                                                       




                                                  









Kolejne szyjątko w kolorach b&w z żółtym dodatkiem to podusia chmurka dla Marty z bloga Domek przy lesie.Zapraszam was do obejrzenia zmian w pokoju Julki-Klik a Marcie dziękuję za możliwość udostępnienia zdjęcia :)



Girlanda piórkowa,której kawałeczek widziałyście już wcześniej, powędrowała do pani Grażyny,a właściwie do pokoju jej synka :)
Po więcej zdjęć zapraszam na blog Snikersik .



Również pani Grażynce dziękuję za zdjęcia! 

Jak to miło zobaczyć swoje wyroby w miejscach docelowych i to tak pięknie urządzonych :))



A żeby nie było tak żółto to dla kontrastu coś pastelowego dorzucam :)





Życzę wam miłego początku tygodnia,
tak energetycznego i słonecznego jak te kolorki :)


Do następnego!

53 komentarze:

  1. Dla mnie mix jak najbardziej ok, chociaż ja już nie mogę sobie pozwolić na żółty w dodatkach, bo by za dużo tego dobrego było ;-) Girlandę chyba muszę zgapić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa!!! Żółty, żółty i wypustki <3 Super energetyczne kolory :)
    Pozdrawiam i słońca życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie czarno- żółto- szary mix jest rewelacyjny!!! Choć przyznaję, że różana poduszka podoba mi się równie mocno. jaka Ty jesteś zdolna! Podziwiam!!!

    poniedziałkowe buziaki, pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie wiem, który zestaw kolorów ładniejszy! Ale Ci idą te poduchy - fantastyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie i energetycznie, szczególnie te żółte poszewki :)
    Milutkiego tygodnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mix poduszek zdecydowanie dodaje energii! Piękne poduszki :)
    Pozdrawiam i zapraszam - http://bialymalydomek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne szyjątka, nabrałaś mega wprawy. A Twoje śliczności świetnie się prezentują w domkach nabywców, brawo !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne połączenie kolorów! Bardzo energetyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuuuper mix!! Pozdrawiam cieplutko..

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te podusie. Mnie w najbliższym czasie czeka szycie poduch, bo przyjeżdża nowy narożnik i nieco zmienia się kolorystyka :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba! :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi zaserwowałaś kolorków dzisiaj :-) Dziewczyny musza być mega zadowolone z Twoich szyjątek :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przygarnęłabym wszystkie! ale gdzie je ułożyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są piękne :))
    zapraszam do siebie na Candy, jest tam coś co Ci się spodoba :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, wszystkie bym wzięła. Przepiękne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to ujmę tak - lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny mix:-) Pomimo, że z żółtym nie jestem na tak, jednak w Twoim zestawieniu podoba mi się.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale uzupełniają się kolory poduszek.Girlandy zawsze mnie rozczulają i bardzo żałuję,że moi chłopcy są zbyt duzi na takie dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale uzupełniają się kolory poduszek.Girlandy zawsze mnie rozczulają i bardzo żałuję,że moi chłopcy są zbyt duzi na takie dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja piórkowa girlanda na ścianie wygląda obłędnie. A pastelowa poduszka jest przecudownej urody : ))). Cała reszta też mi się ogromnie podoba : ). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kolory poduszek, połączenie żółtego i czarnego wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana masz talent! Urzekły mnie te poduchy z wstawkami :)
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękności tworzysz :-))))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, ale u ciebie dawka słoneczna:) Dziękuję ci za nią, bo chociaż u mnie słoneczko, to mam już dość tego paskudnego wiatru:)
    Piękne te twoje poszewki:)
    całuski i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko mi sie podoba!! a kolory sa idealne! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy i świetnie dobrany mix kolorystyczny !!! Cudne poszewki w cudne kolory i ciekawe motywy...urzekła mnie podusia w różyczki:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te szyjątka Twoje :-) W takich radosnych kolorach ożywią niejeden pokój :-) !

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach ten żółty - to energetyczna bomba :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Girlanda idealnie pasuje do tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczne szyjatka! Polaczenia kolorow bajeczne. Pozdrawiam z party u Diany

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie jest energetycznie,ale o to chodzi.Niech wiosna we wnętrzu będzie tak bogata w kolory,jak wiosna w przyrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo energetycznie Karmelko!!! A pro po wysypu...czy Ty czasem sypiasz, bo mam wrażenie, że od maszyny w ogóle nie odchodzisz :) Masz rację, super zobaczyć swoje - Twoje szyjątka w docelowym miejscu :) Same cudeńka :) Uwielbiam Twoje grafiki :)
    Kochana, ale Ty mnie znowu kusisz tą cudną butlą!!! Jeszcze chwilę a wyciągnę ją przez monitor ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje poszewki jak zwykle cudne:) u mnie nadal goszczą na kanapie i w sypialni:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czarno białe trójkąty mnie urzekły! :) Gdzie wynalazłaś tak cudny materiał?
    Swoją drogą chyba też by mi się przydały w domu takie akcenty, bo wyglądają rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. nic tylko podziwiać, cudowne prace:))

    OdpowiedzUsuń
  36. połączenie z żółtym tylko w takim łączeniu akceptuję :) śliczne prace

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie i wiosennie :) Podoba mi się połączenie żółtego z black & white. Pastelowe kwiaty idealne o tej porze roku :)
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  38. nadzwyczajne te poszewki, udane połączenie kolorystyczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. cudownie energetyczne podusie!!!!
    a girlanda z piorek fantastyczna:)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  40. Poszewka w różyczki - zdecydowanie nasze klimaty! Bardzo energetycznie i wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne kolory i wzory, extra poduchy!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zestawy kolorów. Czerń i biel to coś co lubię najbardziej. Z nutką żółci wyszło energetycznie. Podobny zestaw kolorystyczny mam u siebie na stoliku, gdzie żółtym elementem są żonkile :) Twój blog mnie zachwycił, więc bez wahania dołączyłam do Obserwatorów i czekam na dalsze piękne prace.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Poduchy, energia i ogrom pracy. Spisałaś się ;) wszystko piękne i w takiej ilości. Naprawdę nie wiem kiedy to robisz. Aż mi wstyd, że pojedyncze rzeczy wstawiam jak widzę ile piękności u ciebie ;)) piękne kolorki...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale cudowności tworzysz, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolory i wzory poduszek są zachwycające

    OdpowiedzUsuń