środa, 26 czerwca 2013

Hortensje i porzeczki

Lato jakoś się zmęczyło upałami i daje nam trochę odsapnąć. Ale żeby było tylko 15 stopni?!! To już lekka przesada.
Hortensje-uwielbiam te kuliste kwiatostany.Nie mogło ich zabraknąć u mnie i tego lata :)
W ogóle uwielbiam kwiaty,ocieplają wygląd wnętrza i poprawiają humor.

                                                                              






:

                             


                      

 Dziś u mnie na stole zawitały porzeczki,
zrywane własnoręcznie wśród roju komarów :)

                                                                     


Porzeczki kojarzą mi się z dzieciństwem,uwielbiałam się nimi zajadać.
Teraz muszę pomyśleć jakie ciasto z nimi upiec :)

3 komentarze:

  1. Z
    Moje hortensje nie są aż tak imponujące.ale są i to mnie cieszy:) z przyjemnością dołączyłam do Twoich obserwatorów:)powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka ta Hortensja, rzeczywiście, nie spodziewałabym sie takich rozmiarów.
    Pozdrawiam cieplutko

    Zapraszam też na słoneczne Candy tutaj - http://www.memoriesthatremain.com/2013/06/give-away-czyli-soneczny-konkurs-z.html. Jesli masz ochotę oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń