piątek, 14 lutego 2014

I love you to the moon and back

Dziś walentynki.
Ale pamiętajmy o ukochanych osobach na co dzień i nie zapominajmy okazywać im swoich uczuć - nie tylko od święta! 


                                                                   

Poster z uszatą dziewczynką zobaczyłam na blogu Dom na górce
i od razu skradł moje serce :)
Dzięki kochana za udostępnienie linku!




Pozostając w temacie walentynek,
które sama chętnie bym przyjęła na prezent ;)



A wy macie jakieś szczególne plany na dziś ?



Dziękuję wam za tak miłe słowa i komentarze pod ostatnim postem!!!
Jesteście kochane!
BUZIACZKI :0










23 komentarze:

  1. Jak najbardziej, okazujmy miłość codziennie ale dzisiaj możemy tak podwójnie mocno :))
    Buziaczki i przyjemnego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście,podwójna dawka miłości nikomu nie zaszkodzi ;)
      I tobie kochana życzę miło spędzonego dnia!

      Usuń
  2. Tez jestem za...ale i tak lubie takie "głupiutkie" świeta

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mnie nie bierze to świętowanie, choć nie mam nic przeciwko. Męża też nie, więc w sumie nie ma problemu:) A czekoladkę serduszkową zjem na pewno:) Dziewczynka z uszami bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci,że i my jakoś nie obchodzimy szczególnie tego dnia.Pewnie pojawi się jakiś tam mały symboliczny podarunek w postaci czekoladek lu kwiatków ;)
      Buziaczki ;0

      Usuń
  4. Fajne postery.
    Miłości i serduszek nigdy dość, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Zgadza się ,miłości nigdy dość!
      Ściskam!

      Usuń
  5. Piękne dnia co najmniej tak jak zdjęcia:) posterki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) I tobie życzę miło spędzonego dnia i nocy :)

      Usuń
  6. Milego Dnia Zakochanych Ci zycze :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego dnia :) aż mi ślinka cieknie na te słodkości :)
    ło matko pora chyba coś zjeść pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no to w takim razie smacznego ;p
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. ale super fotki :)
    samych serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję serdecznie!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. święte słowa, dobre zdjecia, pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Prawda ! I mnie zauroczyła od razu :)
      Miłego weekendu Justynko!

      Usuń
  12. Co do tego i ja się zgadzam...kochajmy się nie tylko od święta;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest okazywać sobie nawzajem uczucia w codziennym życiu,w drobnych gestach i słowach :)
      Buziaczki!

      Usuń