niedziela, 9 czerwca 2013

Truskawki i jaśmin

Uwielbiam zapach jaśminu. Dlatego też wczoraj wracając ze spaceru zaopatrzyłam się w gałązki tych kwiatów i zrobiłam kilka bukietów. Teraz w każdym pomieszczeniu unosi się jaśminowy zapach :)
Ponoć poprawia on procesy poznawcze-wpływa na efektywność pracy a także uspokaja.
Dziś ciąg dalszy z serii Truskawkowy zawrót głowy. Czyli koktajl plus musli. 


                     



                      
                  Napis wykonany własnoręcznie 
          więc nie jest idealny :)                                                     



                                            

3 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny.. poszeweczkę można wygrać w moim candy.. zapraszam..każdy ma szansę.. wystarczy zawiesić banerek na swoim blogu, dodać mnie listy blogów i zostawić komentarz.. Jestem też na facebooku ... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ... ale mi przyszedł smak na taki koktajl..mniam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie. Ja mam smaka na mus truskawkowy, tylko trzeba dokupić truskawek :) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń