piątek, 7 czerwca 2013

Truskawkowy zawrót głowy

Sezon na truskawki właśnie się rozpoczął.
Dostałam od teścia całą kobiałkę dorodnych owoców.Od razu naszła mnie ochota na małe co nieco.A że chciałam zrobić z nimi coś ,co nie zabierze dużo czasu,w ruch poszło kakao i inne produkty na polewę czekoladową(nie miałam niestety gotowej czekolady). 
I za 10 minut miałam już deserek :) 
Jeszcze tylko schłodzić i można się delektować...

                                                                           
                                                                              
                                                                                 
     

                                                                                

                                 




A teraz kilka truskawkowych cudeniek z neta :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz