środa, 26 lutego 2014

Transfer powitalny

Wczoraj ,zupełnie przez przypadek, wyniosłam od babci metalową tabliczkę którą kieeeedyś ozdobił mój wujek i miała służyć jako tabliczka na drzwi ale przez te wszystkie lata przeleżała gdzieś w szafie. Jak ją tylko zobaczyłam,od razu zaświtał mi pomysł w głowie.W końcu tabliczka doczekała się i teraz ma swoje pięć minut ;)


                                

Koncepcja myślę,że niezła tylko wykonanie pozostawia wiele do życzenia.
Napisy zrobiłam po dwóch stronach tabliczki.
No i znowu nie za bardzo dokładnie mi się przeniosły ;(



Tabliczka wyglądała tak:


I jeszcze motylka na puszce sobie poczyniłam ale też mi nie bardzo wyszedł.
Dziewczyny,jak wy to robicie,że wam się tak ładnie grafiki odbijają ?


A dla poprawy humoru znowu kupiłam hiacynty,Uwielbiam ich zapach.
A że wiosna jakoś gdzieś się zapodziała,to przynajmniej kwieciem sobie stworzę jej namiastkę ;)


Do następnego moje drogie panie!
(i panowie,o ile się jaki tu znajdzie ;p)

***




38 komentarzy:

  1. Starsznie podobają mi się te drewniane kulkowe serca! :) Chustka też piękna! Co do transferów nie pomogę, ale na kubku wyszło Ci naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie moje serducho niestety nie jest z drewnianych koralików, zrobiłam z tego co miałam-a raczej z tego ,co zdołałam wynieść od babci ;p Marzy mi się takie z drewnianych,muszę skombinować koraliki ;)
      Dzięki kochana!
      Buźka ;0

      Usuń
  2. mi chyba tylko raz transfer wyszedl idealnie. Odpijalam zawsze zmywaczem do paznokci, dluuuugo pocierajac grafike...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja te grafiki też przez czas jakiś "dusiłam" i nawet łyżeczką dociskałam i nic to nie dało ;p Będę dalej próbować,tak łatwo się nie poddam,o nie!
      :))

      Usuń
  3. a mnie się wydaje że nie zawsze wszystko musi być takie idealne i dlatego taki urok w tej tabliczce:-) bardzo fajna:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i super, szkoda byłoby aby ta tabliczka nigdy nie doczekała się swego przeznaczenia :))
    Przyjemnego dnia kochana
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tabliczki chować gdzieś w szafę to grzech ;p
      Dzięki kochana,pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. ładnych rzeczy nie można w szafie marnować, cieszę, się, że ją wykorzystałaś :)

      Usuń
  5. A mnie się baaardzo podoba! Sama o takiej tabliczce myślę,fajnie, jak coś takiego wita gości od progu. Jak trafię gdzieś na jakiś przepis na te transfery, na pewno od razu Ci przekażę!!! Buziaczki!!
    ps. Z motylkiem to może kwestia nierównej powierzchni..? Mimo to, nie wiem, jak w realu, ale na zdjęciu wygląda to świetnie. Po prostu tak, jakby właśnie taki efekt miał wyjść:) Wspieram Cię w walce!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana za wsparcie! Jak będziesz miała przepis na transfer idealny szybciutko mi tu dawaj cynk ;p
      Ściskam!

      Usuń
  6. Tabliczka jest super,fajna zmiana:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jest cos wyszperac u babci :))
    Ja czesto cos przywioze od mamy mojej :))
    Tabliczka jest super :))
    Pozdrawiam ciepło:)
    Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci,którzy mają u babci lub rodziców strych,to dopiero mają gdzie szperać ;p
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. fajne tabliczki :-)))
    te z lubię szperać :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie!
      Fajnie jest tak sobie poszperać i wynajdywać jakieś fajne rzeczy,którym można potem nadać drugie życie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Mi tez nie bardzo wychodza transfery,ale probowalam tylko na materialach. natomiast Twoje wyglafaja super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na materiale na razie robiłam dwa razy,z czego ten pierwszy wyszedł okropne ;[ Ale mam zamiar zrobić jakieś poszewki tą metodą,zobaczymy jak pójdzie ;p
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Uwielbiam szperać:):):) Transfer wygląda bardzo ładnie i bardzo elegancko:)
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że moja babcia nie ma strychu ;p
      Dzięki Natalia!

      Usuń
  11. Transfery są świetne! Wcale nie muszą był idealne, żeby dawały radośc i niezwykle zdobiły. Przecież najciekawsze jest właśnie to niedoskonałe... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie trochę vintage albo shabby ;p
      Pozdrawiam !

      Usuń
  12. jak dla mnie transfery sa ok, choc i mi nigdy te acetonowe nie wychodzą... przerzuciłam się całkiem na odbijanie z foli- też nie jest może idealnie, ale za to błyskawicznie. Na takiej nierównej puszcze to raczej nie ma co cudów oczekiwać. Moim zdaniem motyl wyglada super!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie widziałam te twoje cuda z folii i podziwiam,wychodzą o niebo lepiej od tych moich nitrowych ;p
      Ściskam !

      Usuń
  13. Tabliczka jest ciekawa i sprawdziłaby się w pomieszczeniu w stylu skandynawskim :) Lubię domy, które wręcz emanują przytulnością i gościnnością, więc jestem za takimi dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje M może,a nawet na pewno,nie jest iście w stylu skandi .Nie mam i nie będę miała takich jasnych i na biało umeblowanych pomieszczeń (a bardzo bym chciała)ale uwielbiam ten klimat i sposób dekorowania .Uwielbiam też wszelką typografię więc i takie tabliczki bardzo mi się podobają ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Jak przeniesc transfer na drewno lub metal ja robilam tak: drukowalam napis na cieniutkim papierze i przyklejalam jak decoupage, ale tu wiadomo trzeba mocno zalakierowac.

    Twoj transfer ma swoj urok, motylek wyszedl swietnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz spróbowałam techniki decoupage ale tak średnio mi to wyszło ;p
      Dzięki serdeczne,buziaczki!

      Usuń
  15. Śliczna tabliczka i puszeczka :) Ja moje puszki robiłam technika decupage. Gdy transfer nie działa decupage jest idealny :) Efekty puszek na moim blogu w zakładce DIY.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana,zaraz looknę do ciebie :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Bardzo lubie takie akcesoria:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;)
      Dziękuje za zaproszenie,zaraz wpadnę w odwiedziny ;p

      Usuń
  17. Bardzo fajna tabliczka, super dobrany ten drucik, dopełnia ją. A z pomysłu na przerobienie puszki na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno mnie nie było, a tu takie cudowności!:)

    OdpowiedzUsuń