środa, 12 lutego 2014

Moja pierwsza wygrana oraz KitchenAid do wzięcia!

Dziś będę się chwalić,a co ;p
No nadal nie mogę w to uwierzyć,buzia mi się wciąż uśmiecha na myśl o tym :D
Wczoraj dowiedziałam się,że zajęłam zaszczytne II miejsce w konkursie organizowanym przez dziewczyny z Enjoy your home oraz Westwing !
To moja pierwsza wygrana i nagroda w życiu ! Tym bardziej się cieszę,bo zawsze zaglądałam na strony Westwing i tylko wzdychałam do wielu rzeczy a teraz mogę sobie coś wybrać :)
Dziękuję szacownemu jury!

                            

Niestety kampanie z produktami z mojego moodboardu już się zakończyły ale na pewno znajdę coś fajnego :P



Pozostając w temacie nagród,nie wiem czy wiecie o konkursie prowadzonym przez Westwing ,w którym można wygrać wymarzonego robota kuchennego KitchenAid! Oj przydałby się taki pomocnik ,prawda :) Pozostały jeszcze tylko dwie sztuki!
Nie dość,że funkcjonalny,to jeszcze jaki ładny :)


                              

                              








Do następnego kochani!








49 komentarzy:

  1. Moja droga...wielkie gratulacje, każdemu by się buźka śmiała do takich nagród. Pamiętam jak wygrałam moją pierwszą...blender, ale byłam cała w skowronkach. A jak zadzwonili do mnie z RMF zapomniałam jak się nazywam.
    Jeszcze raz gratuluję i życzę więęęęęcej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,no tak,taka informacja może człowieka wybić z tropu ;p
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  2. Gratulacje kochana :D Pochwal się potem co wybrałaś :)))
    Zakochałam się w tym czajniku! Jest cudny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie też i strasznie żałuję,że już nie jest dostępny ;[

      Usuń
  3. :)) Gratuluję! A o Aidzie marzę skrycie, nawet na głos nie mówię bo w domu w czoło się stukają. (faceci, ech...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro o nim marzysz to teraz jest idealna okazja żeby go mieć,i to za darmo :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Kochana GRATULACJE!!!!!!!!!!! :-) A robot faktycznie wygląda apetycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci :) Robot prezentuje się fantastycznie i te kolorki...

      Usuń
  5. Ogromne gratulacje i udanych zakupów! Trzymam za Ciebie kciuki, żebyś i ten mikser wygrała:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Gratulacje!!!!!! Kitchen aid to dopiero byłaby gratka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje!
    ale masz fajowo!!!

    ciekawa jestem, co wybierzesz,
    ale myślę, że nie będziesz miała z tym problemu ;p
    buźka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolinko!
      Coś tam wybiorę a problem może być jedynie taki,na co się zdecydować ;p
      Pozdrowionka!

      Usuń
  8. Gratuluję!
    Chętnie zobaczę co wygrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!!
      Na pewno się pochwalę zakupem ;p
      Buźka ;0

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny jest ten czarno-biały puf :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi wpadł w oko ;p Ale już niestety niedostępny ;[
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Gratulacje! czekam co do Ciebie trafi! no bo się chyba pochwalisz??/
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakże być może inaczej-pewnie,że się pochwalę,jak już coś sobie wybiorę ;p
      Dzięki kochana!

      Usuń
  13. Gratuluję ! Ja nigdy nic nie wygrywam.. :( taki los!
    Kitchen Aid -marzę, ale miałabym zdradzić mojego MUM'a z Bosha? Chyba nie..... :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!
      Kochana i ja dotąd nigdy nic nie wygrałam a tu proszę-taka niespodzianka! Morał tego taki-nigdy nie wiadomo co może nam się przytrafić i czym nas życie zaskoczy :)
      Buziaczki ;0

      Usuń
  14. Serdecznie gratuluje:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh jejku gdybym wiedziała, że tak się ucieszysz, to chyba dałabym Ci pierwsze miejsce ;)))) Buzialeee, pochwal się co kupiłaś :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,ja się cieszę,że w ogóle wygrałam,bo dotąd nigdy w życiu nic takiego mi się nie przydarzyło a tu tak od razu z grubej rury ;p
      Jeszcze raz dzięki dziewczyny!!!!
      No i na pewno pokażę co tam sobie wybrałam :)
      Buziaczki ;0

      Usuń
  17. Gratulacje. Ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam 😡. A na robota piszę się. Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He,to tak jak ja,to jest moja pierwsza w życiu wygrana ;D Cieszę się więc z niej jak dziecko!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Bardzo serdecznie Ci gratuluje:-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Na pewno wybierzesz coś oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Coś tam się znajdzie ;p
      Buźka!

      Usuń
  20. Ekstra! Ty to masz szczęście :) Ciekawa jestem, co wybierzesz.
    Pozdrawiam i zazdraszczam:),
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No jakoś tym razem szczęście mi dopisało :))
      Buziaczki!

      Usuń